- Hirdetés -

Új vezetővel erősít az UNIQA

|

- Hirdetés -

Mozgalmasan zajlott az elmúlt kilenc hónap az UNIQA Biztosító életében. Az UNIQA Group növekedési céljaival összhangban és a magyar piaci sajátosságokat alapul véve kezdődött meg az UNIQA Biztosító új stratégiájának implementálása. A 2021-ben bejelentett irányok mentén indultak el a fejlesztések, valamint új taggal egészült ki az UNIQA Biztosító felsővezetői board-ja. Zubor Tibor vállalati üzletág igazgatóként támogatja a biztosító vezetőségét az új stratégiai célok elérésében.

A vállalat vezérigazgatója, Dinsdale Julianna az UNIQA 3.0 stratégia elindításakor célitűzésképp a gyors növekedést, a fenntartható, omnichannel modell kialakítását, emellett pedig az ezen törekvések eléréséhez elengedhetetlen cégkultúra meghonosítását fogalmazta meg. A gyors növekedés motorja a kulcs ágazatokra, illetve a legnagyobb növekedési potenciált jelentő nem-élet üzletág területeire való fókuszálás. A stratégiai célok minél gyorsabb megvalósítása érdekében számos agilis fejlesztés vette kezdetét a szervezeten belül.

Az UNIQA magyar leányvállalata rendkívül erős háttérrel rendelkezik, a cégcsoport 4 kiemelt kelet-közép-európai országa közé tartozik. A nemzetközi eredményeket tekintve csoportszinten 2021 első kilenc hónapjában az UNIQA 216 millió euró adózás előtti eredményt ért el. A díjbevétel 2021 első félévében 17 százalékkal nőtt.

A biztosítási piac a pandémia ellenére is körülbelül 5%-os növekedést tudott elérni 2020-ban, a gazdaság idei fellendülésének köszönhetően az idei első félév 12%-os növekedése is az ágazat további bővülési potenciálját igazolja.

Ezt a felfele ívelő pályát hivatott tovább vinni munkájával az UNIQA Biztosító új boardja is, melyhez Dinsdale Julianna, Thomas Dockal és Herbert Schellmann mellé idén augusztusban Zubor Tibor is csatlakozott vállalati üzletág igazgatóként. A biztosítási szakember 17 év után igazolt át az Allianz-tól, hogy szakmai tapasztalataival az UNIQA Biztosító munkáját támogassa.

Zubor Tibor közgazdász végzettségű szakember, 2004-ben kezdte pályafutását az Allianznál. 2009-től számos management pozíciót töltött be. Az elmúlt több mint hat évben a Bróker és Vállalati értékesítés területet vezette. Az UNIQA Biztosítóhoz 2021 nyár végén csatlakozott.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rengeteg ingyenes képzés érhető el a neten

Az élethosszig tartó tanulás ma már nemcsak a munkaerőpiacon lehet alapfeltétel, de a szabadidő tartalmas eltöltésére is jó opció lehet. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) összeszedett egy csokorral az interneten ingyen elérhető...

Fesztiválhangulat a BrandManiában

Idén nyáron ismét százezrek szórakoztak a nagy zenei fesztiválokon az országban, visszatért a Sziget is. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mik a legfrissebb trendek a fesztiválok világában, hogyan érinti őket a változó gazdasági helyzetre. Két...

Gond van a bérekkel, váltana a dolgozók több mint fele

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahelyváltást is tervez. 55 százaléknyian egyelőre nem érzik úgy, hogy ha arra kerülne sor, egy munkahelyváltás nehezebb volna számukra, mint...

Kocsmakvízzel jön a Főzdekocsmák Éjszakája

Szerte az országban, közös programmal várják szombaton a kisüzemi sörfőzdék saját vendéglátóhelyei, azaz a főzdekocsmák, vagy taproomok az érdeklődőket. Bejárható sörfőzdék, először kóstolható új sörök és országos kocsmakvíz kíséri az első Főzdekocsmák Éjszakáját.A taproomok,...

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető...

Változások a Henkelnél

Több mint három évtizede, pontosan 35 éve jelent meg a magyar piacon a Henkel. A vállalat 1987-es piacra lépése óta két magyarországi gyárával kiemelkedő szerepet tölt be a régió ellátásában. Az évforduló egy másik...

Online ingatlanhirdetési oldalt indított az OTP

Az OTP Csoport márciusi bejelentésével összhangban elindította online ingatlanhirdetési oldalát, az otpotthon.hu-t. A Csoport által felvásárolt oldalak (Startlak.hu, Költözzbe.hu, Újotthon.hu) közül első lépésben a Startlak.hu olvadt be az új portálba. A márciusi felvásárlás óta...

Ukrajnában is megtisztították a Tiszát

Már mintegy 280 tonna hulladék került begyűjtésre és feldolgozásra a Tisza ukrajnai forrásvidékén a Diageo és a PET Kupa közös Call-Action programjának köszönhetően – jelentette be a Diageo és a PET Kupa a folyók...

Változások előtt a munkaerőpiac

A jelenlegi gazdasági helyzetben várhatóan megnő az aktív álláskeresők száma, a felszabadult munkaerőt pedig a kkv-szektor szippanthatja majd fel. Nemes-Nagy Szilvia, a Performia Hungary Kft. ügyvezető tulajdonosa szerint a változás már elkezdődött, a cégeknek...

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb díjat nyert a Lidl

Ismét a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyen. A Trade Magazin által 8. alkalommal meghirdetett megmérettetésen a zsűri számos szempontot és az elért...

Rengeteg ingyenes képzés érhető el a neten

Az élethosszig tartó tanulás ma már nemcsak a munkaerőpiacon lehet alapfeltétel, de a szabadidő tartalmas eltöltésére is jó opció lehet. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) összeszedett egy csokorral az interneten ingyen elérhető...

Fesztiválhangulat a BrandManiában

Idén nyáron ismét százezrek szórakoztak a nagy zenei fesztiválokon az országban, visszatért a Sziget is. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mik a legfrissebb trendek a fesztiválok világában, hogyan érinti őket a változó gazdasági helyzetre. Két...

Gond van a bérekkel, váltana a dolgozók több mint fele

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahelyváltást is tervez. 55 százaléknyian egyelőre nem érzik úgy, hogy ha arra kerülne sor, egy munkahelyváltás nehezebb volna számukra, mint...

Kocsmakvízzel jön a Főzdekocsmák Éjszakája

Szerte az országban, közös programmal várják szombaton a kisüzemi sörfőzdék saját vendéglátóhelyei, azaz a főzdekocsmák, vagy taproomok az érdeklődőket. Bejárható sörfőzdék, először kóstolható új sörök és országos kocsmakvíz kíséri az első Főzdekocsmák Éjszakáját.A taproomok,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....