- Hirdetés -

YouTubereket díjaz a Telekom

|

- Hirdetés -

Mára az Y és Z generáció legnagyobb sztárjai a videós véleményvezérek közül kerülnek ki. Nem is csoda, hiszen a hazai fiatalok 58 százaléka fogyaszt napi szinten online videós tartalmakat a YouTube felületén és követ különböző csatornákat érdeklődési köre alapján. A Telekom Videós Gála keretén belül első alkalommal kerülnek díjazásra a legnépszerűbb hazai YouTuberek kilenc különböző kategóriában.

 

A Gála a közel 200 partnerrel rendelkező YouTube Hálózat, a Star Network YouTube és social media ügynökség kezdeményezésére kerül megrendezésre 2017. április 22-én, melyben szakmai támogatóként szerepet vállal a Google Magyarország mellett a többi meghatározó piaci szereplő is (BugTV, Special Effects Media , 4Kids Network). Az esemény névadó szponzora a Magyar Telekom.

 

A Telekom Videós Gálán 9 kategóriában adják át a díjakat: vlog, lifestyle, gaming, humor, utazás, ismertterjesztő, tech, film & utazás & animáció és márkák csatornái.

 

A díjak odaítélésében a közönség mellett részt vesz hazánk 50 legtöbb követővel rendelkező YouTube tartalomgyártója, továbbá a hazai YouTube hálózatok és Google által delegált videós szakemberek egy csoportja. A Top videósok által kategóriánként kiválasztott 5 jelöltre március 29-től szavazhat majd a közönség és a szakmai zsűri egyaránt. A Gála névadó szponzora, a Magyar Telekom különdíjat ítél majd oda, a legaktívabb közösséggel rendelkező vloggernek.

 

A nyertesek kilétére a 2017. április 22-én derül fény a Telekom Videós Gála díjátadóján. A rendezvényen a legnagyobb hazai videós tartalomgyártók vesznek részt, míg a közönség este 19:00-től kezdődően egy elő YouTube közvetítésen keresztül csatlakozhat be az eseménybe. A díjak átadása között szórakoztató programokkal és egyedi, eddig máshol nem elérhető videós tartalmakkal találkozhatnak majd a nézők. A díjátadó ceremónia után a sajtó meghívott képviselőinek lehetőségük lesz részt venni egy sajtótájékoztatón, ahol az idei díjazottakkal készíthetnek interjút.

 

Az esemény célja, hogy elismerjük a hazai YouTube-os tartalomgyártók munkáját, ezáltal is építve ezt a közösséget. Fontosnak tartjuk, hogy a felhasználók szélesebb körben megismerjék az új, feltörekvő csatornákat, amelyre a Telekom Videós Gála remek lehetőséget biztosít. Emellett a médiapiac képviselői, az online marketingben dolgozók is jobban megismerhetik a videós influencerek egyre növekvő ágazatát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

Már magyar nyelven is feliratozhatók a Teams értekezletek

Sok-sok idő megtakarítására alkalmas, ugyanakkor a befogadást és esélyegyenlőséget is erősítő funkcióval bővül a Teams szolgáltatásainak köre immár a magyar anyanyelvű felhasználók számára is – az élő felirat és az értekezlet átirat funkcióknak köszönhetően...

Kiderült, mit várnak a magyarok a munkáltatójuktól

A megkérdezettek többsége szinte még mindig csak a környezetvédelmet társítja elvárásként a vállalatok felé ezen a területen, míg 72 százalék szerint a hazai munkáltatók nem nagyon foglalkoznak a munkavállalói jóllét kérdésével. Az UniCredit Bank...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Nagy változások jönnek az ingatlanpiacon

Az ingatlanbefektetések felértékelődése szinte megállíthatatlannak tűnt, de a jelenlegi gazdasági környezetben hamarosan vége lehet a menetelésnek. A központi bankok kamatemelési ciklusa, az itthoni rezsicsökkentés korlátozása, valamint a magas építőanyagárak csökkenthetik, de legjobb esetben is...

A járvány előtti szinten a magyarok utazási kedve

Az ukrajnai háború, az egész Európát sújtó infláció és a koronavírus-járvány külön-külön és egyben sem tartja vissza a magyarok többségét attól, hogy utazzanak. Zsebők Tamás, a 2021-ben az év utazási irodájának választott Zseppelin Utazási...

Dokumentumfilmek elkészítését támogatja az NFI

Portréfilm készül a Pityke őrmestert és Dr. Bubót is megalkotó Maros Zoltán animációs rendező munkásságáról a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával. A szervezet egy szolgasorba kényszerített erdélyi testvérpár küzdelmeit pedig megrendítő dokumentumfilm elkészítéséhez is hozzájárul....

Gyermekjogi programot támogat az Allianz

Az Allianz 30 ezer euró értékű támogatásával indul gyermekjogi edukációs program az SOS Gyermekfalvak nevelőszülői hálózatában élő gyermekek, illetve az intézmény munkatársai számára. A program célja a digitális biztonság, a GDPR, illetve a gyerekjogok...

Új üzlettel bővült a SPAR hálózata

Több mint nyolcszázmillió forintos beruházással, SPAR to Go egységgel, korszerű eladótérrel, energiatakarékos berendezésekkel és önkiszolgáló kasszákkal nyílt meg a SPAR új üzlete Szigetszentmiklóson.„A vásárlók minőségi kiszolgálását és a fenntartható működést egyaránt szem előtt tarjuk,...

Átalakulóban az albérletpiac

Az igazi roham még várat magára a lakásbérleti piacon, de augusztusban és szeptemberben a vártnál jelentősebb keresletnövekedés várható a szabad bérlemények iránt. A leendő bérlőknek és bérbeadóknak is jól jöhet ez a szusszanásnyi idő,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hajóútra vágynak a fiatalok

A tengeri hajóutak lehetnek a nagy nyertesei a turizmus forradalmának. A CLICKnCRUISE átfogó felmérésben részt vevő 18 - 35 éves korosztály közel 45 százaléka tervez hajózni a következő 12 hónapban, ezt a foglalási adatok...

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

Már magyar nyelven is feliratozhatók a Teams értekezletek

Sok-sok idő megtakarítására alkalmas, ugyanakkor a befogadást és esélyegyenlőséget is erősítő funkcióval bővül a Teams szolgáltatásainak köre immár a magyar anyanyelvű felhasználók számára is – az élő felirat és az értekezlet átirat funkcióknak köszönhetően...

Kiderült, mit várnak a magyarok a munkáltatójuktól

A megkérdezettek többsége szinte még mindig csak a környezetvédelmet társítja elvárásként a vállalatok felé ezen a területen, míg 72 százalék szerint a hazai munkáltatók nem nagyon foglalkoznak a munkavállalói jóllét kérdésével. Az UniCredit Bank...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....