- Hirdetés -

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

|

- Hirdetés -

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA hangelnyelő töltelékként farostot, amely egy több mint 90 százalékban fából készült, újrahasznosítható anyag. A termékcsalád azzal a céllal jött létre, hogy az emberek otthonosan érezzék magukat a munkahelyükön, és olyan környezetben dolgozhassanak, ahol jól érzik magukat és kibontakoztathatják tehetségüket. Az IKEA eddigi legnagyobb irodabútor-rendszere már elérhető az áruházakban.

A hibrid munka térhódításával az iroda szerepe és az ahhoz fűzött igények is megváltoztak. Manapság kulcsfontosságú, hogy ezek a terek rugalmasak és egyénre szabhatók legyenek, ráadásul az otthoni munkavégzés kényelmével is fel kell venniük a versenyt. Az IKEA elfogadta a kihívást, hogy olyan rendszert tervezzen, amely megfelel a változó munkakörnyezet által támasztott igényeknek: így született meg a kollekció.

„Az IKEA célja, hogy szebb hétköznapokat teremtsen az emberek többsége számára, amely magába foglalja a munkahelyet is, ahol mindannyian az idejük nagy részét töltik/töltjük” – mondta Jesper Samuelsson, az IKEA of Sweden AB választékért felelős vezetője. „Meggyőződésünk, hogy a kollekcióval továbbfejlesztjük azokat a bútorokat, amelyek az emberek különböző munkahelyi igényeihez szabhatók, bármilyen térben is használják azokat.”

Az ergonomikus irodarendszerrel egyénhez, munkamódszerhez, és tevékenységhez igazítható pontokat lehet kialakítani. „A MITTZON termékcsaláddal egy rugalmas és komfortos környezet alapjait hoztuk létre, ahol mindenki nyugodtan és motiváltan végezheti a munkáját” – mondta Philip Dilé, az IKEA of Sweden AB termékfejlesztője.

A kollekciót a rugalmasságot szem előtt tartva tervezték. A rendszer olyan elemeket tartalmaz, amelyek együttesen támogatják a különböző irodai környezeteket, a kötetlen, rövid megbeszélésektől kezdve a strukturáltabb, együttműködésen alapuló tevékenységeken át az egyéni, fókuszált munkáig. Ezenkívül számos termék görgős vagy könnyen mozgatható, hogy rögtönzött munkaterületet vagy privát szférát lehessen létrehozni, vagy, ha épp nincsenek használatban, a termékek összecsukhatók és egymásra helyezhetők. A letisztult vonalvezetésű és egyszerű színű termékek észrevétlenül belesimulnak bármilyen irodába.

Holisztikus ergonómiára épülő dizájn

A MITTZON család átfogó ergonomikus kialakítása az egyének fizikai, mentális és érzelmi jóllétét egyaránt figyelembe veszi.

„Az ergonómiai elvek sokkal többet jelentenek a helyes testtartásnál, ezt szem előtt tartva terveztük a bútorokat” – tette hozzá Dilé. „A terület szakértőivel az érzékszerveket, ezáltal pedig az összpontosítást és a közérzetet befolyásoló tényezők felismerésével és vizsgálatával alkottuk meg a termékcsaládot.”

A hangszigetelés kulcsfontosságú szempont volt a termékek fejlesztése során, mivel a munkahelyi zajok jelentős hatással lehetnek az összpontosításra és a jó közérzetre. A kollekcióhoz tartozó hangszigetelő paravánok, melyek az IKEA magas minőségű hangszigetelő választékának első darabjai, nemcsak elnyelik és kizárják a hangot, hanem megakadályozzák a zavaró vizuális ingereket is, amellyel biztosítják a fókuszált munkavégzéshez szükséges privát szférát.

A MITTZON fejlesztése során fontos szerepet kapott a biofilikus tervezés, ami a belső terekben használt természetre emlékeztető formák, színek és anyagok alkalmazását jelenti, valamint bizonyítottan elősegíti a jó közérzetet stresszcsökkentő és hatékonyságnövelő hatásának köszönhetően. A termékcsalád a skandináv természetből kölcsönöz elemeket, például homokmintákat és fafelületeket, hogy elősegítse a pihentető és inspiráló környezet megteremtését.

Innováció és tartósság

A kollekció megalkotása során elsődleges szempont volt a fenntarthatóság. A hangszigetelő paravánok töltelékeként 90 százalékban fából készült, újrahasznosítható farostot használtak, ami hatékonyan elnyeli és kizárja a hangot.

A tartós és hosszú élettartamú MITTZON termékcsalád összhangban áll az IKEA törekvéseivel, hogy termékei fenntarthatóbbak legyenek és kisebb környezeti lábnyommal bírjanak. Emellett fontos szempont időtállóság, ami nemcsak a bútorok formavilágában jelenik meg, hanem a szétszerelhetőségükben is. Az irodabútorok tartósságáról többek között a magas minőségű alapanyagok és a könnyen cserélhető, és javítható alkotóelemek biztosítanak minket. A kollekcióhoz tartozó asztallapok fakulásálló fafurnérból, míg más alkatrészek nagy szilárdságú acélból készülnek.

Az IKEA már több mint 40 éve támogatja az embereket a munkahelyükön. A MITTZON rendszerhez hasonló termékek mellett a svéd bútoráruházlánc az üzleti vásárlókat is kiszolgálja az IKEA for Business programon keresztül, amely lehetővé teszi, hogy mindent egy helyen intézzenek el: megvásárolhatják az IKEA bútorokat, kiegészítőket, és professzionális tervezési szolgáltatásokat vehetnek igénybe.

A MITTZON már elérhető Magyarországon. A termékcsalád 2025-ben további tagokkal bővül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...

Újabb rekord a belföldi használtautó-piacon

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon közel 457 ezer személygépkocsi cserélt gazdát az első félévben. Ez az érték 12,4 százalékkal haladja meg a tavalyi első félév volumenét. A JóAutók.hu várakozása szerint jelentős...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...