- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít az InStyle

|

- Hirdetés -

Alberti Petra főszerkesztő és Lakatos Márk kreatív igazgató kezei alatt újul meg az InStyle. A Marquard Media Shopping & Style portfolióját új szakemberek bevonásával építi tovább.

A médiavállalat közelmúltban jelentette be, hogy határozott tematikus fókuszok köré építi portfolióját, melyek egyike a JOY, JOY-napok, InStyle és ShoppieGO márkákat magában foglaló Shopping&Style tematika.

Az idei évet máris nagy hírekkel kezdi a médiavállalat, az InStyle – az egyetlen, magát stílusmagazinként definiáló lap- ugyanis új főszerkesztővel és egy újonnan létrehozott kreatív igazgatói pozícióba érkező szakemberrel kezdi 2020-at.

„Célunk, hogy az InStyle a Shopping & Style portfoliónk egyik zászlóshajójaként a jövőben tartalomban, kivitelezésben egyaránt újjászületve szólítsa meg azokat az olvasókat, akik szerint a stílus az önkifejezés egyik meghatározó eszköze, és akik hisznek az egyediség értékében – az élet minden területén. A magazin évi 4 lapszáma exkluzívabb kivitelezésben, emelt oldalszámon jelenik meg és a mindennapi divat és vásárlási tippek helyett a fenntartható és örökérvényű stílusra koncentrál. Alberti Petra főszerkesztőnek való felkérése egyértelmű volt, hiszen Petra a JOY főszerkesztőjeként, korábban pedig sikeres online főszerkesztőként évek óta bizonyítja rátermettségét. Mellé kerestünk olyan új kreatív energiákat hozó szakembert, aki együttműködésben Petrával motorja lesz a megújulásnak, az új koncepció megvalósításának. Lakatos Márk az InStyle követői és ügyfeleink körében egyaránt nagyon kedvelt karakter, több sikeres együttműködésen vagyunk túl, nagyra értékeljük a pozitív hozzáállását, profizmusát, és őszinte örömmel, izgalommal vágunk bele a közös munkába” – mondta Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató a változások kapcsán.

„Örömmel térek vissza az InStyle életébe ebben a megtisztelő feladatkörben, hiszen a márka korábbi digitális főszerkesztőjeként is működtem már. Az időtálló divat, a hazai tervezők és a szépségápolás elkötelezett rajongójaként az InStyle mindig is igazi szerelemprojekt volt számomra. Igazán álomszerűnek tartom a kihívást, hogy a világ vezető stílusmagazinjánál bontakoztathatom ki a kreativitásom, a magazin mellett sok új digitális, videós és közösségépítő megoldással is reagálhatunk az olvasóink és hirdetőink igényeire. Ebben pedig Márkkal biztosan jó partnerek leszünk, hiszen a széles érdeklődési kör és az ötletek kifogyhatatlan tárháza úgy érzem közös kvalitásunk. A 2020-ban megjelenő négy lapszámra szezonális stílus kódexként tekintünk, így lehetőségünk nyílik arra, hogy a divat és szépségápolási tematikák dinamikus bővítése mellett széles spektrumon foglalkozzunk a stílusos élet egyéb területeivel is, valamint izgalmas újdonság, hogy a magazinban már korábban is jelen lévő „A férfi stílusa” rovatunk a jövőben jóval nagyobb hangsúlyt kap a nyomtatott és online platformjainkon egyaránt” – nyilatkozta Alberti Petra, az InStyle új főszerkesztője, aki a távozó Ribánszky Ágotától veszi át a megújuló feladatkört.

„A stílus annyival izgalmasabb, mint a divat! Az InStyle új koncepciója pedig nagyon menő: egy míves, cool stílusalbum, ami lelassítja az időt és társ az Én-idő kitöltésében, az önmegvalósításban. Ezért jöttem teljesen lázba, amikor a Marquard Media felkért, hogy legyek a márka kreatív igazgatója. Stílus az élet minden területén, legyen szó ruhákról, gasztro őrületekről, kulturális újdonságokról, utazásokról, partikról és mindenről, ami amúgy is érdekel. Ja, és persze nemcsak hölgyeknek hanem férfiaknak is! Nagyon várom a közös munkát Petrával és a csapattal, mert egy igazi stílusos közösséget szeretnék építeni velük és az InStyle olvasókkal. Hiányzik az országból egy olyan gang, aki az élet minden területét stílusosan éli és élményeit megosztja másokkal. Ehhez biztosít szuper felületet az InStyle printben, online és természetesen menő partikon és rendezvényeken!”- mondta Lakatos Márk az új feladatról.

