- Hirdetés -

Új vezetővel erősít az Audi

|

- Hirdetés -

Az AUDI AG felügyelőbizottsága február 24-én döntött az igazgatótanács a beszerzés területéért felelős tagjának személyéről, így 2023. április 1-től Renate Vachenauer veszi át e pozíciót. Az eddigi igazgatósági tag, Dirk Grosse-Loheide, 2023. január 1. óta a Volkswagen márka igazgatótanácsának a beszerzés területéért felelős tagja, egyben a vállalatcsoport bővített igazgatótanácsában vezeti a konszernszintű beszerzést. Az Audinál betöltött pozícióját április 1-jével adja át Renate Vachenauernek, aki 2021 április óta az AUDI AG beltér- és interakció/adatkezelés-fejlesztési részlegének vezetője. Ezzel tovább bővült az AUDI AG-nál a női vezetők sora.

Renate Vachenauer villamosmérnöki doktorátussal rendelkezik. 1999 és 2020 között Németországban és külföldön különböző pozíciókat töltött be a BMW Group kollektívájában, ahol osztályvezetőként többek között az aktív vezetéstámogató rendszerek, valamint az elektromos hajtásrendszerek szabályzóegységeinek szakterületeiért felelt. Ezt követően a sebességváltó-/hajtásrendszer-fejlesztés főosztályvezetőjeként dolgozott, majd a navigáció, a mobilitási szolgáltatások, az elektromos mobilitás és a térképalapú képességfunkciók My Journey üzletágát vette át. 2021 áprilisban érkezett az AUDI AG csapatába, ahol a beltér- és interakció/adatkezelés-fejlesztés vezetője, 2023. április 1-jétől pedig az igazgatótanács tagjaként az AUDI AG beszerzési részlegét irányítja.

Manfred Döss, az AUDI AG felügyelőbizottságának elnöke: „Nagy örömmel tölt el, hogy Renate Vachenauer személyében az elektromobilitás és a digitalizáció neves szakértője veszi át a „négy karika” beszerzési részlegének vezetését. A digitális ökoszisztémák terén szerzett tapasztalatai révén ideális adottságokkal rendelkezik napjaink kihívásainak kezeléséhez, sikerrel segítve elő a szoftveralapú mobilitási szolgáltatóvá zajló átalakulásunkat. A felügyelőbizottság nevében köszönetet szeretnék mondani Dirk Grosse-Loheidének, aki az elmúlt évek során az ellátási láncolatban kialakult kedvezőtlen körülmények ellenére is kiválóan irányította e részleget.”

Markus Duesmann, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke: „Különösen a beszerzés területén mutatkozott meg az elmúlt három év során, milyen fontos a hatékony vezetés, hogy a nagy változások idején is a lehető legjobban megóvhassuk üzletmenetünket. Hálás vagyok Dirk Grosse-Loheidének kiemelkedő munkájáért és további sok sikert kívánok neki konszernszintű feladatához. Ugyanakkor nagy örömmel üdvözlöm az igazgatótanácsban Renate Vachenauert, aki a digitalizáció és az elektromos mobilitás területein szerzett komoly szaktudással érkezik, ami meghatározó jelentőségű az elkövetkező évek sikerei szempontjából.”

Egyre több a női vezető az Audinál

Renate Vachenauer érkezésével már két női tagja lesz az AUDI AG hét fős boardjának. Az első női Audi felsővezető, Hildegard Wortmann 2019 óta felel az igazgatótanácsban a marketing és az értékesítési területekért. Hazánkban pedig első női Audi vezetőként 2021 óta Zakariás Fruzsina tölti be az Audi márkaigazgatói pozícióját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával

Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával Szoboszlai Dominik elhappolásáról, a magyar...

Idén is meghirdette újságírói pályázatát az Európai Parlament

Az Európai Parlament május 3-án, a sajtószabadság világnapján hivatalosan kihirdette a Daphne Caruana Galizia újságírói díj idei pályázatát.   A díjjal a Parlament a kiemelkedő újságírói teljesítményt kívánja elismerni. Évente ítéli oda azoknak az újságíróknak, akik...

Megdöbbentő, mekkora kárt okoznak a zsarolóvírusok

Közzétette éves “State of Ransomware 2024” felmérési jelentését a Sophos kiberbiztonsági cég, amely szerint a medián váltságdíj-kifizetés 500%-kal nőtt az elmúlt évben az előzőhöz képest. A váltságdíjat kifizető szervezetek átlagosan 2 millió dolláros kifizetést...

A Republic Grouppal kampányol a Számlázz.hu

A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és...

Így állnak a bankok a mesterséges intelligencia hasznosításával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt. A lakossági bankok mindössze 4%-a áll készen arra,...

Újabb lépés az online platformok visszaélései ellen

Az Európai Bizottság elindította a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály és a digitális piacokról szóló jogszabály visszaélést bejelentő személyekre vonatkozó eszközeit. Az eszközök lehetővé teszik az egyének számára, hogy a megtorlástól való félelem nélkül olyan információkat...

Jön a randizós sorozat folytatása a TLC-re

Visszatér a TLC-re a popkulturális szenzációvá vált MILF Manor című (korábban Szingli Anyák Paradicsoma néven volt elérhető) provokatív randizós sorozat. A szexi, sikeres MILF-ek új csapata keresi a szerelmet az új évadban, amely egy...

Ezekre a régiségekre kattantak rá a vaterázók

Jelentős átalakulást tapasztalt a Vatera az online piacterének régiségek licitjeire, eladásaira kialakított részlegében. Bár a régi bútorok, vázák, festmények vagy épp étkészletek továbbra is népszerűek, az élre tört a vintage elektronika (például magnókazetták), de...

Így alakul a behozott használt autók forgalma

Áprilisban a DataHouse adatai szerint 8 917 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az egy évvel ezelőtti értékhez (8 173) képest több mint 9 százalékos növekedést jelent. Az év eddigi részének számaiból ugyanakkor...

Új szekciót indított az eMAG

Az eMAG Magyarország üzlet az üzletben koncepció jegyében útjára indított Hajápolás és sminkszekciójában több mint 70 ezer-féle hajápolási- és sminkterméket, hajformázó eszközöket kínál, a férfiakat célzó szekciójában pedig több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rúzsa Magdi volt a menő a hazai rádióknál

Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei...

A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával

Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával Szoboszlai Dominik elhappolásáról, a magyar...

Idén is meghirdette újságírói pályázatát az Európai Parlament

Az Európai Parlament május 3-án, a sajtószabadság világnapján hivatalosan kihirdette a Daphne Caruana Galizia újságírói díj idei pályázatát.   A díjjal a Parlament a kiemelkedő újságírói teljesítményt kívánja elismerni. Évente ítéli oda azoknak az újságíróknak, akik...

Megdöbbentő, mekkora kárt okoznak a zsarolóvírusok

Közzétette éves “State of Ransomware 2024” felmérési jelentését a Sophos kiberbiztonsági cég, amely szerint a medián váltságdíj-kifizetés 500%-kal nőtt az elmúlt évben az előzőhöz képest. A váltságdíjat kifizető szervezetek átlagosan 2 millió dolláros kifizetést...

A Republic Grouppal kampányol a Számlázz.hu

A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...