Új vezetőket nevezett ki a Morpho a technológiai, továbbá a vállalati és életmódterületek irányítására, illetve a vállalati és kommunikációs kapcsolatainak erősítésére.
A Morpho Kommunikációs Ügynökség fennállása óta az üzletileg átgondolt stratégiában, a magával ragadó tartalmakban és a jól működő kapcsolatokban hisz. Az ügynökség 20 éve építi vezető márkák hírnevét. A jövőben a vállalati kommunikációval és az életmódügyfelekkel foglalkozó kommunikációs csapat vezetését Matastik Szilvia mint Head of Corporate & Lifestyle Communications, míg a technológiai terület irányítását Barlai Réka mint Head of Technology Communications látja el. A vezetők feladata a csapatokhoz tartozó ügyfelek elégedettségének biztosítása mellett területeik és tanácsadó csapatuk irányítása, illetve folyamatos fejlesztése.
Az ügynökség a Kapcsolatok szakmai területére is új vezetőt nevezett ki Kiss Zsuzsanna személyében, aki Head of Corporate and Communications Relations pozícióban a média-, a szakmai szervezeti, partneri és más, az ügynökség számára kiemelten fontos kapcsolatok további erősítéséért felel. Az új vezető feladata a kapcsolatok építésén túl a teljes célcsoportrendszer feltérképezése, valamint az elérésüket célzó stratégia kialakítása és annak megvalósítása.
„Rekordsebességgel változó világunkban tanácsadóként elengedhetetlenül fontos, hogy szakmánkban naprakész tudással rendelkezzünk, és ügyfeleinknek a legújabb trendeknek megfelelő megoldásokat kínáljuk. Az új vezetői pozíciók létrehozásával is az a célunk, hogy mindig felismerjük és beazonosítsuk, hogy mikor és hogyan tudjuk ügyfeleink munkáját és üzleti céljaik elérését jövőbe mutató kommunikációs megoldásokkal támogatni. A kinevezett kollégák kulcsfontosságú területeinkért felelnek, speciális tudásuknak és elkötelezettségüknek köszönhetően ügyfeleinknek további lendületet ígérhetünk” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho társalapító ügyvezető igazgatója.