Home office üzemmódba állt át a Republic Group a világjárványra való tekintettel, az ügynökség mind a 100 kollégája otthonról végezheti munkáját.
Az ügyfélmeetingeket videókonferenciák váltották fel, a kreatív munkát biztosítandó, a szükséges eszközöket futárok szállították ki az art directorokhoz. A munka átszervezésében a vezetőségnek és a középvezetőknek egyaránt volt kontribúciója az optimális működés kialakításában. Az ügyfelek teljes körű tájékoztatásáért a Client Service Board tagjai feleltek – írja közleményében a társaság.
“Számunkra a munkatársaink és ügyfeleink egészsége, biztonsága az első, ezért péntek óta a teljes csapatunk átállt az otthoni munkavégzésre. A Republic Group vezetésének a feladata az, hogy az ehhez szükséges körülményeket, eszközöket megteremtse, így garantálva az ügyfeleink teljes körű kiszolgálását” – Barna Tamás, ügyvezető tulajdonos, Republic Group Kft.
A kollégák ötletesen kialakított otthoni munkaállomásait a Republic Group Instagramján dokumentálják, így adva ötleteket másoknak is a hatékony home office-hoz szükséges berendezkedéshez.