Az Artificial Groupot választotta a kreatív ügynökségi feladatok ellátására az RTL Magyarország, míg a kampányok közösségi médiába integrálásában a Be Social csapata lesz a médiavállalat partnere.
Az RTL Magyarország által kiírt kreatív- és social ügynökségi tendereken a kiválasztás során nem csupán nagyszerű megoldásokra képes, erős szakmai háttérrel rendelkező, friss és energikus ügynökségek megtalálása volt a cél, amelyek közreműködnek a marketingkampányok tervezésében és lebonyolításában, illetve a vállalat egyes márkastratégiáinak kialakításában: a vállalat Magyarország olyan stratégiai partnereket keresett, amelyekkel hosszútávon működhet együtt a jövőben.
Magyarország piacvezető médiacégénél a megújulás nem csupán az ügynökségi kapcsolatok terén nyilvánul meg. A vállalat marketingkommunikációs igazgatósága szervezetileg is megújul. Az átalakítási folyamat célja, hogy az új szervezeti felépítés, illetve az abból következő változások hatékonyabban szolgálják az RTL Magyarország átalakuló és egyre digitálisabb márkáit. A strukturális megújulás ezekkel a változásokkal ugyanakkor nem zárul le. Várhatóan még az idén további ügynökségi tenderek kiírására kerülhet sor.
„A most érkező ügynökségektől azt várjuk, hogy stratégiai partnerként alakítsák velünk az RTL Magyarország brandjeit, amelyek az elkövetkező időszakban nagy változások előtt állnak. Az a célunk, hogy minden platformon elérhetővé tegyük a tartalmainkat, piacvezetők legyünk a hazai streamingpiacon is, illetve megjelenjünk olyan digitális területeken, ahol eddig nem voltunk jelen. Mindehhez a marketingmunkában nemcsak új partnerekre van szükségünk, de a marketingkommunikációs szervezet működését is meg kell újítanunk és erősítenünk” – nyilatkozta Szabó Zoltán, aki tavaly év vége óta tölti be az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját.