- Hirdetés -

Nagy visszatérések és új sorozat a TV2-n

|

- Hirdetés -

A TV2 jövőre többek között új évadot ad az Ázsia Expresszből, az Exatlonból, a Séfek séféből, a Szerencsekerékből és a Sztárban sztárból, emellett egy új saját gyártású sorozat is érkezik. A Spíler sportcsatornák számára pedig több értékes jogot is sikerült megvásárolniuk.

A TV2 által az idei évre tartogatott nagy dobásának számít a Bachelor – A nagy Ő című valóságshow, amelyben Tóth Dávid olimpikon keres magának párt, a műsorvezető pedig Stohl András lesz. Egyébként ez a műsor negyedik évadja a TV2-n, a legelső szériát 2003 szeptemberében mutatták be, majd 2004-ben gyártottak még belőle két évadot. A legújabb szezon december ötödikén rajtol.

Jön Pepe

A TV2 jövőre folytatja a Séfek séfe című műsort, már a negyedik évaddal. Visszatér az idén nyáron kifejezetten jó nézettséggel futó Szerencsekerék is, amit továbbra is Kasza Tibi vezet. Bár Palik László távozik a műsorból, ettől függetlenül újabb évaddal, megújulva tér vissza az Exatlon.

Legutóbb 2017-ben láthatták a nézők a párok kapcsolatait és idegeit próbára tevő Drágám, add az életed! című celebvetélkedőt, amely 2022-ben szintén visszatér a képernyőre. Az Ázsia Expresszből 2017-ben és 2019-ben sugárzott egy-egy évadot a TV2. Az eredeti tervek szerint tavaly jött volna a harmadik széria, azonban ennek keresztbe tett a pandémia. Viszont 2022-ben ez a műsor is folytatódik, a műsorvezető pedig ismét Ördög Nóra lesz.

A nagyszabású show-műsorok közül visszatér a Sztárban sztár, méghozzá a tavaszi tévés szezonban. Ez újdonság, hiszen a produkció eddigi hét évada mindig az őszi idényben kapott helyet.

Egy vadonatúj saját gyártású sorozat is indul a TV2-én. Az IKO egy spanyol formátumnak készítette el a magyar adaptációját. A Pepe című sorozat hetente kerül képernyőre. A sztori egyik főhőse Kollár Gábor, az ország első számú sztárszakácsa, a magyar gasztronómia fenegyereke, a minimalista konyha híve és megújítója, akit Simon Kornél játszik. Egy napon a beteg apjától megtudja, hogy valójában nem is ő a vér szerinti apja, hanem egy csődközeli helyzetbe jutott pecsenyesütő a festői Dunaszéphelyen.

A férfi a lelkiismeret-furdalástól gyötörve arra kéri Gábort, hogy segítsen az igazi apján, Pepén, és szakmai tudásával mentse meg az éttermét a csődtől. A fiú leköltözik Dunaszéphelyre, és megismerkedik a vér szerinti apjával, a mindig morcos, de tiszta szívű – Mucsi Zoltán által alakított – Pepével, a hurkák, kolbászok és minden rántott ételek királyával, aki mindenben szöges ellentéte Gábornak. Pepe a csípőficamos fiával, Vincével és a lányok kedvence unokaöccsével próbálja menedzselni a százéves pecsenyézőt, nem sok sikerrel.

Kettejük találkozása jó néhány bonyodalmat, humorforrást tartogat a nézők számára. Mucsi Zoltán és Simon Kornél mellett a sorozat főbb szerepeit Kovács Lehel, Martinovics Dorina, Básti Juli, Kálloy Molnár Péter, Kovács Panka, Fenyő Iván és Vándor Éva játsszák.

