Dr. Pintér Dániel Gergő feladatkörébe a közönségkapcsolatok fejlesztése, a munkáltatói márka megerősítése és CSR kampányok teljeskörű kivitelezése tartozik.
A BioTechUSA a növekvő társadalmi szerepvállalás jegyében új pozíciót hozott létre a vállalati kommunikáció erősítése és a márkastratégia hosszútávú fejlesztése céljából, melyet 2020 novemberétől Dr. Pintér Dániel Gergő tölt be. A szakember az elmúlt tizenkét évben kommunikációs vezetői és Account Directori feladatokat látott el közintézmények és nagyvállalatok megbízásából, mellette pedig a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja, a METU oktatója és a Media 2.0 Communications társalapítója. Dr. Pintér Dániel Gergő versenypiaci tevékenysége mellett rendszeresen publikál nemzetközi folyóiratokba, előadóként konferenciák vendége, felkért szakértőként pedig gyakran nyilatkozik a médiában. Magyarországon az elsők között szerzett PhD. fokozatot kríziskommunikációból: disszertációja 2019. júniusában került megvédésre az ELTE BTK-n.
A BioTechUSA új márkastratégája a PR és belső kommunikációs tanácsadás mellett, employer branding és CSR kampányok teljeskörű kivitelezéséért, valamint a cég szponzorációs és adományozási tevékenységének összefogásáért felel. „A kinevezés révén tapasztalt márkatanácsadóval bővült csapatunk. Dániel nemcsak abban támogatja cégünket, hogy hatékonyan kommunikáljunk közösségünk tagjaival, a médiával és partnereinkkel, de hiteles és fenntartható munkáltatói márkánk továbbfejlesztésében is számíthatunk rá. – mondta Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingvezetője.
A BioTechUSA Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártója, mely világszerte 80 országban 170 franchise üzlettel és 3000 partnerrel várja a vásárlókat. A 100%-os magyar tulajdonban lévő vállalat munkatársai hisznek abban, hogy az egészség a legnagyobb kincs a világon és folyamatosan azon fáradoznak, hogy minél több ember élhessen teljesebb, sportosabb életet.