- Hirdetés -

Új vezetők a Skanskánál

|

- Hirdetés -

A Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztésért felelős egysége új munkatársakat nevezett ki a marketing és kommunikáció területen. Anna Wiśniewska marketing és kommunikációs igazgatóvá lépett elő, Alexandra Bucurt projektmarketing és kommunikációs menedzserré, Petra Machartovát pedig vállalati marketing menedzserré nevezték ki.

A Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztésért felelős egysége vezető szerepet tölt be az irodapiacon, négy ország: Csehország, Magyarország, Románia, valamint Lengyelország tíz városában működik. 2020 januárjában a vállalat új vezetői csapatot nevezett ki és elindította a szervezet regionális szintű központosításának folyamatát, amelynek célja az országhatárokon átívelő együttműködés fokozása, egy regionális üzleti értéket teremtő központ létrehozása, az ügyfeleket középpontba helyező stratégiai fókusz erősítése, illetve az, hogy a vállalat még inkább projektközpontú szervezetté váljon. A marketing és kommunikáció területén újonnan létrehozott szerepkörök és kinevezések ennek a folyamatnak a részei.

Anna Wiśniewska, a Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi fejlesztési egységének korábbi marketing és kommunikációs menedzsere marketing és kommunikációs igazgatóvá lépett elő. Új feladatkörében marketing és kommunikációs szakemberek csoportját irányítja majd a teljes üzleti egység vonatkozásában, azaz Csehországban, Magyarországon, Romániában és Lengyelországban. Anna Wiśniewska 2011-ben csatlakozott a vállalathoz, és rövid időn belül a marketing és kommunikációs csapat vezetője lett, először Lengyelországban, később regionális szinten. A marketing és kommunikációs tevékenységek összehangolása mellett új márkatermékeket – Workplaces by Skanska, illetve a Futureproof Workplaces by Skanska – vezetett be a vállalat és a piac számára, valamint kidolgozta a Futureproof marketingstratégiát, illetve létrehozott egy egyedi termékkoncepciót, a Skandináv Lobby Irányelveket a közép-keleti-európai régióra vonatkozóan.

Alexandra Bucur, az újonnan kinevezett projektmarketing és kommunikációs menedzser felelős az üzleti egység teljes, négy országot felölelő projektmarketing és kommunikációs csapatának kialakításáért. A projektmarketing és kommunikációs csapat feladata az irodaépületek piaci bevezetése, ideértve az együttműködést a projektek létrehozásában, a pozicionálást, illetve a fő üzenetek megfogalmazását. További feladat a márkahűség fenntartása a projektmenedzsment, valamint a bérbeadási és értékesítési csapatokkal együttműködve minden egyes piacon. Alexandra több mint 12 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az innovatív marketing területén, felügyelte márkák építésének teljes folyamatát, foglalkozott termékfejlesztéssel és különböző csapatok vezetésével. Alexandra 2016-ban csatlakozott a Skanskához, mint a román és a magyar piacért felelős marketing és kommunikációs menedzser. Felelősségi köréhez tartozott a projektek marketing- és kommunikációs terveinek kidolgozása, valamint lebonyolítása ezekre az országokra vonatkozóan, illetve ezzel párhuzamosan a Skanska vállalati marketing- és kommunikációs tevékenységeinek koordinálása.

Petra Machartová, mint új vállalati marketing menedzser szoros együttműködésben dolgozik majd a vállalati kommunikációval, illetve a projektmarketing és kommunikációs csapatokkal az üzleti egység szintjén, felelve a projektek ismertségének növeléséért, a termékek iránti érdeklődés felkeltéséért, a márkahűség kiépítéséért és fenntartásáért. Legfontosabb feladata a meglévők mellett új marketing eszközök létrehozása és használata, a kulcsfontosságú ügyfelekkel kapcsolatos programok, valamint az épületek értékesítésével kapcsolatos események és anyagok támogatása. Petra lesz felelős a Skanska kereskedelmi ingatlanfejlesztési egység portfóliójának népszerűsítéséért a kulcsfontosságú ügyfelek és a fő célcsoportok számára. 2012-ben csatlakozott a Skanska csehországi ingatlanfejlesztői csapatához, majd három évvel később kinevezték marketing és kommunikációs koordinátorrá. Azóta sikeresen hajtotta végre öt prágai kereskedelmi ingatlanprojekt marketing és márka stratégiáját, és támogatta a Skanska észak-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztési egységet az innovációs stratégia kiépítésében és az innovációs kultúra támogatásában stockholmi kiküldetése során.

Aleksandra Markiewicz továbbra is felelős a közép-kelet-európai kommunikációért, valamint új, vállalati kommunikációs menedzseri kinevezést is kap. Ebben a munkakörben csapatával közösen felelős lesz a közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztési üzletág központi, belső és külső kommunikációs stratégiájának kialakításáért. 2012-ben csatlakozott a Skanskához a wrocławi, katowicei és krakkói projektek marketing és kommunikációs koordinátoraként. Később különböző feladatokat kapott a Skanska Csoporton belül, többek között, a stockholmi kommunikációs csapatot támogatását kiküldetése során, illetve a külső kommunikációs csapat irányítását három lengyel üzletágban (építő, illetve lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztés).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

foci tévéközvetítés

A TV2 az M4 Sporttal meccselt

Újabb rendhagyó héten vagyunk túl, hiszen időlegesen nagyon megerősödött az M4 Sport. A TV2-vel nem bírt a sportcsatorna, de a legtöbb célcsoportnál az RTL előtt végeztek. Az elmúlt hét a TV2 és az M4 Sport...

