- Hirdetés -

Új programot indít kkv-knak a Telekom

|

- Hirdetés -

D terv néven a hazai kkv-k digitális fejlődését segítő programot indít a Telekom a Hello Biznisz edukációs platformján.

A kezdeményezés alapgondolata, hogy minden vállalkozás digitalizálható: ebben a folyamatban, kis lépésekkel is előrébb juthatunk, hiszen mindig lehet még hatékonyabb digitális módszereket, eszközöket találni, egyszerűsíteni és tovább fejlődni – bármilyen iparágról legyen szó.

A vállalkozások digitális tervei, azaz a D tervek egyrészt az aktuális fogyasztói elvárásokra, másrészt a KKV-kat aktuálisan foglalkoztató kérdésekre és problémákra válaszul készültek. Mindezeket az elmúlt években a Telekom folyamatosan nyomon követte. A vállalat megbízásából 2020 őszén készített reprezentatív felmérésből például kiderült, hogy a fogyasztók elvárása a vállalkozók digitális jelenléte kapcsán növekedett a pandémia óta, hiszen egyre inkább online keresnek szolgáltatókat, a megbízható, transzparens jelenlét a világhálón kulcsfontosságú a választásban. Egy jól működő honlap, az árak, elérhetőségek megjelenítése, és más felhasználók értékelése kulcsfontosságú egy vállalkozás megítélésben – mutatta meg a kutatás. A most elérhető gyakorlati útmutatókkal a vállalkozók maguk is megléphetik ezeket a sokszor apró digitalizációs fejlesztéseket, külső segítség vagy akár jelentős beruházás nélkül is.

A Telekom Hello Biznisz digitalizációs program megalkotása során a vállalat a Datalyze-zal együttműködve térképezte fel azokat a területeket, témákat, amelyek az elmúlt időszakban leginkább érdekelték a KKV-kat a közösségi média felületeken. Az elsőként elérhető 5 terület, amelyben segítséget nyújtanak a D tervek, a Datalyze által 2019 óta többször megismételt közösségi médiaelemzések alapján készültek, így kiválasztásukhoz az elmúlt két évben több mint 65 000 releváns felhasználó aktivitását vették figyelembe. Az idei, aktuális vállalkozói témakörök meghatározásához pedig 35 000 felhasználó tevékenységét, és több mint 12 ezer bejegyzést vizsgáltak a közösségi médiában és weboldalakon.

Az így kiválasztott témákban, mint a például a Facebook hirdetés elindításában, a hatékony hirdetési szövegek megírásában, az online térben történő pozicionálásban, a keresőoptimalizálásban vagy a közösségi marketing-stratégia kialakításában felkért szakértők nyújtanak gyakorlati segítséget egy-egy vállalkozás digitális fejlesztésének lépésről lépésre történő bemutatásával. Az elérhető tudásanyag pedig az aktuális igények alapján további témákban folyamatosan bővül a jövőben.

A Telekom Hello Biznisz D tervek mindegyike valós üzleti sikertörténetre épül, amelyekből bárki könnyedén meríthet vállalkozása digitális fejlesztéséhez. Megjelennek olyan kipróbált sikerreceptek, amelyekkel egy magyar vállalkozás üzleti értelemben is előre tudott lépni. Az érdeklődő KKV-k továbbá digitalizációs terveket is kapnak, amelyeket követve – akár mások megoldásait másolva, azokból tanulva – egyszerű lépésekben növelhetik eredményességüket.

A Telekom régóta elkötelezett a KKV-k támogatása mellett, a Hello Biznisz vállalkozásfejlesztő tartalmaival, klubjával és online közösségeivel sok éve azon dolgozik, hogy a meggyőző példák, a jó gyakorlatok, a bevált digitális megoldások minél szélesebb körben ismertté váljanak. Emellett a platform aktuális információkkal, inspirációs anyagokkal is várja a fejlődni vágyókat, legyen szó akár aktuális adózási kérdésekről, a vezetői készségek fejlesztéséről, vagy épp digitális praktikákról.

„A Telekomnál hiszünk abban, hogy a digitalizációval mindenki előrébb léphet, és minden vállalkozás digitalizálható. Ezért indítottuk el a Telekom Hello Biznisz D terv digitalizációs programot, amely a kkv-k számára könnyen testre szabható, gyakorlatias segítséget ad.” – fogalmazott Szabó Béla a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Twitch-en debütál a Riot Games tévésorozata

A Riot Games első animációs tévésorozata, az Arcane világpremierjére magyar idő szerint november 7-én, vasárnap, 03:00 órakor kerül sor a Netflixen. Az első epizódot a Twitch-en lehet majd társ-stream, azaz a co-streaming keretein belül...

