A Decathlon új magyarországi ország-igazgatója, Diego Rango d’Aragona május óta felel Európa legnagyobb sportszerkereskedő vállalatának helyi működéséért. A Torinóban született és Németországból érkezett, 46 éves szakember Pósfai Gábort váltja a vállalat élén. A szakember magyarországi legfőbb tervei között a megkezdett, pozitív, gazdasági trend folytatása, az online értékesítés fejlesztése és a felhatalmazó vállalati kultúra további erősítése szerepelnek.
A magyarországi kinevezés és az előtte álló kihívások kapcsán Diego Rango d’Aragona a következőképpen nyilatkozott: „Nagyon izgatott vagyok! Tudatosan kihasználok majd minden pillanatot, amit itt töltök. Egy új országot, új kultúrát és új csapatot fogok megismerni ezen az új projekten keresztül. Magyarországon a Decathlon piacvezető, 35% piaci részesedéssel, az általános ismertség pedig eléri a 80%-ot az országban, de mindig van hova fejlődnünk. Magyarország bár kicsi ország, de fontos szerepe van vállalati szinten is és a maga 13 évével már az öregebbek között tartják számon. Potenciál azonban még így is van benne, főleg az online értékesítés előretörésével, aminek komoly figyelmet szentelünk. Az omnichannel kapcsán is lehetünk piacvezetők, ha megfelelően felkészülünk rá, ebben azonban még sokat kell fejlődnünk. A legfontosabb cél számunkra, hogy a felhasználóink számára megteremtsünk minden támogatást és lehetőséget az összes platformon és értékesítési csatornán. Fontos az is, hogy a sikeres munkát, mely egy alapvetően hierarchikus felépítésű multiból bevonó vállalati kultúrát transzformált, jól működtessem tovább. Ezen felül persze szeretném, ha folytatnánk az elmúlt évek sikereit, és képesek lennénk tovább növelni az elmúlt években folyamatosan emelkedő gazdasági eredményünket.”
Az új magyarországi vezető a vállalatcsoportból érkezett, kiválasztásában az egész cég részt vett. A kiválasztás, mint általában minden folyamat a Decathlonnál, teljesen transzparensen zajlott. A munkatársak az elejétől fogva nyomon követhették és véleményezhették a folyamatot, illetve már a kiválasztás szempontrendszerének összeállításában is részt vettek, valamint a jelöltekkel egy arra felhatalmazott munkacsoport találkozhatott is. Ennek köszönhető az is, hogy az új vezető profiljának felállításakor megfogalmazott kritériumok alapján nem volt elvárás például, hogy az új vezető magyar legyen.
A torinói egyetem kereskedelem és marketing szakán végzett szakember 1995 óta dolgozik a Decathlonnál, ahol végigjárta a ranglétra minden fokát, amiről így vélekedik: „23 éve dolgozom a Decathlonnál. Még csak 46 éves vagyok, tehát az életem felét ennél a fantasztikus vállalatnál töltöttem el, és úgy érzem, folyamatos tanulok. Maximálisan megéltem az Itt és Most pillanatokat, az egyik szemem mindig a jövő felé nézett. Voltak nehéz pillanataim is, ahogy mindenki más is átéli ezeket. A csapataimnak, a csapattársaimnak és projektjeimnek köszönhetően azonban mindig megtaláltam a saját utam.”
Diego Rango d’Aragona Pósfai Gábort váltotta a vezetői székben, aki egy nagyon sikeres, 7 éves vezetői periódus után, a Decathlon osztrák piacának kiépítéséért felel a jövőben. Pósfai Gábor a következő szavakkal köszöntötte az új vezetőt: „7 év ügyvezetői tapasztalata alapján azt gondolom, hogy ez egy tökéletes időpont a megújulásra és ehhez Diego a legjobb választás; több országban és pozícióban megszerzett tapasztalata a garancia arra, hogy a Decathlon az eddigi sikerek folytatása mellett egy új szemléletet és új lendületet is kap majd Magyarországon.”