- Hirdetés -

Új vezérigazgatóval erősít a Prohuman

|

Új mérföldkőhöz érkezett Magyarország piacvezető HR-szolgáltatójának története: a Prohuman új vezérigazgatóval, átalakuló menedzsment struktúrával és erős innovációs fókusszal folytatja az elmúlt évek dinamikus hazai és nemzetközi növekedését. A cél az ügyfelek még magasabb színvonalú üzleti és technológiai kiszolgálása. Az újonnan létrehozott vezérigazgatói pozícióra Dr. Tóth Ágnest kérte fel a Prohuman Zrt. igazgatósága. A hét országban működő vállalatcsoport tavaly több mint 135 milliárd forint bevételt ért el.

Dr. Tóth Ágnes matematika, informatika és pénzügy végzettséggel rendelkezik, gazdaságtudományból doktorált, és az oktatási szférából vált a HR-szolgáltatások piacára. A szakember 2009 és 2023 szeptembere között töltött be különböző menedzsment pozíciókat a Budapesti Metropolitan Egyetemnél (METU), 2019 óta pedig vezérigazgatóként, illetve elnökként irányította az intézményt. Vezetése alatt a METU Magyarország legnagyobb magánegyetemévé vált.

Megújult struktúra – a régi értékek megőrzésével

Zakor Sándor, a Prohuman Zrt. igazgatóságának elnöke elmondta: Egy folyamatosan fejlődő vállalat előbb-utóbb elér egy kritikus méretet, amikor kinövi a korábbi struktúrákat. A Prohuman esetében most, alapításunk 20. évfordulóján jött el ez a pont. Több mint 1.000 ügyfélnek nyújtunk komplex HR-szolgáltatást, és napi 25 ezer embernek biztosítunk munkát, immár hét országban vagyunk jelen Közép-Európában. Eljutottunk arra a szintre, amikor a tulajdonos-vezetők hátrébb léphetnek a vállalat napi irányításától, ezért megújult menedzsment struktúrában dolgozunk tovább, a régi értékek megőrzésével. Biztos vagyok benne, hogy Tóth Ágnes személyében a legjobb szakembert találtuk meg a feladatra: ő is egy sikertörténet részese és alakítója volt az elmúlt 15 évben, az ország legnagyobb magánegyetemének élén – többek között az oktatás és a munkaerőpiac kapcsolatában is – olyan tapasztalatokra tett szert, amivel további lendületet adhat a Prohuman fejlődésének.”

Dr. Tóth Ágnes, a Prohuman Zrt. új vezérigazgatója elmondta: „A Prohuman piacvezető pozíciót tölt be Magyarországon, a legkiválóbb szakemberek dolgoznak a cégnél, és mára a régióban is megkerülhetetlen szolgáltatóvá vált. Vezetőként fontos számomra, hogy folyamatosan fejlődjünk, ne elégedjünk meg azzal, amit elértünk. A Prohumanban óriási fejlődési potenciál rejlik még, ezért szívesen csatlakozom a tulajdonosok víziójának megvalósításához, a növekedési potenciál kiaknázásához.”

Fókuszban az innováció és a kompetenciafejlesztés

Az új vezérigazgató különösen fontosnak tartja az innovatív szemléletet, kiemelten foglalkozik a mesterséges intelligencia fejlődésével, az oktatásra és a gazdaságra gyakorolt hatásával. Úgy véli, az új technológia olyan új eszközöket ad a szakemberek kezébe, amelyeket érdemes használni a HR szférában is. „A mesterséges intelligencia alapjaiban írja át a jövő munkaerőpiacát: a munkával kapcsolatos szakértelem és készségek akár 50%-át is átalakíthatja 5 éven belül. A Prohumannál az lesz a célunk, hogy olyan innovatív megoldásokat dolgozzunk ki, amelyekkel kiaknázhatjuk a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket, hogy az ügyfeleink szolgálatába állíthassuk azt” – fogalmazott Tóth Ágnes.

Egyre fontosabb szerepet kap a kompetenciamérés és -fejlesztés. „A Prohuman első húsz éve egybeesett a HR-szolgáltatások karakterének és a szolgáltatók szerepének drámai átalakulásával – mondta el Zakor Sándor. – Húsz éve még inkább munkáskezet, ma egyre inkább komplex, digitális technológiával támogatott üzleti megoldásokat várnak tőlünk az ügyfelek. Húsz éve egy munkanélküliség jellemezte gazdasági környezetben kezdtünk dolgozni, ma pedig a munkaerőhiány a minket körülvevő realitás, ahol egyre nagyobb hangsúlyt kap a munkavállalók felkészültsége, kompetenciája – és ezzel együtt erősödik az ezek fejlesztése iránti igény is.”

További nemzetközi fejlődés küszöbén

A vállalatcsoport az elmúlt években nemcsak itthon, de a régióban is dinamikus növekedési pályára állt: 2023-ban a szerbiai CityScope felvásárlásával, valamint szlovéniai leányvállalatának megerősítésével a Prohuman nagy lépéseket tett afelé, hogy a hazai piacvezető szerep mellett regionális szinten is az élre törjön. A vezetői struktúra újraformálásával a vállalat az ambiciózus régiós növekedési célok felé is szeretne újabb lépéseket tenni. Az igazgatóság – Zakor Sándor, Juhász Csongor, Ignácz Béla és Feleki Attila – a jövőben a vállalat stratégiai céljainak megvalósítására, többek között a nemzetközi terjeszkedését támogató feladatokra összpontosít.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...