A Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztésért felelős egysége új munkatársakat nevezett ki a marketing és kommunikáció területen. Anna Wiśniewska marketing és kommunikációs igazgatóvá lépett elő, Alexandra Bucurt projektmarketing és kommunikációs menedzserré, Petra Machartovát pedig vállalati marketing menedzserré nevezték ki.
A Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztésért felelős egysége vezető szerepet tölt be az irodapiacon, négy ország: Csehország, Magyarország, Románia, valamint Lengyelország tíz városában működik. 2020 januárjában a vállalat új vezetői csapatot nevezett ki és elindította a szervezet regionális szintű központosításának folyamatát, amelynek célja az országhatárokon átívelő együttműködés fokozása, egy regionális üzleti értéket teremtő központ létrehozása, az ügyfeleket középpontba helyező stratégiai fókusz erősítése, illetve az, hogy a vállalat még inkább projektközpontú szervezetté váljon. A marketing és kommunikáció területén újonnan létrehozott szerepkörök és kinevezések ennek a folyamatnak a részei.
Anna Wiśniewska, a Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi fejlesztési egységének korábbi marketing és kommunikációs menedzsere marketing és kommunikációs igazgatóvá lépett elő. Új feladatkörében marketing és kommunikációs szakemberek csoportját irányítja majd a teljes üzleti egység vonatkozásában, azaz Csehországban, Magyarországon, Romániában és Lengyelországban. Anna Wiśniewska 2011-ben csatlakozott a vállalathoz, és rövid időn belül a marketing és kommunikációs csapat vezetője lett, először Lengyelországban, később regionális szinten. A marketing és kommunikációs tevékenységek összehangolása mellett új márkatermékeket – Workplaces by Skanska, illetve a Futureproof Workplaces by Skanska – vezetett be a vállalat és a piac számára, valamint kidolgozta a Futureproof marketingstratégiát, illetve létrehozott egy egyedi termékkoncepciót, a Skandináv Lobby Irányelveket a közép-keleti-európai régióra vonatkozóan.
Alexandra Bucur, az újonnan kinevezett projektmarketing és kommunikációs menedzser felelős az üzleti egység teljes, négy országot felölelő projektmarketing és kommunikációs csapatának kialakításáért. A projektmarketing és kommunikációs csapat feladata az irodaépületek piaci bevezetése, ideértve az együttműködést a projektek létrehozásában, a pozicionálást, illetve a fő üzenetek megfogalmazását. További feladat a márkahűség fenntartása a projektmenedzsment, valamint a bérbeadási és értékesítési csapatokkal együttműködve minden egyes piacon. Alexandra több mint 12 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az innovatív marketing területén, felügyelte márkák építésének teljes folyamatát, foglalkozott termékfejlesztéssel és különböző csapatok vezetésével. Alexandra 2016-ban csatlakozott a Skanskához, mint a román és a magyar piacért felelős marketing és kommunikációs menedzser. Felelősségi köréhez tartozott a projektek marketing- és kommunikációs terveinek kidolgozása, valamint lebonyolítása ezekre az országokra vonatkozóan, illetve ezzel párhuzamosan a Skanska vállalati marketing- és kommunikációs tevékenységeinek koordinálása.
Petra Machartová, mint új vállalati marketing menedzser szoros együttműködésben dolgozik majd a vállalati kommunikációval, illetve a projektmarketing és kommunikációs csapatokkal az üzleti egység szintjén, felelve a projektek ismertségének növeléséért, a termékek iránti érdeklődés felkeltéséért, a márkahűség kiépítéséért és fenntartásáért. Legfontosabb feladata a meglévők mellett új marketing eszközök létrehozása és használata, a kulcsfontosságú ügyfelekkel kapcsolatos programok, valamint az épületek értékesítésével kapcsolatos események és anyagok támogatása. Petra lesz felelős a Skanska kereskedelmi ingatlanfejlesztési egység portfóliójának népszerűsítéséért a kulcsfontosságú ügyfelek és a fő célcsoportok számára. 2012-ben csatlakozott a Skanska csehországi ingatlanfejlesztői csapatához, majd három évvel később kinevezték marketing és kommunikációs koordinátorrá. Azóta sikeresen hajtotta végre öt prágai kereskedelmi ingatlanprojekt marketing és márka stratégiáját, és támogatta a Skanska észak-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztési egységet az innovációs stratégia kiépítésében és az innovációs kultúra támogatásában stockholmi kiküldetése során.
Aleksandra Markiewicz továbbra is felelős a közép-kelet-európai kommunikációért, valamint új, vállalati kommunikációs menedzseri kinevezést is kap. Ebben a munkakörben csapatával közösen felelős lesz a közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztési üzletág központi, belső és külső kommunikációs stratégiájának kialakításáért. 2012-ben csatlakozott a Skanskához a wrocławi, katowicei és krakkói projektek marketing és kommunikációs koordinátoraként. Később különböző feladatokat kapott a Skanska Csoporton belül, többek között, a stockholmi kommunikációs csapatot támogatását kiküldetése során, illetve a külső kommunikációs csapat irányítását három lengyel üzletágban (építő, illetve lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztés).