Az elmúlt évben jelentősen bővülő ügyfélkör és ezzel együtt növekvő csapatlétszám új pozíció létrehozását és a struktúra átalakítását hozta magával a SAKKOM Interaktívnál. Az újonnan kinevezett ügyfélkapcsolati igazgató házon belülről érkezett Árok Bianka személyében, aki többek között a kiemelt projektek szakmai támogatásáért és a tanácsadó csapat irányításáért felel.
A megnövekedett ügyfélszám és az egyre szerteágazóbb szolgáltatási kör összefogása és hatékony kezelése érdekében ügyfélkapcsolati igazgatói pozíció létrehozásával kezdte az évet az idén is a TOP PR ügynökségek között végző SAKKOM Interaktív. Az újonnan kialakított feladatkörért a házon belülről érkező Árok Bianka felel, aki 7 éve csatlakozott a SAKKOM csapatához, és 2015-től vezető kommunikációs tanácsadóként irányította a nagyobb projektek lebonyolítását és a szakmai csapat munkáját. Az elmúlt évek alatt több díjnyertes projektben is bizonyított, köztük a Content Marketing Awardon és a PRizma Kreatív versenyen is arany díjjal értékelt Szerethető szerelvények közösségi pr kampányban. Az ügynökségi struktúra fejlesztésében, illetve az operatív vezetésben Kozarek Andrea szakmai igazgatóval együtt vesznek részt a jövőben.
„Az előző évek sikereinek, köztük a PR Toplistán elért eredményeinknek köszönhetően számos meghatározó szereplővel bővült az ügyfélkörünk, köztük a REGIO JÁTÉK, a B.U., STR8 és Batiste márkák hazai forgalmazója, a Sarantis Hungary Kft. és az UNION Biztosító. Ráadásul nemcsak PR fronton erősödtünk, egyre nagyobb szerephez jutnak az integrált digitális kampányok a projektjeink között. Ezek hatékony összefogása, és az új és meglévő ügyfeleink rugalmasabb kiszolgálása indokolta az ügyfélkapcsolati pozíció létrehozását házon belül” – magyarázta Kolma Kornél, a SAKKOM Interaktív ügyvezetője.