Jelenleg 12 sportcsatorna versenyez egymással a hazai televíziós piacon, ráadásul időnként egyéb adók is bejelentkeznek egyes értékesebb közvetítésekért. Emiatt hatalmas küzdelem van a népszerűbb sportjogokért, és ezek közül az idén a TV2 Csoport több közvetítésről is meg tudott állapodni, így a Spíler csatornák a következő évekre is bőven el vannak látva tartalommal. A nyár folyamán a két legnagyobb presztízsű nemzeti bajnokság, a spanyol La Liga és az angol Premier League közvetítési jogait sikerült meghosszabbítaniuk. Ezenfelül megállapodtak a Bundesliga-közvetítések jogaival idehaza kizárólagosan rendelkező Network4-gyel arról, hogy egyes meccseket a Spíleren adnak. A Bundesligából egy szombat délutáni találkozó látható náluk, valamint a Bundesliga 2-ből egy péntek esti mérkőzést közvetítenek. Ősszel az UEFA-val kötöttek hat évre szóló szerződést, ennek köszönhetően az európai országok válogatott mérkőzéseinek exkluzív, élő közvetítési jogai is a Spíler platformjaira kerülnek. Így 2028-ig biztosan a Spílereken látják a szurkolók többek között a német, az olasz, az angol, a spanyol, a francia, a portugál, a holland és a belga válogatott találkozóit. A megállapodás értelmében minden Európa- és világbajnoki selejtező mérkőzés, valamint a Nemzetek Ligája valamennyi összecsapása látható lesz a TV2 Csoport sportcsatornáin, illetve digitális platformján, a TV2Playen. Ez érinti többek között a 2024-es, 2028-as Európa- és a 2026-os világbajnoki selejtezőket, valamint a 2023-as, 2025-ös és 2027-es Nemzetek Ligája közvetítéssorozatát. Mindez azt jelenti, hogy 2022 és 2028 között közel 1500 válogatott mérkőzéssel bővül a Spíler kínálata. Ami még fontos újdonság, hogy a Spíler Extra hamarosan az év elején debütált TV2 Play applikációba integrálódik, így minden TV2 Csoport-tartalom egy alkalmazásból lesz elérhető.

Heszler Róbert

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható, ami már megvásárolható a Digitalstand.hu-n is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...

Megelőzte a Disney a Netflixet

Július elején már több streaming előfizetője volt a Disney-nek, mint a Netflixnek a két cég negyedéves üzleti jelentése szerint. A Disney+ nagyot nőtt a második negyedévben, több mint 14 millió új előfizetőt gyűjtött, decemberben...

Pozsonyban terjeszkedik a Green Fox Academy

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második...

Az Astoria Agency-vel dolgozik a Network4

Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége támogatja a médiacég sajtókommunikációs tevékenységét. A Network4 mérföldkőhöz érkezett, hiszen augusztus 5-én indult el a MATCH4 sportcsatorna, amely az ARENA4 sportadó és az ARENA4+ sportstreaming szolgáltatás testvéradójaként működik....

Nagyon népszerűek a pénzügyi appok

A magyarok 73 százaléka használ valamilyen pénzügyi alkalmazást, amely így a második legnépszerűbb applikáció típus a közösségi média alkalmazások után – derül ki a Magyar Bankholding reprezentatív kutatásából. Az online bankolás legnagyobb előnyeként a...

Kilőtt a céges értékesítés a GreenGonál

Soha nem látott érdeklődés követte a magyar kormány hatósági üzemanyag árának eltörlését a közösségi elektromos autómegosztó szolgáltatónál – számolt be Ádám Boglárka a GreenGo vezérigazgatója. Az ok egyszerű: ahogy a magyar háztartások többsége, úgy...

Különleges okosmobilokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bejelentette az összehajtható okostelefonok következő generációját: megérkezett a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4. A készülékek testreszabható, elegáns külsővel és továbbfejlesztett teljesítménnyel érkeznek. A Galaxy Z sorozat, ahogy eddig is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így alakul a fiatalok médiafogyasztása

A Z-generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért – derül...

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...
- Hirdetés -

Don't Miss

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Hatalmas zöld projektben a Toyota

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....