- Hirdetés -

Új programot indít kkv-knak a Telekom

|

D terv néven a hazai kkv-k digitális fejlődését segítő programot indít a Telekom a Hello Biznisz edukációs platformján.

A kezdeményezés alapgondolata, hogy minden vállalkozás digitalizálható: ebben a folyamatban, kis lépésekkel is előrébb juthatunk, hiszen mindig lehet még hatékonyabb digitális módszereket, eszközöket találni, egyszerűsíteni és tovább fejlődni – bármilyen iparágról legyen szó.

A vállalkozások digitális tervei, azaz a D tervek egyrészt az aktuális fogyasztói elvárásokra, másrészt a KKV-kat aktuálisan foglalkoztató kérdésekre és problémákra válaszul készültek. Mindezeket az elmúlt években a Telekom folyamatosan nyomon követte. A vállalat megbízásából 2020 őszén készített reprezentatív felmérésből például kiderült, hogy a fogyasztók elvárása a vállalkozók digitális jelenléte kapcsán növekedett a pandémia óta, hiszen egyre inkább online keresnek szolgáltatókat, a megbízható, transzparens jelenlét a világhálón kulcsfontosságú a választásban. Egy jól működő honlap, az árak, elérhetőségek megjelenítése, és más felhasználók értékelése kulcsfontosságú egy vállalkozás megítélésben – mutatta meg a kutatás. A most elérhető gyakorlati útmutatókkal a vállalkozók maguk is megléphetik ezeket a sokszor apró digitalizációs fejlesztéseket, külső segítség vagy akár jelentős beruházás nélkül is.

A Telekom Hello Biznisz digitalizációs program megalkotása során a vállalat a Datalyze-zal együttműködve térképezte fel azokat a területeket, témákat, amelyek az elmúlt időszakban leginkább érdekelték a KKV-kat a közösségi média felületeken. Az elsőként elérhető 5 terület, amelyben segítséget nyújtanak a D tervek, a Datalyze által 2019 óta többször megismételt közösségi médiaelemzések alapján készültek, így kiválasztásukhoz az elmúlt két évben több mint 65 000 releváns felhasználó aktivitását vették figyelembe. Az idei, aktuális vállalkozói témakörök meghatározásához pedig 35 000 felhasználó tevékenységét, és több mint 12 ezer bejegyzést vizsgáltak a közösségi médiában és weboldalakon.

Az így kiválasztott témákban, mint a például a Facebook hirdetés elindításában, a hatékony hirdetési szövegek megírásában, az online térben történő pozicionálásban, a keresőoptimalizálásban vagy a közösségi marketing-stratégia kialakításában felkért szakértők nyújtanak gyakorlati segítséget egy-egy vállalkozás digitális fejlesztésének lépésről lépésre történő bemutatásával. Az elérhető tudásanyag pedig az aktuális igények alapján további témákban folyamatosan bővül a jövőben.

A Telekom Hello Biznisz D tervek mindegyike valós üzleti sikertörténetre épül, amelyekből bárki könnyedén meríthet vállalkozása digitális fejlesztéséhez. Megjelennek olyan kipróbált sikerreceptek, amelyekkel egy magyar vállalkozás üzleti értelemben is előre tudott lépni. Az érdeklődő KKV-k továbbá digitalizációs terveket is kapnak, amelyeket követve – akár mások megoldásait másolva, azokból tanulva – egyszerű lépésekben növelhetik eredményességüket.

A Telekom régóta elkötelezett a KKV-k támogatása mellett, a Hello Biznisz vállalkozásfejlesztő tartalmaival, klubjával és online közösségeivel sok éve azon dolgozik, hogy a meggyőző példák, a jó gyakorlatok, a bevált digitális megoldások minél szélesebb körben ismertté váljanak. Emellett a platform aktuális információkkal, inspirációs anyagokkal is várja a fejlődni vágyókat, legyen szó akár aktuális adózási kérdésekről, a vezetői készségek fejlesztéséről, vagy épp digitális praktikákról.

„A Telekomnál hiszünk abban, hogy a digitalizációval mindenki előrébb léphet, és minden vállalkozás digitalizálható. Ezért indítottuk el a Telekom Hello Biznisz D terv digitalizációs programot, amely a kkv-k számára könnyen testre szabható, gyakorlatias segítséget ad.” – fogalmazott Szabó Béla a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...