Vállalkozóknak kedvez a Telekom új szolgáltatásaival

A digitális átállást előmozdító pandémia rámutatott arra, hogy akiknek fontos vállalkozásuk folyamatos fejlődése és válságtűrővé tétele, azoknak folytatniuk kell online jelenlétük erősítését. A Telekom most ehhez nyújt segítséget a KKV-knak: a Digitális Office...

Egy hétig dübörög az MTV Music Week

Nagyszabású zenei eseménysorozat vezeti fel országszerte több nagyvárosban a 2021-es MTV EMA popkulturális díjátadó show-t, amelyet ezúttal Magyarországról közvetítenek világszerte november 14-én. A november 5-től startoló MTV Music Week keretében országszerte közönségkedvenc hazai és...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

Visszatér a TV2 gasztro-realityje

November 1-jén új részekkel visszatér a képernyőre a Hal a tortán. Az egyik legismertebb gasztro-reality új háziasszonnyal, új szereplőkkel, új csatornán várja a nézőket. November első napjától Gáspár Bea segítségével és fortélyaival, meg persze...

Fenntarható startupokat és innovátorokat keresnek

A vállalkozók a változás motorjai. Ezen filozófia mentén indít az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT), valamint az Intézet 5 tematikus innovációs közössége új programot, hogy elősegítse az új európai Bauhaus kezdeményezés sikerét és...

Járvány előtti szinte a cégvezetők optimizmusa

A COVID-járvány előtti szintre emelkedett a világgazdaság növekedésébe vetett hit a vezérigazgatók körében – derül ki a KPMG „2021 CEO OUTLOOK” felméréséből. A legnagyobb globális cégek vezetői közül tízből nyolc tervez felvásárlásokat a következő...
Netflix távkapcsoló

A vártnál több új felhasználó a Netflixnél

A harmadik negyedévben tovább növelte bevételét és előfizetői számát is a Netflix, azonban érezhetően lassul a bővülés üteme, ahogy a streaming szolgáltatások piaca egyre inkább telítődik. Összesen 4,4 millió új előfizető csatlakozott a Netflix táborához...

Közel 13 milliárddal többet kap jövőre az MTVA

Jövőre 130,141 milliárd forintból gazdálkodhat a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a Költségvetési Bizottság által a parlamentnek benyújtott javaslat szerint. Az NMHH majdnem 49 milliárd, míg a Médiatanács közel 700 millió forintot kaphat. Az NMHH...

Közösen kampányol a Da Vinci Media és a Telekom

Az okos netezéshez elengedhetetlen tippekkel és a tudatos tartalomfogyasztást segítő tanácsokkal jelentkezik friss edukációs kampányában a Magyar Telekom és a Da Vinci. A digitális edukációs tartalmak mellett a tanárok számára óravázlatok, a családok részére...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, kik a hazai közösségi média kedvencei

Átadták az idei JOY Social Media Award (JOY SMA) díjait. Tíz kategória negyven jelöltje egy hónapon át tartó kampányban buzdította szavazásra a követőit, a díj története alatt egymillióan voksoltak kedvenceikre. Díjat kapott többek között...

A Twitch-en debütál a Riot Games tévésorozata

A Riot Games első animációs tévésorozata, az Arcane világpremierjére magyar idő szerint november 7-én, vasárnap, 03:00 órakor kerül sor a Netflixen. Az első epizódot a Twitch-en lehet majd társ-stream, azaz a co-streaming keretein belül...

Vállalkozóknak kedvez a Telekom új szolgáltatásaival

A digitális átállást előmozdító pandémia rámutatott arra, hogy akiknek fontos vállalkozásuk folyamatos fejlődése és válságtűrővé tétele, azoknak folytatniuk kell online jelenlétük erősítését. A Telekom most ehhez nyújt segítséget a KKV-knak: a Digitális Office...

Egy hétig dübörög az MTV Music Week

Nagyszabású zenei eseménysorozat vezeti fel országszerte több nagyvárosban a 2021-es MTV EMA popkulturális díjátadó show-t, amelyet ezúttal Magyarországról közvetítenek világszerte november 14-én. A november 5-től startoló MTV Music Week keretében országszerte közönségkedvenc hazai és...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

DATA