Októbertől Szőke Péter veszi át az Isobar Budapest irányítását, a szakember korábban a Deloitte Zrt. stratégiáért és digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója volt. A Dentsu Aegis Network-höz (DAN) tartozó marketing ügynökséget eddig a csoportot is vezető Novák Péter irányította.
Az Isobar új vezetője 20 éves tapasztalattal rendelkezik stratégiaalkotási, transzformációs és digitális területeken. Számos iparágban és a régió több országában dolgozott globális ügyfelekkel. A Deloitte Zrt.-t megelőzően a KPMG Data&Analytics üzletágát vezette, illetve a Boston Consulting Group (BCG) budapesti irodájában töltött el 10 évet. A hazai startup-életben befeketetőként és mentorként vállal szerepet.
Az új vezető feladata, hogy a 21 éve alapított – és sokáig Kirowski néven ismert – Isobar Budapest még innovatívabban támogassa ügyfeleit a stratégiaalkotástól a megvalósításig a fogyasztócentrikus kreatív, márkaépítési és széleskörű digitális szolgáltatásaival.
Az Isobar Budapestet júniusig Kötcsei Csaba vezette, azonban a DAN irányításának átalakításáról közös megegyezéssel távozott a cégtől. Az ügynökségi csoport vezetését június 1-től vette át Novák Péter, és ekkortól átmenetileg az Isobar tevékenységét is ő irányította.
„Péter érkezésével az Isobar és a teljes DAN olyan tudással és kompetenciákkal bővül, melyek szükségesek az ügynökség tanácsadói szerepének megerősítéséhez. Ügyfeleink olyan komplex kihívásait fogjuk vele és csapatával megoldani, melyekkel nap mint nap szembesülnek digitális átalakulásuk során” – mondta el a változás kapcsán Novák Péter.