- Hirdetés -

Új lehetőség vállalkozónőknek

|

- Hirdetés -

Idén londoni döntővel és Európa 7 országában startol Magyarország egyetlen, női startup versenye! Finnország, Németország, Lengyelország, Csehország, Ausztria, Magyarország és Anglia szolgál az elődöntők helyszínéül, ahol a csapatok szakértői zsűri előtt léphetnek színpadra. A Magyarországról 2014-ben indult Women Startup Competition célja a női cégalapítók támogatása és a női jelenlét fontosságának hangsúlyozása a startup szektorban.

 

„Alig titkolt izgalommal – Negyedszerre nyitjuk meg a nevezési lehetőséget, mert hiszünk a körülöttünk lévő fiatal vállalkozókban és versenyünkkel szeretnénk hozzájárulni, a nők szerepvállalásának növekedéséhez a kisvállalkozói szférában. Hiszünk abban, hogy az így keletkező innovatív vállalkozások, akik valóban korszakalkotó ötletek megvalósításán dolgoznak, sikeresebbek lehetnek- őket szeretnénk minél inkább segíteni a világpiaci terjeszkedésben”. mondta Müller Tamás a versenysorozat elindítója – „Itthoni viszonylatban elég kevés befektető nyitott az ilyen kezdeményezések támogatására, ezért Londonba megyünk, hogy az ottani szemléletet mintaként vehessék át a hazai kockázati tőke befektetők. Bízunk benne, hogy jó példákkal, az új állami szerepvállalással és inkubátor pályázatokkal e-tendencia is változni fog a jövőben.”

 

A versenyben való részvétel egyetlen feltétele, hogy a startupok legalább 50%-ban hölgy tagokból álljanak. Az eddigi versenytapasztalatok szerint a mobil, a biotechnológiai fejlesztések, a divat, művészet és kulturális szolgáltatások területéről számos sikeres, ötlet valósult meg. Külön öröm, hogy a kisgyermekes anyukák is egyre többször térnek vissza az üzleti körfogásba, személyes gyermekneveléssel kapcsolatos tapasztalataikra alapozva a jobbnál jobb ötleteket.

 

Ötletek tekintetében semmilyen tematikai megkötés nincs. Bárki jelentkezhet, aki úgy érzi, hogy a terméke, szolgáltatása számot tarthat a nagyközönség és a befektetők érdeklődésére.

 

 

Miért érdemes részt venni a budapesti elődöntőn?

 

Növeld az esélyeidet! Az összesen 6 helyi elődöntőből, 6 nyertes csapat egyenes ágon bejut a Londonban megrendezésre kerülő döntőbe és az 5 napos felkészítő kurzusra, így nem kell az összes online jelentkezővel megmérettetned.

 

Tájékozódj! Az elődöntő összes résztvevője tovább jut az online versenybe, ahonnan a nemzetközi zsűri további 6 csapatot delegál a londoni döntőbe. Találkozz a zsűrivel és tedd fel kérdéseidet, hallgasd meg a visszajelzésüket és építsd be a jelentkezésedbe!

 

Gyakorolj közönség előtt! Nagyszerű lehetőség, hogy csiszolj az előadásmódodon.

Az online jelentkezésedet még április 1-ig módosíthatod a tapasztalatok alapján, hiszen további 1 csapat közönségszavazás útján jut majd a döntőbe! Élj a lehetőséggel.

 

A budapesti elődöntő, március 8-án kerül megrendezésre. A csapatok az F6S online felületén március 1-ig jelentkezhetnek.

 

2014 -2016 között a Women Startup Competition, több mint 300 nemzetközi és hazai női startup jelentkezését fogadta és támogatta szakmailag. A jelentkezők száma évről-évre nő – az idei versenyre már 200 csapattól érkezett előregisztráció -, és a reményeik szerint ez követendő példaként szolgál a hazai, szárnyaikat bontogató tehetségeknek. Szeretnék, ha soron következő Women Startup Competition eseményen a nemzetközi piacra lépést tervező magyar, innovatív kkv-k, még nagyobb arányban képviseltetnék majd magukat.

 

A sikeres csapatok spektruma immár igen széles; győztes volt már versenyükön a Teddy the Guardian (szenzoros plüssmackó kisgyermek monitorozására – 2014), a Gubbio (autista gyerekek kommunikációs integrációját támogató applikáció – 2015) és a BOOKR Kids (digitális, „élő“ mesekönyvek – 2016), valamint versenyben volt a Samebug (programhibák begyűjtése és megoldása) és a PikkPack Shoes (cipő „lapra szerelve“ a vásárló design-igényéhez igazítva) is.

 

Az idei évad sok újdonságot tartogat a résztvevők számára: a verseny szerkezete átalakult, hiszen az eddigi kizárólagos online elődöntő és a tréninghéttel egybekötött döntő helyett, a szervezők még több eseményt nyitnak, ahol a csapatok személyes megmérettetés keretében szállhatnak versenybe egymással szerte Európában. A program ezúttal 6 regionális elődöntővel kezdődik, melyeket Helsinkitől -Portoig fogják megrendezni. Természetesen Budapesten is lesz előválogató március elején, amelyre a szervezők elsősorban a magyar csapatokat várják.

 

A verseny másik gazdája Lukács Andrea záró szavában elmondta – „Bízunk benne, hogy a rendezvény nagyszerű lehetőséget teremt a folyamatosan növekvő startup és befektetői közösség számára. A versenyt hagyományteremtő céllal indítottuk 2014-ben azért, hogy a nők – a gazdasági versenyképesség megteremtésének egyik kulcsszereplőiként -, tehetségüknek és vállalkozói kompetenciájuknak köszönhetően figyelmet kapjanak, ezzel is biztatva más, hasonló vállalkozásokat a globális piacok meghódításában. Az esemény hosszú távú célja a verseny megrendezésén túl, egy olyan, női vállalkozói és befektetői közösség építése, amely a jövőben is együttműködik, motivációt és anyagi támogatást nyújtva a női vállalkozók szakmai fejlődéséhez, érvényesüléséhez.”

