Január elsejétől Somodi Hajnalka digitális kommunikációs szakember látja el a Femina Média ügyvezetői és főszerkesztői feladatait. Az ügyvezetői posztról leköszönő Burányi Róbert és a korábbi főszerkesztő, Rácz Brigitta az operatív vezetői feladatokat háttérmunkára cserélik, és továbbra is a cégcsoport közelében maradnak.
Somodi Hajnalka a Dialogue Creatives ügyvezetője, és már több mint egy éve dolgozik együtt a Feminával az új tartalmak digitális, kommunikációs és marketing támogatása kapcsán. Az új ügyvezető cégcsoporton belülről érkezik, a Dialogue ugyanis a Femina Médiához hasonlóan az Indamedia csoport tagja. A kinevezéssel Somodi Hajnalka korábbi pozíciója nem szűnik meg, továbbra is marad a kreatív ügynökség ügyvezetője.
Januártól a női portfólió-igazgatói szerepkör beleolvad a Femina ügyvezetői pozíciójába. Az új ügyvezető és egyben főszerkesztő mellett két főszerkesztő-helyettest is kineveznek. Egyikük, Fehér Ágnes, aki alapítása óta dolgozik a női magazinnál, szülési szabadságát követően csatlakozik ismét a kiadványhoz. A januártól munkába álló másik főszerkesztő-helyettes pedig Orbán Violetta, aki szintén oszlopos tagja a Feminának, 10 éve dolgozik a kiadványnál, jelenleg a Hazai sztár rovat vezetője.
„A tavaszi kampány a XXI. századi nőt helyezte középpontba, továbbra is ezen a vonalon szeretnénk haladni. Ahogy a női szerepek átalakultak, úgy a női tartalmak is. Egy piacvezető női portfólió esetében fontos, hogy a magazin jelleg megőrzése mellett valóban tájékoztasson és reagáljon ezekre a változásokra, valamint társadalmi kérdésekre is. Mindezt úgy, hogy attól ne sérüljön a lényeg, tehát hogy a kikapcsolódást, az énidőt is megtalálják nálunk az olvasók” – mondta a női portfólió jövőjéről Somodi Hajnalka.
Rácz Brigitta csaknem 15 éve főszerkesztője a piacvezető női portálnak. Közreműködésével született meg a kezdetben kis elérésű site-ból egy teljes női portfólió. A Femina Média többségi tulajdonosaként a 2015-ös CEMP (új néven Indamedia) akvizíció után is maradt pozíciójában, részt vett a cég profiljának bővítésében, 2018-ban pedig kinevezték a cégcsoport teljes női portfóliójának igazgatójává. Rácz Brigitta tanácsadóként veszt részt a Femina Média portfóliójába tartozó kiadványok mindennapjaiban
Burányi Róbert 2009 óta vesz részt ügyvezetőként a Femina Média fejlesztésében, meghatározó szerepe van a cég gazdasági sikereinek elérésében. Ő vezette 2014-ben a későbbi Indamediával történő tárgyalásokat, majd 2015-ben menedzselte a felvásárlással kapcsolatos szerződéses folyamatokat. A Femina integrálását követően, 2015 júliusában kinevezték a Napi.hu ügyvezetőjének. Egyike azon szakembereknek, akik nevéhez fűződik a programmatic értékesítés cégcsoport szintű bevezetése. Burányi Róbert a jövőben is folytatja a munkát az Indamedia programmatic csapatában. A Napi.hu ügyvezetői posztján egyelőre keresik a legmegfelelőbb szakembert a helyére.