- Hirdetés -

Új évaddal jön a Discovery műsora

|

- Hirdetés -

Bear Grylls ezúttal sem kíméli a legnagyobb celebeket sem, a Sztárok a vadonban új évadában többek között Courteney Cox, Shaquille O’Neal és Mel B is feltűnik. A Discovery Channel sorozata izgalmasabbnál izgalmasabb szituációkba keveri a hírességeket, a túlélősztár, Bear Grylls pedig bebizonyítja, hogy azoknak is, akik a kényelemhez és a fényűzéshez vannak szokva, meghatározó élményt nyújt a vadon.

 

Bear Grylls meghívására a sorozatban feltűnő hírességek arra vállalkoznak, hogy ismeretlen, sokszor viszontagságos terepen 48 órát töltenek el a híres túlélőbajnokkal. Minden részlet ismeretlen: Bear a világ bármely pontjára viheti őket, a kihívások során pedig rengeteg meglepetés vár rájuk. Sok sztárnak még a legnagyobb félelmével is szembe kell néznie ahhoz, hogy teljesítse a túrát.

 

Ezúttal sem fog unatkozni senki, mindenkire testreszabott élmény vár. Vannak, akik megtanulják, hogy hogyan jussanak élelemhez és ivóvízhez, amikor valóban az életük múlhat rajta és Bear azt is megmutatja, hogy hol érdemes meghúzódni éjszakára, ha éppen nagy szükség van egy biztonságos menedékre.

 

A kalandozások során megismerhetjük a sztárok személyes történetit és egyértelművé válik az is, hogy még az elsőre tökéletesnek tűnő életutak sem feltétlenül azok.

 

 

A szereplők:

 

Bear ezúttal sem aprózta el a szereplők kiválasztását, így a harmadik évadban találkozhatunk a háromszoros platina díjas Nick Jonas, színésszel és előadóval, a Rocktábor szereplőjével; Julianne Hough, Emmy-díjas koreográfussal; Shaquille O’Neal, Dicsőség Csarnokában is helyet kapó kosárlabdázóval; Courteney Cox, színésznővel, akit a magyar közönség elsősorban a Jóbarátok című sorozatból ismerhet; Mel B, énekesnővel, az egykori Spice Grilel; Vanessa Hudgens, színész és énekesnővel, a High School Musical sztárjával; Lindsey Vonn, világbajnok és olimpiai aranyérmes síelővel és Marshawn Lynch, NFL Super Bowl sztárral.

 

Nick Jonas:

Ebből a helyzetből még a Jonas Brothers tagja sem tudta magát kiénekelni magát. Sierra Nevada hegyei csak a fagyos szelet és kihívásokat tartogattak a számára, de hősiesen állja a sarat. Sokan nem tudják, de az énekes cukorbeteg, ami megnehezíti a túlélést a vadonban.

 

Julianne Hough:

A Menedék című film női főszereplője erre biztosan nem számított, amikor elfogadta a felkérést. Az Afrikai szavanna érzelmi hullámvasutat jelent neki: ebben a 48 órában meg kell tanulnia hogyan juthat ivóvízhez a forróságban, ha van egy kis elefánttrágya a közelben…

 

Courteney Cox:

A híres színésznőnek az ír felföld jutott legyőzendő helyszínként. Sajnos a lehengerlő táj nem bővelkedik ennivalóban, így Courteneynak nem marad más választása, el kell fogadnia, amit Bear főz, ha nem akar éhen maradni. Ugye mondanunk sem kell, hogy nem bélszín a menü?

 

Shaquille O’Neal:

A Dicsőség csarnokából egyenesen az Adirondack hegységbe kerül. Azt gondolnánk, hogy a félelmet nem ismerő sportolónak meg sem kottyan egy kis hegymászás, ám egy óriás placenta láttán még ő is megrendül. Pláne akkor bizonytalanodik el, amikor Bear magával visz belőle egy darabot későbbre…

 

Lindsey Vonn:

A híres sportoló kissé tanácstalannak tűnik Korzika partjainál, de szerencsére Bear mindenben segít neki. Például megtanítja nehéz terepen kötélen ereszkedni és megismerteti vele a “szegény emberek kaviárját” is.

 

Mel B:

Az ír partok szépsége mindenkit megbabonáz és ez alól Mel B sem kivétel. Bár valószínűleg lankadt az énekesnő lelkesedése, amikor Bear kezét kellett ellátnia egy medúzacsípés után. Ugye köztudott, hogy az ilyen sebre a legjobb gyógyír az emberi vizelet?

 

Vanessa Hudgens:

A Highschool Musical sztárja a nevadai hegységben találkozik túravezetőjével, Bear Gryllsel. Szegény Vanessa nincs túl jó viszonyban a kígyókkal, a sors mégis úgy hozza, hogy kénytelen leküzdeni ezt a fóbiát.

 

Marshawn Lynch:

A Super Bowl csillaga Korzikára utazik, de nem nyaralni indul. Bear igazán nehéz terepen kalauzolja végig, persze tartogat számára egy kis jutalmat is, ami nem más, mint egy zacskó cukorka.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...

Bőven van mit behoznunk a digitális gazdaság területén

Az uniós ranglistán 22. helyen áll a magyar piac 43,8 pontjával, szemben az 50 pont feletti EU-s átlaggal. A lemaradás a cégvilágban is érezhető, ami részben az informatikushiánnyal, a képzett szakemberek iránti jelentős kereslettel...

Nagyot újított az LG

Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a...

Kriptóban olcsóbb és átláthatóbb a jótékonykodás

Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....