- Hirdetés -

Új trend a futárpiacon

|

A kiszállítási piacon látványosan nő a nagyméretű termékek rendeléseinek száma, amelyek kézbesítése speciális logisztikai megoldást igényel. A vásárlói igényeknek megfelelően, az élelmiszerek, friss-és melegételek kiszállítása mellett tovább növeli e-kereskedelmi kézbesítési portfólióját az okoslogisztikai megoldásokat kínáló DODO. A magyarországi Hervis sportáruházakból online rendelt nagyméretű és túlsúlyos sportezközöket már aznapi kiszállítással is kérhetik a vásárlók a DODO új, két futárt igénylő logisztikai szolgáltatásának köszönhetően.

A kiskereskedelmi szektor digitalizációja az elkövetkező években tovább szárnyal, ami ösztönzőleg hat a szállítási szolgáltatások további fejlődésére. A túlméretes és súlyos áruk esetében is egyre növekvő fogyasztói igény érzékelhető az online rendelt termékek akár aznapi kézhezvétele iránt. A fogyasztók egyre gyakrabban vásárolnak online úgynevezett "nagy fehér" elektronikai cikkeket, például hűtőszekrényeket, mosógépeket, egyéb háztarsási nagygépeket, vagy nagyméretű sporteszközöket, például futópadot, kerékpárt, sífelszerelést, edzőgépeket. Az e-kereskedelem növekedésével egyidejűleg a kísérő szolgáltatások minőségével szemben támasztott vásárlói elvárások is nőnek, amelyek közül legjelentősebb a kiszállítás gyorsasága.

A vásárlók 84 százaléka a gyorsabb kiszállítást kínáló webshopot választja

A Perfect Crowd csehországi felmérése alapján a vásárlók számára döntő szempont a házhoz szállítás gyorsasága, amikor a hasonló árú termékekkel rendelkező webáruházak között választanak. A fogyasztók 84 százaléka a gyorsabb kiszállítást kínáló online üzletet választja, a kiszállítási idő gyorsasága ráadásul a válaszadók 90 százalékát újravásárlásra ösztönzi. Ezzel szemben a megkérdezettek 61 százaléka mondta azt, hogy a túl hosszú szállítási időt látva inkább félbeszakítja a webes vásárlást, és nem is tér vissza a webáruház oldalára. Erre a fogyasztói trendre építve vezette be az okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO a gyors, megbízható és pontos házhoz szállítást biztosító "kétemberes" kézbesítési megoldását. A két futárt igénylő, nehéz árukat mozgató aznapi kiszállítást biztosító szolgáltatást először Csehországban indította el a vállalat, elsősorban bútorok és nagyméretű elektronikai gépek szállítására, mostantól pedig Magyarországon is ilyen formában kézbesítik például a Hervis sportáruházakból online rendelt, nehéz sporteszközöket.

Az új "kétemberes" kézbesítési szolgáltatás révén a DODO az e-kereskedelem azon területeire is szeretné eljuttatni színvonalas okoslogisztikai megoldásait, amelyekhez a hagyományos kézbesítési szolgáltatások nem elegendőek. A vállalat az élelmiszer- és melegétel kiszállítás szegmensében új iparági normákat alakított ki, olyan neves partnerekkel folytat együttműködést Magyarországon, mint a KFC, Alza.hu, SPAR vagy a ROSSMANN.

"A jövő okoslogisztikai megoldásait a "kétemberes" kiszállítási megoldásban látom. Azoknak a kiskereskedőknek, akik szeretnének sikeresek lenni az egyre gyorsabban fejlődő e-kereskedelem terén, alkalmazkodniuk kell a fogyasztói igényekhez. A logisztika több szegmensében kiemelkedő eredményeket értünk már el, sikerült jelentősen megváltoztatnunk a piaci normákat, és most a sportcikkek, bútorok, és nagyméretű elektronikai cikkek kiszállítása terén is új fejezetet nyitunk. Magyarországon is elindítottuk "kétemberes" aznapi házhoz szállítási szolgáltatásunkat, amelyet az európai piac többi országában is szeretnénk meghonosítani” – mondta Peter Menky, a DODO kereskedelmi igazgatója.

"A rendelés napján egy adott órában történő kézbesítés olyan szolgáltatás, amelyet az ügyfelek hamar megszoktak az élelmiszer-kiszállítások során. Az e-kereskedelem látványos bővülése következtében már az online megrendelt, nagyméretű termékeket is a lehető leghamarabb szeretnék átvenni a vásárlók. Még a legnépszerűbb bútoráruházláncok esetében is előfordul viszont, hogy több napot kell várni a megrendelt darabra, ráadásul jelentős felár megfizetése mellett kézbesítik a túlsúlyos árut a vásárló részére. A DODO mindig is trendteremtő vállalatnak számított okoslogisztikai megoldásaival, most pedig a túlméretes csomagok gyors, pontos és kényelmes házhoz szállításával szeretnénk megváltoztatni a piacot" – tette hozzá Sáfár Károly, a DODO magyarországi képviselője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...