A Magyar Reklámszövetség január 31-én tartott éves közgyűlésén a tagság 6 új tisztségviselőt választott a 24 tagú elnökségbe.
A megbízó szektorban Szabó Béla (Magyar Telekom Nyrt.), a média szektorban Bíró Pál (Google Information Technology Services Limited Hungary), Zalai Ágnes (Centrál Médiacsoport Zrt.) és Zájer Attila (TV2 Média Csoport Kft.), a szolgáltató szektorban Novák Péter (Dentsu Aegis Network Hungary) és a tagozatok képviselői közül Sopov István (IAB Hungary – Sales Contact Kft. / Adaptív Média) került a megüresedett elnökségi helyekre.
A Magyar Reklámszövetség teljes, 24 tagú elnöksége a január 31-én megszavazott új elnökségi tagokkal kiegészülve:
Urbán Zsolt, elnök (1080P Reklámügynökség)
Megbízói szektor:
Baráth Péter (Vodafone Magyarország Zrt.)
Grósz Judit, alelnök (Microsoft Magyarország Kft.)
Kádár Tamás (Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft.)
Nagy Bálint – egyéni tag (IBS)
Szabó Béla (Magyar Telekom Nyrt.)
Szollár Domokos (Mol Nyrt.)
Média szektor:
Bíró Pál (Google Information Technology Services Limited Hungary)
Guttengéber Csaba (Atmedia Kft.)
Hivatal Péter – egyéni tag
Vidus Gabriella, alelnök (M-RTL Televízió Zrt.)
Zalai Ágnes (Centrál Médiacsoport Zrt.)
Zájer Attila (TV2 Média Csoport Kft.)s
Szolgáltató szektor:
Aczél László (Young & Rubicam Budapest Kft.)
Gulyás János, alelnök (Wavemaker Hungary Kft.)
Liptay Gabriella – (KPMG Hungária Kft.)
Mezriczky László (Ispiro Consulting Kft.)
Novák Péter (Dentsu Aegis Network Hungary)
Pőcze Balázs (MITO)
Tagozatok képviselői:
Dr. Bacher Gusztáv, Jogi Tagozat (Szecskay Ügyvédi Iroda)
Hantosi Bálint, OOH Tagozat (Outdoor Media Audit Kft.)
Kardos Gábor, IAB (Magyar Jeti Zrt.)
Sopov István, IAB (Sales Contact Kft.)
Vörös Csilla, Kutatói Tagozat (Nielsen Közönségmérés Kft.)