- Hirdetés -

Új szolgáltatás a Praktikernél

|

- Hirdetés -

A munkaerőhiány miatt nehéz megbízható mesterembert találni országszerte, ezért új szolgáltatással bővítette palettáját a Praktiker. A barkácsáruház-lánc együttműködik a fix24 portállal, amelynek keretében a weboldalán egyes termékekhez szakembereket, építőipari vállalkozásokat és szervizcégeket társítanak, akik segíthetnek megvalósítani a felújítási, építési munkálatokat.

Az utóbbi években egyre nagyobb problémát jelent Magyarországon, hogy nem találni megfelelő szakembert egy-egy ház körüli teendő vagy kisebb-nagyobb szerelési, felújítási és építési munka elvégzésére. A mesteremberek többsége külföldön próbál szerencsét, az utánpótlást az oktatási rendszer nehezen termeli ki, így ma már hiányszakmának számítanak olyan foglalkozások, mint például a villanyszerelő, az ács, a bádogos vagy a gázszerelő. Sok szakember az idősebb korosztályt képviseli, akik vállalkozóként ritkán készítenek honlapot vagy reklámozzák magukat online. Az internetet használó, vásárlóerővel rendelkező vevők, illetve a mesteremberek, szolgáltató cégek számára biztosít találkozási pontot a fix24 portál.

A Praktiker összekötötte weboldalát a fix24 adatbázisával a vásárlók hatékonyabb kiszolgálása érdekében. A termékek vásárlása során így a Praktikernél mostantól lehetőség nyílik arra is, hogy a munkához szakembereket is találjanak a vevők egy kattintással, mindössze néhány rövid válasz megadásával. A fix24 felületén több mint 200 szakma megtalálható, de az adatbázis mintegy jelentős részét olyan lakásfelújítással, építkezéssel, szervizeléssel foglalkozó szakemberek teszik ki, akik regisztráltak saját profilért az online felületre.

„A Praktiker 20 áruháza 2017-ben több mint 50 milliárd forint forgalmat bonyolított, amely sok-sok millió tranzakciót jelent országszerte. A vevőink számos alkalommal fordulnak hozzánk, hogy javasoljunk megbízható szakembereket a termékeink felhasználásához, különböző munkák elvégzésére. Évek óta próbáljuk összekapcsolni vásárlóinkat és a mesterembereket. A fix24 innovatív és fogyasztóbarát megoldást kínál, ezért kötöttünk stratégiai megállapodást a portál üzemeltetőivel – mondta Németh Gyula, a Praktiker Kft. értékesítési-igazgató helyettese. Hozzátette: elsőként a Bécsi út üzletben lesz lehetősége a vevőknek személyesen is kipróbálni az új szolgáltatást, s ha a tesztüzem sikeres, valamennyi Praktiker áruházba telepítenek hasonló érintőképernyős terminált is.

„Több mint 30.000 országosan elérhető szakember van az adatbázisunkban, 70 százalékuk az építőipar területéről regisztrált a rendszerbe. Az elvégzendő munka helye, leírása alapján az oldal felhasználói számára a rendszer megkeresi azokat a szolgáltatókat, akik a munka elvégzésére alkalmasak lehetnek, és elküldi számukra az ajánlatkérést.” – mondta Turi Sándor, a fix24 portál ügyvezetője. Hangsúlyozta: a vásárlóknak nem szükséges a szakmát megnevezni, akár a problémát is beírhatják – például fürdőszoba csempézés –, és az intelligens program megtalálja a legközelebbi mesterembereket az adatbázisban, akik direkt ajánlatot küldenek a feladatleírás alapján.

A fix24 mesterember ajánló rendszer egyik biztonsági elemét az internetes közösség ereje adja: az ajánlatkérők véleményt mondhatnak. Amennyiben az ügyfelek jónak, illetve nem megfelelőnek ítélik meg a szakember munkáját, akkor ezt megoszthatják a fix24 felületén. A lakosság, a szakemberek és a kereskedők összekapcsolását segítő honlap teljesen egyedülálló. Gyors, hatékony és egyszerű megoldása annak a problémának, amit eddig a szakemberek megkeresése okozott. A Praktiker és a fix24 együttműködése egy olyan egyedi és jövőbemutató megoldás, amely gyökeresen megváltoztatja az eddigi bevett szakemberkeresési szokásokat és modern, az internet előnyeit kihasználó lehetőséget kínál.

A Praktiker úgy kívánja ösztönözni a mesterembereket, hogy a fix24 adatbázisába eddig regisztrált és 2018. március 31-ig újonnan regisztráló építőipari szakemberek 10 százalék kedvezményt kapnak egy évig a Praktiker Plusz törzsvásárlói rendszerében. Ha már tagjai a két rendszernek, de nem érték el a 10 százalékos kedvezmény küszöböt, az áruházlánc nekik is jóváírja ezt a kedvezményt egy évig.

Amennyiben a mesteremberek vásárlási szokásaik és költéseik alapján úgy ítélik meg, saját kiemelt ügyfélmenedzsert is igényelhetnek a Praktikertől a Prémium Plusz nagyvásárlói program keretében, így az elérhető kedvezmény nagyságrendje 10%-nál magasabb is lehet.

