Új vezérigazgatót neveztek ki a METRO Magyarország élére, októbertől Thierry Guillon-Verne irányítja a céget. Az új vezérigazgató eddig a horvát METRO-t vezette, aminek élére most a korábbi magyarországi vezér, Horváth Imre került.
A kereskedelmi cég közlése szerint a vezetői átszervezés a METRO vállalatirányítási és stratégiai működésének rendszeres része, mely során az igazgatók az egyes régiókban szerzett tapasztalataikkal fejleszteni és bővíteni tudják a vállalat hálózatán belüli egységeket.
Thierry Guillon-Verne 2010 óta dolgozik a METRO Csoportnál. 2010 és 2013 között a Reál romániai kereskedelmi igazgatói pozícióját töltötte be, majd 2013-ban a Reál Németországnál kapott marketing stratégiai igazgatói, később üzemeltetési igazgatói kinevezést. Korábban 11 évig dolgozott a Franciaországban alapított Carrefour Group-nál, mely Európa második legnagyobb áruházlánca.
Thierry Guillon-Verne a cégen belül számos országban töltött be igazgatói pozíciót, Franciaországban a stratégiai csoport igazgatójaként, Dél-Koreában áruházigazgatóként és a non-food terület igazgatójaként, Malajziában friss termékekért felelős igazgatóként, Szingapúrban operatív igazgatóként, Thaiföldön pedig merchandise igazgatóként dolgozott. Több országban különböző pozíciókban szerzett tapasztalata révén pontosan tudja, hogyan kell egy új országban sikeresen venni a kihívásokat.