- Hirdetés -

Így változik az okosórák szerepe

|

- Hirdetés -

Változik a felhasználói szemlélet az okosóra-vásárlók körében, amelyet a gyártók is egyre inkább lekövetnek. A Huawei korábbi felméréséből kiderült, a válaszadók nagy része nemcsak funkcionális eszközként, hanem stílusos kiegészítőként is tekint az okosórákra. Holdampf Linda stylist szerint egy okosórával is egyedivé tehetjük stílusunkat, főleg, ha ezek az eszközök könnyedén kombinálhatóak más kiegészítőkkel és ruhadarabokkal, hogy saját stílusunkra alakítsuk.

Az okosórák már nem csupán hasznos funkciókat kínálnak, hanem hozzátesznek a személyes stílushoz is. A Huawei 2022-es felméréséből kiderült, hogy a válaszadók 40 százaléka már funkcionális eszköz és stílusos kiegészítő ötvözeteként tekint az okosórákra.

Hasonlóan látja ezt Holdampf Linda divat- és stílusszakértő is, aki markáns, meghatározó kiegészítőként tekint az okosórákra, amelyekkel egyedibbé és különlegesebbé tehetjük ruhatárunkat. Fontos azonban, hogy az adott eszköz jól illeszkedjen hozzánk és stílusunkhoz: „Emlékszem még az első okosóra hullámra, amikor mindenkin ugyanaz volt, kortól, nemtől, stílustól függetlenül. Mára ez teljesen megváltozott, az önkifejezés egyik eszköze lett: a vásárlók a saját stílusukra szabhatják az órákat, igényeiknek, életmódjuknak megfelelően, legyen szó baráti kávézásról, edzésről, vagy üzleti találkozóról. Az okosórák totálisan bekúsztak az életünkbe, és most már a gyártók is egyre inkább odafigyelnek arra, hogy mindenki megtalálja a saját stílusának és pénztárcájának való eszközt” – mondta.

Sokoldalú kiegészítő

A felhasználói szemléletben bekövetkező változásra reagálva a Huawei is újragondolta okoeszközei portfolióját, így a klasszikus dizájnelemek mellett hangsúlyt kap a praktikus kialakítás is, megtartva a fiatalos, lendületes színvilágot. Ezt képviseli a WATCH GT 4 klasszikus órákra emlékeztető óratesttel, de fiatalos, pasztellzöld levélmintázatú pánttal kapható verziója, ami már hazánkban is elérhető. Ugyanígy a Watch FIT 3 is a dinamizmust testesíti meg fiatalos szíjválasztékával, de a klasszikus bőrszíjak kedvelői is megtalálják a hozzájuk illőt, mindezt praktikus nagyméretű négyzetes óratokkal.

Holdampf Linda stílusszakértő szerint az okosórák letisztult formavilágukkal tökéletesen harmonizálnak az idei tavasz és nyár divatjának legmeghatározóbb színeivel, többek között a pasztell árnyalatokkal. Minták terén a pöttyös, csíkos és virágminta a legjellemzőbb, melyek bátran kombinálhatóak viselhető okoseszközökkel. Ráadásul az okosórák lazítottak a divat szabályain, így megállják a helyüket akár más kiegészítők és markánsabb ruhadarabok mellett is: „Nagyon szeretem, amikor egy romantikusabb összeállítás mellé modern anyagú és kialakítású óra virít a karunkon” – mondta el a stílusszakértő. – „Nyugodtan rakhatunk karkötőt mellé, gyűrűt. Még a körömlakkunk színét is figyelembe vehetjük. Egy klasszikus hatású, bőr- vagy fémszíjas okosóra mellé felvehetjük a nagymamától örökölt antik karkötőt. Nem üti egymást a kettő.”

Az okosórák az öngondoskodás jelképei is lehetnek

A stílusszakértő kiemelte: „Az okosórák viselői többnyire egészségtudatos megfontolásból döntenek úgy, hogy hagyományos óráikat lecserélik. Ez egy nagyon jó üzenet önmagunk felé, az önszeretet és az öngondoskodás jegyében.” A Watch Fit 3 például továbbfejlesztett egészségfigyelő- és sportfunkciókkal bír; alvás közbeni légzésfigyelés funkcióval bővült, pontosabb pulzusfigyelést biztosít, számos edzésfigyelő móddal, valamint kalóriamenedzsment alkalmazással is rendelkezik. Az egészségi és edzésadatainkat pedig megtekinthetjük a Huawei Egészség alkalmazásban, akár iOS és Android platformokon is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Knapcsek Katalin és Pajor Attila

Az idei év egyik legnagyobb sporteseménye a németországi foci EB, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk negyedik részéből kiderül, hogy...

Ezek a felújított mobilok a legnépszerűbbek most

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhető a cég kínálatában,...

Ősszel érkezik a népszerű sorozat folytatása

A Daryl Dixon első évadának tavaszi magyarországi premierjét követően a hazai rajongóknak nem kell sokat várniuk, hogy újra találkozhassanak kedvenc szereplőikkel. A Norman Reedus és Melissa McBride főszereplésével készülő The Walking Dead: Daryl Dixon...

Így használhatjuk biztonságosan a mobilunkat külföldön

Egy uniós rendelet szabályainak köszönhetően ma már szinte korlátok nélkül használhatjuk mobiltelefonunkat az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban – mintha csak otthon lennénk. A fogyasztói tudatosság azonban továbbra is elengedhetetlen: figyelmetlenségből akár több millió...

Térképre tették a szingliket

247 ezerről csaknem 299 ezerre nőtt a 20–49 éves szinglik száma hazánkban 2011 és 2022 között a két legutóbbi népszámlálás adatai szerint. A szinglik döntő többsége a 20-as és a 30-as éveikben jár, a...

Nagy változás az OMV kutakon

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában. Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3 évben.Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az űrbe vágynak a gyerekek

Ki ne akart volna kiskorában űrhajós lenni? Ez az álom valójában csak keveseknek vált eddig valóra és a tudomány jelenlegi állása szerint a világűr 96 százaléka továbbra is felfedezésre vár. A LEGO Csoport új...

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...