- Hirdetés -

Új sorozatokkal készül a Nat Geo

|

A National Geographic Global Networks vezérigazgatója, Courteney Monroe több fontos bejelentést tett a Nat Geo jövő évi premierjeire vonatkozóan. 2019 tavaszán új évaddal folytatódik a csatorna eddigi legnézettebb sorozata, a négy Emmy-díjjal kitüntetett Kozmosz: Történetek a világegyetemről, melyet világszerte több mint 135 millióan láttak. A széria producere, írója és rendezője ezúttal is Ann Druyan, műsorvezetője pedig Neil deGrasse Tyson. A világhírű asztrofizikus emellett a Sztárok és csillagok (Star Talk) című beszélgetős műsorát is folytatja. A csatorna berendelte az idei év sikersorozatának, a Will Smith műsorvezetésével készült Volt egyszer egy bolygónak második évadát is, melynek rendezője az első szériához hasonlóan az Oscar-jelölt Darren Aronofsky.

A neves kalandor és túlélő Bear Grylls lesz a műsorvezető-narrátora a National Geographic új hatrészes, Hostile Planet munkacímű dokumentumfilm-sorozatának. A széria megdöbbentő közelségből mutatja be a vadállatok túlélésért vívott harcát átalakulóban lévő élőhelyükön. A vadonban többek közt erdőtüzek, hóviharok, aszályok és heves esőzések nehezítik az állatok életét, melyek egy része képtelen megküzdeni az akadályokkal, mások előtt azonban új lehetőségeket nyitnak ezek a természeti csapások.

A sorozat executive producere az Oscar-díjas operatőr-rendező, Guillermo Navarro. A Hostile Planet sorozatot világszerte 2019 elején tűzi műsorra a National Geographic.

Az Oscar- és Emmy-díjra jelölt Jeff Goldblum is műsort kapott a csatornán. A National Geographic Studios által készített The Curiosity of Jeff Goldblum című 12 részes sorozatban az ismert színész világkörüli útra indul, hogy egészen hétköznapi dolgok mögött rejlő, egyáltalán nem hétköznapi történeteket kutasson fel. Számos egyszerűnek tűnő, a mindennapjaink részét képező tárgynak ugyanis meglepő eredete van, vagy olyan tudományos háttere, mely messze túlmutat az adott dolgon, sőt akár a jövőnkre is hatással lehet. A 30 perces epizódokban Goldblum megdöbbentő összefüggésekre mutat rá, látványos kísérleteket végez, és neves szakértőkkel beszélget.

A felfedezést, a kalandot és a gasztronómiát egyesíti Gordon Ramsay: Uncharted című sorozata, amely szintén 2019-ben indul a NatGeo műsorán. A Studio Ramsay által készített szériában a népszerű séf a világ izgalmas és különleges tájaira látogat, hogy a helyi embereket, szokásokat és ízeket megismerje. Valamennyi epizódnak három fontos összetevője van: ismerkedés a helyi ételekkel a konyhaművészet lokális sztárjai segítségével; nyomozás olyan tradíciók, szokások és szórakozási formák után, melyek máig ismeretlenek a külvilág számára; valamint próbára tenni Ramsay főzőtudását a helyi szakácsművészet nagyágyúi ellenében.

A csatorna folytatja forgatókönyv alapú sorozatait is. Richard Preston világhírű bestsellere, a The Hot Zone (Halálzóna) képezi alapját a Nat Geo új minisorozatának, amely a halálos Ebola vírus eredetének és elterjedésének történetét meséli el. A drámai sorozat egyik főszereplője az Emmy- és Golden Globe-díjas Julianna Margulies lesz. A Valley of the Boom pedig az 1990-es évekbe repíti majd a nézőket, és a Szilícium-völgy példátlan technológiai fellendülését mutatja be. A drámai gyorsaságú fejlődésnek azonban mellékhatásai is voltak, sőt, a felívelést bizonyos területeken hasonlóan gyors és váratlan zuhanás követte. A kétszeres Emmy-díjas Bradley Whitford, Steve Zahn és Lamorne Morris főszereplésével készült új sorozat lebilincselő stílusban tárja elénk a fejlődés csúcsait és völgyeit.

A csatorna mindemellett további új műsorokkal is készül, melyek hazai premierje számos esetben eltér az amerikaitól. Az aktuális magyar premierekről és vetítési időpontokról a csatorna weboldalán tájékozódhat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...