 

Eddigi támogatók:

Ge Healthcare, Emberi Erőforrások Minisztériuma, EIT Digital, Microsoft, Corvinus Tőkealap, Traction Tribe, Google, The Pitch, Kairos Society, Hackathon in the Box, YouNoodle, F6S, Fundacity, The Spot, Debreceni Egyetem, Szegedi Egyetem, Sektor5, Design Terminal, Nemzeti Kereskedőház, Aquincum Technológiai Inkubátor Zrt, Hungarian Telekom

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A társadalmi vállalkozások taroltak a RESTART2021 versenyen

A hétvégén megrendezett RESTART2021 ötlet és startup verseny legjobbjai főként a társadalmi vállalkozás kategóriából kerültek ki. A díjazott projektek a szülők, a nők, az idősek gondjaira találtak kiváló megoldásokat. Mostanában a startup világ a környezettudatosság,...

Egészségesebbek lettek a Tesco sajátmárkás termékei

A Tesco az egészségesebb életmód támogatása érdekében egyre több alternatívát kínál az egészségesebb és fenntarthatóbb étkezésekhez. Legutóbb például több mint 300 sajátmárkás termékéből – beleértve a kekszeket, pékárukat, édességeket, szószokat és a margarinokat –...

Kevesebb az elégedett fiatal a munkahelyeken

Kevésbé érzik jól magukat a munkahelyükön a fiatalok. Legalábbis az idei második negyedévben 39 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik megbecsültnek érzik magukat - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az eredmény a munkát...

Adománygyűjtő kampányt indított a Lidl

A hazai egészségügyi ellátás támogatása céljából október 25-étől elektromos kórházi ágyak vásárlására indított nagyszabású, országos szintű adománygyűjtő kampányt a Lidl Magyarország. A vállalat minden eladott Pilos 2,8%-os dobozos ESL magyar tej árából 5 Ft-ot...

Rengeteg pénzt hagytak a Facebooknál a hirdetők

Több mint harmadával nőtt a harmadik negyedévben a Facebook bevétele az egy évvel korábbihoz képest, a forgalom túlnyomó többsége reklámokból jött. A felhasználók száma már viszonylag lassan nő, a július-szeptemberi időszakban naponta átlagosan 2,81...

Keresik az ország legjobb játékait

Környezettudatosságra nevelő újdonságok és örökzöld társasjátékok mellett idén több kategóriában is versenybe szállnak az Ország Játéka címért a retro játékok – köztük az itthon is 14 éves múltra visszatekintő Bakugan – közölte a szervező...

Hátborzongató hétvégére készül az AMC és a Minimax

Izgalmas halloweeni hétvégével készül az AMC és a Minimax, hogy a család minden tagja együtt borzonghasson a képernyők előtt. A két csatorna a Direct One előfizetők számára külön meglepetéseket is tartogat. Az AMC október elejétől...

Dévényi Tiborral kampányol a tibi csoki

Dévényi Tibi bácsival erősít termékbevezető kampányában a tibi. A márka ügynökségi partnere a Human Telex Advertising & Event volt. A 2021-es ősz új lendületet ad a tibi csokinak is. Itt az ideje, hogy a csokiimádók...

Új marketingvezetővel erősít az Autsoft

2021 október közepétől Steiner Anita látja el az AutSoft marketingvezetői feladatait. Az új szakember jelentős tapasztalattal érkezik a nagyvállalati IT-szolgáltatások területéről az idén 10 éves, kiemelkedő kutatási hátterű és fenntartható digitális megoldásairól ismert hazai...

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Teljes átalakulás előtt az irodapiac

Az elmúlt pár év örökre megváltoztatta az irodahelyiségről alkotott véleményünket, hiszen a hagyományos íróasztal/fő megoldás már nem fenntartható, a folyamatosan változó igények és az elkerülhetetlen digitalizáció már nehezen kezelhető a hagyományos irodai környezetben. A...

A társadalmi vállalkozások taroltak a RESTART2021 versenyen

A hétvégén megrendezett RESTART2021 ötlet és startup verseny legjobbjai főként a társadalmi vállalkozás kategóriából kerültek ki. A díjazott projektek a szülők, a nők, az idősek gondjaira találtak kiváló megoldásokat. Mostanában a startup világ a környezettudatosság,...

Egészségesebbek lettek a Tesco sajátmárkás termékei

A Tesco az egészségesebb életmód támogatása érdekében egyre több alternatívát kínál az egészségesebb és fenntarthatóbb étkezésekhez. Legutóbb például több mint 300 sajátmárkás termékéből – beleértve a kekszeket, pékárukat, édességeket, szószokat és a margarinokat –...

Kevesebb az elégedett fiatal a munkahelyeken

Kevésbé érzik jól magukat a munkahelyükön a fiatalok. Legalábbis az idei második negyedévben 39 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik megbecsültnek érzik magukat - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az eredmény a munkát...

Adománygyűjtő kampányt indított a Lidl

A hazai egészségügyi ellátás támogatása céljából október 25-étől elektromos kórházi ágyak vásárlására indított nagyszabású, országos szintű adománygyűjtő kampányt a Lidl Magyarország. A vállalat minden eladott Pilos 2,8%-os dobozos ESL magyar tej árából 5 Ft-ot...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA