- Hirdetés -

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

|

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA hangelnyelő töltelékként farostot, amely egy több mint 90 százalékban fából készült, újrahasznosítható anyag. A termékcsalád azzal a céllal jött létre, hogy az emberek otthonosan érezzék magukat a munkahelyükön, és olyan környezetben dolgozhassanak, ahol jól érzik magukat és kibontakoztathatják tehetségüket. Az IKEA eddigi legnagyobb irodabútor-rendszere már elérhető az áruházakban.

A hibrid munka térhódításával az iroda szerepe és az ahhoz fűzött igények is megváltoztak. Manapság kulcsfontosságú, hogy ezek a terek rugalmasak és egyénre szabhatók legyenek, ráadásul az otthoni munkavégzés kényelmével is fel kell venniük a versenyt. Az IKEA elfogadta a kihívást, hogy olyan rendszert tervezzen, amely megfelel a változó munkakörnyezet által támasztott igényeknek: így született meg a kollekció.

„Az IKEA célja, hogy szebb hétköznapokat teremtsen az emberek többsége számára, amely magába foglalja a munkahelyet is, ahol mindannyian az idejük nagy részét töltik/töltjük” – mondta Jesper Samuelsson, az IKEA of Sweden AB választékért felelős vezetője. „Meggyőződésünk, hogy a kollekcióval továbbfejlesztjük azokat a bútorokat, amelyek az emberek különböző munkahelyi igényeihez szabhatók, bármilyen térben is használják azokat.”

Az ergonomikus irodarendszerrel egyénhez, munkamódszerhez, és tevékenységhez igazítható pontokat lehet kialakítani. „A MITTZON termékcsaláddal egy rugalmas és komfortos környezet alapjait hoztuk létre, ahol mindenki nyugodtan és motiváltan végezheti a munkáját” – mondta Philip Dilé, az IKEA of Sweden AB termékfejlesztője.

A kollekciót a rugalmasságot szem előtt tartva tervezték. A rendszer olyan elemeket tartalmaz, amelyek együttesen támogatják a különböző irodai környezeteket, a kötetlen, rövid megbeszélésektől kezdve a strukturáltabb, együttműködésen alapuló tevékenységeken át az egyéni, fókuszált munkáig. Ezenkívül számos termék görgős vagy könnyen mozgatható, hogy rögtönzött munkaterületet vagy privát szférát lehessen létrehozni, vagy, ha épp nincsenek használatban, a termékek összecsukhatók és egymásra helyezhetők. A letisztult vonalvezetésű és egyszerű színű termékek észrevétlenül belesimulnak bármilyen irodába.

Holisztikus ergonómiára épülő dizájn

A MITTZON család átfogó ergonomikus kialakítása az egyének fizikai, mentális és érzelmi jóllétét egyaránt figyelembe veszi.

„Az ergonómiai elvek sokkal többet jelentenek a helyes testtartásnál, ezt szem előtt tartva terveztük a bútorokat” – tette hozzá Dilé. „A terület szakértőivel az érzékszerveket, ezáltal pedig az összpontosítást és a közérzetet befolyásoló tényezők felismerésével és vizsgálatával alkottuk meg a termékcsaládot.”

A hangszigetelés kulcsfontosságú szempont volt a termékek fejlesztése során, mivel a munkahelyi zajok jelentős hatással lehetnek az összpontosításra és a jó közérzetre. A kollekcióhoz tartozó hangszigetelő paravánok, melyek az IKEA magas minőségű hangszigetelő választékának első darabjai, nemcsak elnyelik és kizárják a hangot, hanem megakadályozzák a zavaró vizuális ingereket is, amellyel biztosítják a fókuszált munkavégzéshez szükséges privát szférát.

A MITTZON fejlesztése során fontos szerepet kapott a biofilikus tervezés, ami a belső terekben használt természetre emlékeztető formák, színek és anyagok alkalmazását jelenti, valamint bizonyítottan elősegíti a jó közérzetet stresszcsökkentő és hatékonyságnövelő hatásának köszönhetően. A termékcsalád a skandináv természetből kölcsönöz elemeket, például homokmintákat és fafelületeket, hogy elősegítse a pihentető és inspiráló környezet megteremtését.

Innováció és tartósság

A kollekció megalkotása során elsődleges szempont volt a fenntarthatóság. A hangszigetelő paravánok töltelékeként 90 százalékban fából készült, újrahasznosítható farostot használtak, ami hatékonyan elnyeli és kizárja a hangot.

A tartós és hosszú élettartamú MITTZON termékcsalád összhangban áll az IKEA törekvéseivel, hogy termékei fenntarthatóbbak legyenek és kisebb környezeti lábnyommal bírjanak. Emellett fontos szempont időtállóság, ami nemcsak a bútorok formavilágában jelenik meg, hanem a szétszerelhetőségükben is. Az irodabútorok tartósságáról többek között a magas minőségű alapanyagok és a könnyen cserélhető, és javítható alkotóelemek biztosítanak minket. A kollekcióhoz tartozó asztallapok fakulásálló fafurnérból, míg más alkatrészek nagy szilárdságú acélból készülnek.

Az IKEA már több mint 40 éve támogatja az embereket a munkahelyükön. A MITTZON rendszerhez hasonló termékek mellett a svéd bútoráruházlánc az üzleti vásárlókat is kiszolgálja az IKEA for Business programon keresztül, amely lehetővé teszi, hogy mindent egy helyen intézzenek el: megvásárolhatják az IKEA bútorokat, kiegészítőket, és professzionális tervezési szolgáltatásokat vehetnek igénybe.

A MITTZON már elérhető Magyarországon. A termékcsalád 2025-ben további tagokkal bővül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...