- Hirdetés -

Nagy visszatérések és új sorozat a TV2-n

|

- Hirdetés -

A TV2 jövőre többek között új évadot ad az Ázsia Expresszből, az Exatlonból, a Séfek séféből, a Szerencsekerékből és a Sztárban sztárból, emellett egy új saját gyártású sorozat is érkezik. A Spíler sportcsatornák számára pedig több értékes jogot is sikerült megvásárolniuk.

A TV2 által az idei évre tartogatott nagy dobásának számít a Bachelor – A nagy Ő című valóságshow, amelyben Tóth Dávid olimpikon keres magának párt, a műsorvezető pedig Stohl András lesz. Egyébként ez a műsor negyedik évadja a TV2-n, a legelső szériát 2003 szeptemberében mutatták be, majd 2004-ben gyártottak még belőle két évadot. A legújabb szezon december ötödikén rajtol.

Jön Pepe

A TV2 jövőre folytatja a Séfek séfe című műsort, már a negyedik évaddal. Visszatér az idén nyáron kifejezetten jó nézettséggel futó Szerencsekerék is, amit továbbra is Kasza Tibi vezet. Bár Palik László távozik a műsorból, ettől függetlenül újabb évaddal, megújulva tér vissza az Exatlon.

Legutóbb 2017-ben láthatták a nézők a párok kapcsolatait és idegeit próbára tevő Drágám, add az életed! című celebvetélkedőt, amely 2022-ben szintén visszatér a képernyőre. Az Ázsia Expresszből 2017-ben és 2019-ben sugárzott egy-egy évadot a TV2. Az eredeti tervek szerint tavaly jött volna a harmadik széria, azonban ennek keresztbe tett a pandémia. Viszont 2022-ben ez a műsor is folytatódik, a műsorvezető pedig ismét Ördög Nóra lesz.

A nagyszabású show-műsorok közül visszatér a Sztárban sztár, méghozzá a tavaszi tévés szezonban. Ez újdonság, hiszen a produkció eddigi hét évada mindig az őszi idényben kapott helyet.

Egy vadonatúj saját gyártású sorozat is indul a TV2-én. Az IKO egy spanyol formátumnak készítette el a magyar adaptációját. A Pepe című sorozat hetente kerül képernyőre. A sztori egyik főhőse Kollár Gábor, az ország első számú sztárszakácsa, a magyar gasztronómia fenegyereke, a minimalista konyha híve és megújítója, akit Simon Kornél játszik. Egy napon a beteg apjától megtudja, hogy valójában nem is ő a vér szerinti apja, hanem egy csődközeli helyzetbe jutott pecsenyesütő a festői Dunaszéphelyen.

A férfi a lelkiismeret-furdalástól gyötörve arra kéri Gábort, hogy segítsen az igazi apján, Pepén, és szakmai tudásával mentse meg az éttermét a csődtől. A fiú leköltözik Dunaszéphelyre, és megismerkedik a vér szerinti apjával, a mindig morcos, de tiszta szívű – Mucsi Zoltán által alakított – Pepével, a hurkák, kolbászok és minden rántott ételek királyával, aki mindenben szöges ellentéte Gábornak. Pepe a csípőficamos fiával, Vincével és a lányok kedvence unokaöccsével próbálja menedzselni a százéves pecsenyézőt, nem sok sikerrel.

Kettejük találkozása jó néhány bonyodalmat, humorforrást tartogat a nézők számára. Mucsi Zoltán és Simon Kornél mellett a sorozat főbb szerepeit Kovács Lehel, Martinovics Dorina, Básti Juli, Kálloy Molnár Péter, Kovács Panka, Fenyő Iván és Vándor Éva játsszák.

Jelenleg 12 sportcsatorna versenyez egymással a hazai televíziós piacon, ráadásul időnként egyéb adók is bejelentkeznek egyes értékesebb közvetítésekért. Emiatt hatalmas küzdelem van a népszerűbb sportjogokért, és ezek közül az idén a TV2 Csoport több közvetítésről is meg tudott állapodni, így a Spíler csatornák a következő évekre is bőven el vannak látva tartalommal. A nyár folyamán a két legnagyobb presztízsű nemzeti bajnokság, a spanyol La Liga és az angol Premier League közvetítési jogait sikerült meghosszabbítaniuk. Ezenfelül megállapodtak a Bundesliga-közvetítések jogaival idehaza kizárólagosan rendelkező Network4-gyel arról, hogy egyes meccseket a Spíleren adnak. A Bundesligából egy szombat délutáni találkozó látható náluk, valamint a Bundesliga 2-ből egy péntek esti mérkőzést közvetítenek. Ősszel az UEFA-val kötöttek hat évre szóló szerződést, ennek köszönhetően az európai országok válogatott mérkőzéseinek exkluzív, élő közvetítési jogai is a Spíler platformjaira kerülnek. Így 2028-ig biztosan a Spílereken látják a szurkolók többek között a német, az olasz, az angol, a spanyol, a francia, a portugál, a holland és a belga válogatott találkozóit. A megállapodás értelmében minden Európa- és világbajnoki selejtező mérkőzés, valamint a Nemzetek Ligája valamennyi összecsapása látható lesz a TV2 Csoport sportcsatornáin, illetve digitális platformján, a TV2Playen. Ez érinti többek között a 2024-es, 2028-as Európa- és a 2026-os világbajnoki selejtezőket, valamint a 2023-as, 2025-ös és 2027-es Nemzetek Ligája közvetítéssorozatát. Mindez azt jelenti, hogy 2022 és 2028 között közel 1500 válogatott mérkőzéssel bővül a Spíler kínálata. Ami még fontos újdonság, hogy a Spíler Extra hamarosan az év elején debütált TV2 Play applikációba integrálódik, így minden TV2 Csoport-tartalom egy alkalmazásból lesz elérhető.

Heszler Róbert

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható, ami már megvásárolható a Digitalstand.hu-n is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA