- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít a BMW

|

- Hirdetés -

A BMW Group Hans-Peter Kemsert nevezte ki Debrecenben épülő új gyára igazgatójának. Az 56 esztendős szakember, aki jelenleg a vállalatcsoport lipcsei üzemét vezeti, 2022 januárjától a Debrecenben folyó építési munkálatokat felügyeli majd. A Szászországban működő létesítmény igazgatói feladatait Petra Peterhänsel veszi át, aki jelenleg a BMW Group legnagyobb európai gyárának számító dingolfingi üzemben irányítja a gyártósor olyan technológiai munkafolyamatait, mint például a présüzem, a szerkezetépítő részleg és a karosszériafényező műhely.

Hans-Peter Kemser az autógyártás és az elektromos mobilitás terén felhalmozott több éves szakmai tapasztalatával foglalja el új igazgatói székét januárban. Hans-Peter Kemser 2015 óta vezeti a BMW Group lipcsei üzemét, ahol a BMW 1-es sorozat, a BMW 2-es sorozat és a BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás (NEDC): 13,1 kWh / 100 km; kombinált energiafogyasztás (WLTP): 15,3 – 16,3 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km) sorozatgyártásáért felelős. 2020-ig itt készült a BMW i8 plug-in hibrid sportautó is. „Hans-Peter Kemser vérbeli szakértő az autógyártás területén, aki több éves szakmai tapasztalatával a legkiválóbb választás arra, hogy a Debrecenben épülő gyárat sikeresen beindítsa és nemzetközi gyártási hálózatunkba integrálja” – fogalmazott Milan Nedeljković, a BMW AG igazgatótanácsának gyártásért felelős tagja. 2025-től a BMW Group Debrecenben kezdi meg Neue Klasse modellgenerációja sorozatgyártását, melyet kompromisszumoktól mentesen, már a kezdetektől a tisztán elektromos meghajtás sajátosságai szerint terveztek a mérnökök.

2022 januárjától Petra Peterhänsel veszi át a BMW Group lipcsei gyárának igazgatói feladatait. A szakképzett minőségspecialista 2012 óta erősíti a müncheni központú vállalatcsoport családját, az autóipar minden területére kiterjedő, jelentős nemzetközi szakmai tapasztalat birtokában. „Nagy örömömre szolgál, hogy Petra Peterhänsel személyében vezetői csapatunk egy új, tapasztalt gyártási szakértővel gazdagodik” – mondta Milan Nedeljković. „Akárcsak Hans-Peter Kemser, ő is átfogó folyamatismerettel és kimagasló vezetői adottságokkal rendelkezik, amely tulajdonságok elengedhetetlenek az olyan fókuszpontjaink kiteljesedése felé vezető úton, mint például az elektromos mobilitásra összpontosító átalakulás, a digitalizáció és a fenntarthatóság térnyerése” – tette hozzá.

A kinevezett gyárigazgatókra mindkét helyszínen izgalmas kihívások várnak

A BMW Group jövőbeni debreceni gyárának első épületkivitelezési munkálatai – úgymint a központi irodaépület és a képzési központ építése – 2022 elején megkezdődnek. A helyszínen jelenleg is zajlanak a csapadékvíz-elvezető árkok, a vízvezetékek és a különböző infrastruktúra-berendezések telepítési munkálatai, valamint az energiaellátás, az utak és a parkolók kiépítése. A további épületek felépítésére és a speciális berendezések integrálására vonatkozó pályázati kiírásokat az elkövetkező hónapokban nyitják meg. A BMW Group debreceni gyárában a modern autógyártás legújabb technológiai innovációi sorakoznak majd fel, így például présüzem, karosszériaüzem, karosszériafényező műhely, valamint összeszerelő csarnok is. Az üzem, amely a jövőbe mutató Neue Klasse modellgeneráció első gyáraként áll rendszerbe, több mint 1 000 új munkahelyet teremt és évente több mint 150 000 új autó gyártására lesz képes. 2025-re előirányzott beindulásakor a BMW Group debreceni gyára a gyártási rugalmasság, a digitalizáció és a termelési hatékonyság terén egyaránt új mércét állít fel.

Lipcsében eközben tovább folytatódik a gyártott modellsorozatok zéró emissziójú bővítése és az alkalmazott munkafolyamatok fenntarthatósági fejlesztése. A létesítmény, amely a napokban ünnepelte az építési munkálatait beindító vállalati döntések huszadik évfordulóját, ma már a BMW Group nemzetközi gyártási hálózatának abszolút iránymutatója az elektromos mobilitás területén: az üzem 2013 óta végzi a vállalatcsoport első tisztán elektromos meghajtású modellje, a BMW i3 sorozatgyártását, 175 új munkahely teremtésével pedig idéntől akkumulátormodulokat is készít. A vállalatcsoport eközben elhatározta, hogy még tovább bővíti úttörő gyára kapacitását: 2022-ben egy második gyártósor is rendszerbe áll Lipcsében. A létesítmény munkatársai az elmúlt években akkora tapasztalatra és olyan kifinomult szaktudásra tettek szert az elektromos mobilitás területén, hogy az egy merőben új technológia sorozatgyártását is lehetővé teszi: mint ilyen, Lipcsében lát majd napvilágot a MINI Countryman utódja is, tisztán elektromos hajtáslánc-technológiával.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új trend a futárpiacon

A kiszállítási piacon látványosan nő a nagyméretű termékek rendeléseinek száma, amelyek kézbesítése speciális logisztikai megoldást igényel. A vásárlói igényeknek megfelelően, az élelmiszerek, friss-és melegételek kiszállítása mellett tovább növeli e-kereskedelmi kézbesítési portfólióját az okoslogisztikai megoldásokat...

