- Hirdetés -

Új üzletet nyitott a MediaMarkt

|

- Hirdetés -

A MediaMarkt örömmel jelenti be legújabb üzletnyitását Egerben. A most átadott „Üzlet az üzletben” típusú áruház a 40. fizikai értékesítési pontja Magyarország legnagyobb műszaki cikk kereskedőjének. A nyitási előkészületekkel egyidőben megújult és teljesen új külsőt kapott a debreceni áruházuk is, a friss dizájn elemek egy része pedig a most nyíló egri egységben is fellelhetők.

1300 négyzetméteren terül el a MediaMarkt legújabb Shop-in-Shop áruháza Egerben, ahol 16 lelkes kolléga várja mostantól a vásárlókat. Az üzlet ezúttal is a helyi Tesco hipermarket területén valósult meg, hiszen az együttműködés a két cég között már 8 éve sikeres és töretlen. Eger stratégiailag egy fontos mérföldkő a cég számára, hiszen ez volt eddig az egyetlen megyeszékhely, ahol még nem rendelkeztek értékesítési ponttal.

"Régóta terveztük az egri nyitást, azonban eddig nem találtunk olyan lokációt, amely a szempont rendszereinknek megfelelő lett volna. Hosszas előkészítés után azonban az idén végre mindez megvalósulhatott” – mondta el a nyitásokkal kapcsolatban Környei Ágnes, a MediaMarkt "Shop-in-shop" áruházainak operatív igazgatója.

„Aminek különösen örülünk, hogy a nyitást nem csak mi, de a település is várta. Egy kedves egri lakos már a két évvel ezelőtti nyitási sorozat minden alkalmával, illetve tavaly is folyamatosan nyomon követte a nyitási posztjainkat, és minden alkalommal kifejezte igényét egy egri egység létesítésére. Az urat éppen ezért szeretettel meghívtuk a nyitásra és az elsők között járhatta be az új eladóteret” – tette hozzá a számára kedves történetet Környei Ágnes.

Az új MediaMarkt áruházban a vásárlók a jól megszokott szolgáltatások mellett további kényelmi szolgáltatásokat is élvezhetnek, beleértve az online rendelés áruházi átvételét és személyre szabott garancia szolgáltatásokat. A tavaly decemberben bevezetett Wolt Drive ultragyors, kétórás kiszállítás szolgáltatásuk induláskor még nem, de a későbbiekben szintén elérhető lesz a körzetben (3300), így a vásárlók még könnyebben és gyorsabban juthatnak majd hozzá a kiszemelt termékeikhez.

Megújult a debreceni áruház is

A nyitás előkészületeivel párhuzamosan, közel 10 hét alatt megújult az üzletlánc egyik 'core ’áruháza, a MediaMarkt Debrecen. Az új dizájn a Németországban már megszokott, letisztult, élményközpontú koncepciót hozta el hazánkba. Az üzletkialakítás még több lehetőséget ad a műszaki cikkek megismerésére, adott esetben akár kipróbálására is. A különböző szigeteken a vállalati stratégia üzenetei mellett egy-egy kategória éppen aktuális MediaMarkt kedvenceit emelik ki és hozzák közelebb a vásárlókhoz. A Barista Bar-ban kipróbálhatjuk a megvásárolni kívánt kávéfőzőt, vagy tanácsot kérhetünk a megvásárolni kívánt termékekkel kapcsolatban, de megtehetjük ugyanezt akár a szépségápolás vagy padlóápolási termékek esetében is. A különböző kategóriáknál pedig mindenhol találkozhatunk fenntartható ajánlásokkal is a vállalat BetterWay jegyében.

A debrecenivel szemben az új egri üzlet ugyan kisebb területen várja a technológia iránt érdeklődőket, azonban ebben az egységben is fellelhetőek már az új dizájn elemek, így a MediaMarkt korábbi üzleteihez képest itt is megújult stílusú környezet várja majd az ide látogatókat.

A MediaMarkt az alábbi településeken van jelen "Üzlet az üzletben" típusú áruházaival: Baja, Budapest (17. kerület, Pesti út), Dunakeszi, Dunaújváros, Eger, Esztergom, Gödöllő, Gyöngyös, Győr, Hódmezővásárhely, Kaposvár, Nagykanizsa, Pápa, Salgótarján, Sopron, Szekszárd, Tatabánya és Veszprém.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Foci minden mennyiségben: élőben nézhetjük a Copa América összes meccsét

A Network4 Media Group bejelentette: elhozza a magyar nézőknek az amerikai kontinens legfontosabb futballtornája, a Copa América összes mérkőzését. Június 20. és július 14. között 16 csapat küzd meg egymással, köztük a címvédő Argentína...

Izgalmas vizes élményekkel jön az új nyári fesztivál

Idén először berobban a nyárba az első alföldi vizes fesztivál is! A különleges névre keresztelt Mizújs Babám? nem mindennapi line-up-pal, gyönyörű tóval, őrült vizes élményekkel kecsegtet. Csak a bikinit ne felejtsd otthon!Június 27-29-ig vár...

Így változik az Ersténél a napi limit

A korlátok néha jók, főleg, ha csalók akarják ellopni a pénzünket. Az Erste ezért személyre szabott, az egyéni költési szokásokhoz igazított átutalási limitet állít be lakossági ügyfeleinek. A Magyar Nemzeti Bank ajánlása nyomán mindenkinél...

Top 50: így buliztak a médiások

Különleges helyszínen, a Madame Tussauds Budapestben rendezte meg idén a Marketing&Media magazin a „TOP 50 - A legbefolyásosabb médiavezetők” toplista 2024-es díjátadó ünnepségét és VIP partiját. A díjátadóról és az azt követő buliról készült...

Megvan a PREXA nemzetközi zsűrije

Neves szaktekintélyekből áll a PREXA (PR Excellence Awards) 2024 nemzetközi zsűrije: többek között német, horvát, bolgár és kuvaiti székhelyű kommunikációs szakértők értékelik az angol nyelven beadott pályamunkákat. Ezen pályázatok esetében az idei évben sincs...

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...