„A Praktiker Prémium Plusz programjának az egyik fő célcsoportja a mesteremberek. Számukra kínálunk speciális kedvezményeket és szolgáltatásokat, személyes kapcsolattartást, és a jövőben mindezeket szeretnénk még inkább személyre szabottan bonyolítani, annak érdekében, hogy sikeres és gyümölcsöző üzleti együttműködéseket köthessünk” – hangsúlyozta Bedők Andrea a Praktiker Kft. Kiemelt Ügyfélkezelési értékesítési vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számítanak a hazai pénzügyi szakértők 2023-ban

Egy friss felmérésben megkérdezett szakemberek többsége szerint lassú, de fokozatos élénkülés várható a 2022-es év végéhez képest a hitelpiacon. A Credipass nemzetközi pénzügyi márka több mint 200 hazai szakértőjét kérdezte az idei várakozásokról, kilátásokról....

Képernyőn a legdurvább trollkodások

Az Arany Troll-díjakról szól a mai nap a Paramount két csatornáján. A Comedy Central és Paramount Network április elseji műsorát a trollok trollja, Hide the Pain Harold prezentálja. Ezen a napon Paramount Network kritikusok...

Elképesztő mennyiségű tartalom érkezik az HBO Maxra

Érkezik a Tudhattad volna és a Hatalmas kis hazugságok szellemi örököse, az Elizabeth Olsen főszereplésével készült Szerelem és halál, Bill Hader dramedy sorozatának utolsó évada, a Barry, a lengyel HBO saját gyártású thriller sorozata,...

Megint a Huawei-é a legtöbb szabadalmi kérelem

Ismét a Huawei tette a legtöbb szabadalmi bejelentést az Európai Szabadalmi Hivatal 2022-es szabadalmi indexe szerint. A vállalat immár negyedik alkalommal, harmadik egymást követő évben foglalja el az európai szabadalmi ranglista első helyét. A...

Hatalmas változások a Tescónál

A Tesco 25 áruházát újította fel a február végén zárult 2022/23-as pénzügyi évben. Az átalakítások 12 hipermarketet és 13 kényelmi üzletet érintettek szerte az országban, hogy a vásárlók szebb környezetben vásárolhassanak, a kollégák pedig...

Hetente több mint egymillió lottószelvényt vesznek a magyarok

Huszonkét hete nem született telitalálatos az Ötöslottón, ahol a szombati sorsoláson már 3,823 milliárd forint jackpot várja a játékosokat. A főnyeremény összege maximum 52 húzáson keresztül halmozódhat, a játék történetében eddig 39 hét volt...

Ismét büntetett a Médiatanács

Három, nem magyar joghatóság alá tartozó médiaszolgáltatás esetében is problémákat tárt fel a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa helytelen korhatár-besorolás, illetve nem megfelelő időpontban közzétett műsorszámok miatt. Legutóbbi ülésén egy szombathelyi körzeti...

Több mint ötmilliárd hirdetést távolított el tavaly a Google

Tavaly 2021-hez képest kétmilliárddal több, összesen több mint 5,2 milliárd rosszindulatú hirdetést távolított el a Google a cég jelentése szerint. A társaság emellett több mint 4,3 milliárd hirdetést korlátozott, illetve 6,7 milliónál is több...

Erős évre számítanak a turizmusban

Jó évet zárt tavaly a turizmus, és egyelőre úgy tűnik, ezt a lendületet 2023-ra is sikerült megőriznie. Az előfoglalások alapján a hazai szállásadók és az utazási irodák is erős évre számíthatnak. Húsvétra a tavalyinál...

Sokat spórolhatunk az okosotthon megoldásokkal

Alighogy hozzászoktunk az okoseszközök használatához, máris beszivárgott a mindennapokba az okosotthon kifejezés is. Kovács István Péter, az A1 Solar műszaki vezetője válaszolt azokra a kérdésekre, hogy hogyan kapcsolható össze az okosotthon funkciók használata az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre népszerűbbek a részmunkaidős állások

Egyre népszerűbbek a részmunkaidős állások – derült ki a Profession.hu saját adatbázisa alapján elkészített legújabb elemzéséből. Évről-évre emelkedik a részmunkaidős állásokra vonatkozó hirdetések száma: míg 2020-ban éves átlagot nézve 4,07 százaléka vonatkozott ilyen munkakörre,...

Erre számítanak a hazai pénzügyi szakértők 2023-ban

Egy friss felmérésben megkérdezett szakemberek többsége szerint lassú, de fokozatos élénkülés várható a 2022-es év végéhez képest a hitelpiacon. A Credipass nemzetközi pénzügyi márka több mint 200 hazai szakértőjét kérdezte az idei várakozásokról, kilátásokról....

Képernyőn a legdurvább trollkodások

Az Arany Troll-díjakról szól a mai nap a Paramount két csatornáján. A Comedy Central és Paramount Network április elseji műsorát a trollok trollja, Hide the Pain Harold prezentálja. Ezen a napon Paramount Network kritikusok...

Elképesztő mennyiségű tartalom érkezik az HBO Maxra

Érkezik a Tudhattad volna és a Hatalmas kis hazugságok szellemi örököse, az Elizabeth Olsen főszereplésével készült Szerelem és halál, Bill Hader dramedy sorozatának utolsó évada, a Barry, a lengyel HBO saját gyártású thriller sorozata,...

Megint a Huawei-é a legtöbb szabadalmi kérelem

Ismét a Huawei tette a legtöbb szabadalmi bejelentést az Európai Szabadalmi Hivatal 2022-es szabadalmi indexe szerint. A vállalat immár negyedik alkalommal, harmadik egymást követő évben foglalja el az európai szabadalmi ranglista első helyét. A...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....