Díjat nyert az OPPO okosmobilja

Az OPPO okoseszköz gyártó két kategóriában is megkapta a Best Product elismerést a világ legrangosabb audiovizuális és mobilelektronikai szakmai médiumainak díjátadóján. Idén a márka csúcskategóriás zászlóshajója, az OPPO Find X5 Pro nyerte el a...

Így indítja az őszt a TV2

Szeptember 3-án indítja az őszi tévés főszezont a TV2, az idén 25 éves csatorna többek között születésnapi show-val, a Sztárban Sztár leszek! új évadával és egy párkereső reality-vel készült erre az időszakra. A TV2...

Kicsit drágábban mobilozhatunk

Elsősorban a legolcsóbb, többletszolgáltatást is tartalmazó díjcsomagok ára emelkedett a hazai mobilszolgáltatóknál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen vizsgálja a mobilpiac változásait....

Új marketing és PR vezetővel erősít az Erste

Augusztus közepétől Blaumann Debóra veszi át az Erste Bank marketing és pr területének irányítását. A szakember feladata a pénzintézet megújulásának megjelenítése, a kommunikációs eszköztár bővítése lesz.Új vezető irányítja augusztus közepétől az Erste Bank marketing...

Fejlesztésekkel tennék hatékonyabbá a távmunkát a cégek

A rövid távú innovációk kerültek fókuszba a magyar vállalkozások körében, míg a hosszabb távra szóló fejlesztések háttérbe szorultak. A járvány következtében bevezetett home office miatt a vállalatok legnagyobb része, 37 százaléka az elmúlt két...

Rengeteg élelmiszert dobnak ki a magyarok

A vágtázó élelmiszerárak egyik következménye, hogy a szemétbe dobott ételek értéke is jóval magasabb lehet az idén, mint amekkora néhány évvel ezelőtt volt. Egy négytagú család esetében évente akár közel 90.000 forint értékű élelmiszer...

Erős növekedés a Siemensnél

Erős harmadik negyedéves eredményekről számolt be a Siemens. A német technológiai vállalat április 1. és június 30. közötti árbevétele meghaladta a 17,8 milliárd eurót, mely 11 százalékkal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti azonos...

Egyre vonzóbbá válhatnak az újlakások

Jókor jött az újlakás-piacon, hogy az 5 százalékos lakásáfa, valamint a legnépszerűbb lakástámogatások, a Babaváró és a CSOK meghosszabbítását július végén bejelentették. Így az elmúlt fél évben némileg óvatosabbá vált beruházók és vevők egyaránt...

Tovább korszerűsít a Penny

Az idei évben már 73 üzletben valósult meg a PENNY 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, természetesen összhangban az áruházlánc tavalyi rebrandingjével. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Túl keveset isznak a magyarok

A fogyasztók többsége tisztában van az ajánlott napi folyadékmennyiség mértékével, ám jelentős hányaduk mégis a javasoltnál kevesebb folyadékot visz be a szervezetébe a Szentkirályi Magyarország megbízásából készült friss kutatás szerint. A Magyar Dietetikusok Országos...

Új trend a futárpiacon

A kiszállítási piacon látványosan nő a nagyméretű termékek rendeléseinek száma, amelyek kézbesítése speciális logisztikai megoldást igényel. A vásárlói igényeknek megfelelően, az élelmiszerek, friss-és melegételek kiszállítása mellett tovább növeli e-kereskedelmi kézbesítési portfólióját az okoslogisztikai megoldásokat...

Díjat nyert az OPPO okosmobilja

Az OPPO okoseszköz gyártó két kategóriában is megkapta a Best Product elismerést a világ legrangosabb audiovizuális és mobilelektronikai szakmai médiumainak díjátadóján. Idén a márka csúcskategóriás zászlóshajója, az OPPO Find X5 Pro nyerte el a...

Így indítja az őszt a TV2

Szeptember 3-án indítja az őszi tévés főszezont a TV2, az idén 25 éves csatorna többek között születésnapi show-val, a Sztárban Sztár leszek! új évadával és egy párkereső reality-vel készült erre az időszakra. A TV2...

Kicsit drágábban mobilozhatunk

Elsősorban a legolcsóbb, többletszolgáltatást is tartalmazó díjcsomagok ára emelkedett a hazai mobilszolgáltatóknál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen vizsgálja a mobilpiac változásait....
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....