Az InStyle szellemiségét és működését a jövőben is áthatja a társadalmi felelősségvállalás területén betöltött karakteres szerepvállalás. A márka nemzetközi Fur Free programjához a magyar InStyle is csatlakozott (a Marquard Media Magyarország minden más márkájával együtt nem szerepeltet állati szőrrel készült termékeket egyetlen platformján sem), emellett az InStyle „Badass Women” mozgalom magyarországi elindításával a jövőben még nagyobb teret és hangot ad azoknak a nőknek, akik aktívan tesznek azért, hogy a világ jobb hely legyen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A ChatGPT lehet az értékesítők legújabb fegyvere

A hazai értékesítők közel 70 százaléka már legalább egyszer alkalmazta a Chat GPT-t élesben, munkája során, hogy kreativitást és időt nyerjen a mesterséges intelligencia segítségével. Az adatok és a visszajelzések arra utalnak, hogy a...

Kedvezményekért adnák adataikat az online vásárlók

Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21 ezer fogyasztó körében végzett...

Díjazták a legjobb hazai zenészeket

Idén is kiosztották könnyű- és komolyzenei kategóriákban az Artisjus-díjakat: összesen tizenkét zeneszerző, szövegíró, valamint alkotói közösség munkáját ismerték el. Menyhárt János életműdíjat, Török Ádám pedig posztumusz életműdíjat kapott a szerzői egyesülettől, a többi könnyűzenei...

Kiderült, mennyi szabadidőt szeretnének a magyarok

A dolgozó magyarok mindössze 18 százaléka tud rendszeresen, akár minden hétköznap is magára időt szakítani – derült ki a Kinley márkatulajdonosa, a Coca-Cola kutatásából. A többség az otthonában töltene el legszívesebben egy-két nyugodt órát,...

Változások a Glosternél

Három nagyobb (rendszerintegráció, cloud, nemzetközi szoftverfejlesztés) üzletággá vonja össze az eddigi öt kisebb üzletágat a Gloster Infokommunikációs Nyrt. A cégcsoport több személyi változásról is döntött: Murvai Attilát, a Gloster-Minero IT egyik vezetőjét nevezték ki...

Idén nyáron se igyuk le magunkat a sárga földig

Spotify kampánnyal, Kármán Odett influenszerrel és online edukációs kártyajátékkal népszerűsíti a tudatos alkoholfogyasztást a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei, a spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kezdeményezése. A Magyar Szeszipari...

Gyengélkedik a használtautó-import

Idén májusban a DataHouse adatai szerint 9234 import használt személyautó kapott hazai rendszámot. Ez az érték 13 százalékkal haladja meg az áprilisi értéket, de továbbra is jelentősen elmarad az előző évek 10-11 ezres behozatali...

Mélyebben a zsebükbe nyúlhatnak a szülők

Újabb rekordlétszámot hoz az idei vakáció a táborozók számában, 230 ezer csemete nyaral táborokban a nyár folyamán. Legtöbben közülük sport- és angoltáborban vesznek részt, míg a harmadik legnépszerűbb témát a katonai és honvédelmi táborok...

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Készülhetnek a Marvel rajongók, érkezik az új sorozat

A rajongók már az első előzetes óta lázban égnek, hogy megismerhessék Nick Fury életének egyik újabb titokzatos szegletét. Nem tudod ki az a Nick Fury és hidegen hagy az egész képregényes világ? Esetleg csak...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rákapcsoltak a jövő nyugdíjasai

Az idei első negyedévben a tavalyi év ugyanezen időszakához képes 73 százalékkal nőtt az állami támogatással - adóvisszatérítéssel igénybe vehető - nyugdíjbiztosítási szerződések száma – derül ki a K&H adataiból. A magyarok egyre korábban...

A ChatGPT lehet az értékesítők legújabb fegyvere

A hazai értékesítők közel 70 százaléka már legalább egyszer alkalmazta a Chat GPT-t élesben, munkája során, hogy kreativitást és időt nyerjen a mesterséges intelligencia segítségével. Az adatok és a visszajelzések arra utalnak, hogy a...

Kedvezményekért adnák adataikat az online vásárlók

Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21 ezer fogyasztó körében végzett...

Díjazták a legjobb hazai zenészeket

Idén is kiosztották könnyű- és komolyzenei kategóriákban az Artisjus-díjakat: összesen tizenkét zeneszerző, szövegíró, valamint alkotói közösség munkáját ismerték el. Menyhárt János életműdíjat, Török Ádám pedig posztumusz életműdíjat kapott a szerzői egyesülettől, a többi könnyűzenei...

Kiderült, mennyi szabadidőt szeretnének a magyarok

A dolgozó magyarok mindössze 18 százaléka tud rendszeresen, akár minden hétköznap is magára időt szakítani – derült ki a Kinley márkatulajdonosa, a Coca-Cola kutatásából. A többség az otthonában töltene el legszívesebben egy-két nyugodt órát,...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....