Ludvig Orsolya Stefanie marketing és kommunikációs igazgatóként, októbertől Deák András pedig az új Digitális Fejlesztések Igazgatóság vezetőjeként felel Magyarország piacvezető könyvkereskedőjének fejlődéséért.
A digitális technológia rohamléptékű innovációja az olyan klasszikus kikapcsolódási formákra is megkerülhetetlen hatással van, mint az olvasás – új kihívások elé állítva ezzel a könyvpiacot is. Az elmúlt pár évben az e-könyv igyekezett magának meghódítani az olvasók széles tömegét, újabban a hangoskönyv követel magának teret mint a könyvélmény újgenerációs formája.
A Libri csoport korábban is trendérzékenyen reagált a könyves újításokra, erre a továbbiakban még nagyobb hangsúlyt kíván helyezni a vállalat. Ennek érdekében egy, ezt a törekvést támogató divíziót hoznak létre. A Digitális Fejlesztések Igazgatóságának feladata az lesz, hogy a jövő kihívásai mentén állítsa gyorsító pályára Magyarország piacvezető könyvkereskedőjét.
Az igazgatóság tevékenységéért vezetőként októbertől Deák András felel, aki visszatér a Libri-Bookline kötelékébe, 2012 és 2016 között üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott a vállalatnál. Az elismert szakember közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik az e-kereskedelem és a fintech területén, pályája során dolgozott bank, online fizetési szolgáltató, ügynökség, piackutató, digitális irattárca szolgáltató kötelékében is.
A digitális terület mellett a könyvpiac másik fontos feladata, hogy választ találjon arra, hogyan tudja népszerűsíteni az olvasáskultúrát a marketing, a PR és a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás (CSR) hagyományosnak tekinthető, ám a kortárs kihívásokra szabott eszközeivel.
Ebben mától Ludvig Orsolya Stefanie segíti a vállalatot. Az elismert kommunikációs szakember, a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja 30 éves tapasztalattal érkezik a Libri csoport marketing és kommunikációs igazgatói pozíciójába. Korábban többek között olyan jelentős nagyvállalatoknál dolgozott kommunikációs vezetőként, mint a Siemens, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary és a Heineken.
A két új vezető érkezésével a Libri csoport missziója, vagyis, hogy minél több emberrel szerettessék meg az olvasást, méghozzá piacvezetőhöz méltó módon és hatékonysággal, tovább erősödhet.