Sok gyereknek már tízévesen jön a TikTok

A szülők jelentékeny része gyermekük tizedik születésnapjára időzítheti az okostelefont mint ajándékot, hiszen míg a 9 éves gyermekeknek csupán egynegyede, addig a tízéveseknek már több mint fele okostelefon-tulajdonos – derül ki a Nemzeti Média-...

Új szereplő a kiberbiztonsági piacon

A világszerte információtechnológiai szolgáltatásokat nyújtó, Magyarországon is több mint 750 embert foglalkoztató Unisys, valamint a multicloud piacon aktív Faction bejelentette, hogy közösen kínálnak majd teljes körű megoldásokat az adatvédelem, a kiberbiztonsági helyreállítás és az...

Rangos kapott elismerést a Schneider Electric

Egymás után a negyedik évben is a Sokszínűségi Vezetők közé sorolta a Schneider Electric-et a Financial Times. Az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat ráadásul a Forbes és a Refinitiv...

Több tucatnyi díjat söpört be az LG

Az LG Electronics (LG) legújabb életmód-megoldásainak technológiai és dizájnbeli kiválóságát ezúttal is számos elismeréssel jutalmazták: a vállalat több mint két tucat CES 2023 innovációs díjat érdemelt ki. Ezek között az LG OLED készülékei a...

Rádiós pályázatról döntött a Médiatanács

A Médiatanács lezárta a Békéscsaba 98,4 MHz-es helyi rádiós frekvencia pályázati eljárását is.A Médiatanács megszüntette a Békéscsaba 98,4 MHz frekvencia hasznosítására indított pályázati eljárást, mivel egyetlen pályázati ajánlat sem érkezett. A testületi pályázatkiírásra azért...

Sikeres volt a Nyitott Balaton kampány

A Balatoni Turizmus Szövetség sikeresnek tartja a Nyitott Balaton elnevezésű kampányt, amelynek célja az volt, hogy megmutassák milyen sokszínű a régió turisztikai kínálata az őszi időszakban. A kampány keretein belül megpróbálták népszerűsíteni azokat az...

Védtelenek a magyar háztartások az inflációval szemben

Miközben a vagyonosok egyre gazdagabbak, az alsóbb jövedelmi osztályok képviselőinek kasszája rendkívül sérülékeny ilyen magas inflációs környezetben. Jelenleg a hazai háztartások alig tizedénél lehet valós megtakarítási képességről beszélni, ezért felül kellene vizsgálni a megtakarításokkal...

Megdobja a nézőszámokat a foci VB

Több országban is kiugró televíziós nézettségi adatok hozott a katari világbajnokság első fele a FIFA közlése szerint. Japánban a Costa Rica elleni meccs, Hollandiában pedig az Ecuador elleni döntetlen produkált extra számokat. A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség...

Rekordot döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben

A több mint 200 magyar és nemzetközi webshop 1,4 millió termékét katalogizáló Glami.hu divatkereső statisztikái szerint az e-kereskedelem fellendülésének két erős éve után idén is tovább növekedett minden kulcsfontosságú mutató a Black Friday hete...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A TV2 a legnézettebb csatorna az őszi szezonban* (x)

Az idei ősz a TV2 sikerszezonjának nevezhető, hiszen legutóbb 20 évvel ezelőtt fordult elő, hogy a csatorna kiemelt célcsoportjában, a 18-59 éves nézők körében teljes napon és főműsoridőben is a csatornatoplista élén végzett a...
foci tévéközvetítés

A TV2 az M4 Sporttal meccselt

Újabb rendhagyó héten vagyunk túl, hiszen időlegesen nagyon megerősödött az M4 Sport. A TV2-vel nem bírt a sportcsatorna, de a legtöbb célcsoportnál az RTL előtt végeztek. Az elmúlt hét a TV2 és az M4 Sport...

Sok gyereknek már tízévesen jön a TikTok

A szülők jelentékeny része gyermekük tizedik születésnapjára időzítheti az okostelefont mint ajándékot, hiszen míg a 9 éves gyermekeknek csupán egynegyede, addig a tízéveseknek már több mint fele okostelefon-tulajdonos – derül ki a Nemzeti Média-...

Új szereplő a kiberbiztonsági piacon

A világszerte információtechnológiai szolgáltatásokat nyújtó, Magyarországon is több mint 750 embert foglalkoztató Unisys, valamint a multicloud piacon aktív Faction bejelentette, hogy közösen kínálnak majd teljes körű megoldásokat az adatvédelem, a kiberbiztonsági helyreállítás és az...

Rangos kapott elismerést a Schneider Electric

Egymás után a negyedik évben is a Sokszínűségi Vezetők közé sorolta a Schneider Electric-et a Financial Times. Az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat ráadásul a Forbes és a Refinitiv...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....