- Hirdetés -

Újabb bank ügyfeleinek vált elérhetőve a Google Pay

|

- Hirdetés -

A CIB Bank és a Mastercard együttműködésének köszönhetően immár az androidos okostelefon-felhasználók is fizethetnek a mobiljukkal vagy akár az okosórájukkal a Google Pay szolgáltatás segítségével. Ez újabb mérföldkövet jelenthet a készpénzmentesség felé vezető úton, és további lökést adhat a mobilfizetéses tranzakciók térhódításának. A CIB Bank valamennyi Mastercard kártyabirtokosnak biztosítja a Google Pay használatát, függetlenül attól, hogy milyen típusú készüléken fut Android operációs rendszer.

Gyorsabb, kényelmesebb és biztonságosabb lehet mostantól a fizetés az üzletekben, illetve a webshopokban az okostelefonok vagy a viselhető eszközök, így például az okosórák segítségével. A CIB Bank és a Mastercard fejlesztésének köszönhetően a Google Pay Wallet funkciója február 1-től válik elérhetővé a lakossági ügyfelek, valamint a kis- és középvállalati szegmens számára a Széchenyi Kártya, illetve az Agrár Széchenyi Kártya tulajdonosok is digitalizálhatják saját plasztikjaikat az online fizetési rendszerbe.

Az elmúlt években folyamatosan nőtt az okostelefonos, illetve okosórás, érintésmentes fizetési tranzakciók aránya, ezt mi sem tükrözi jobban, minthogy a CIB Bank Google Pay-t használó ügyfelei közül ma már 4 százalék él rendszeresen az érintésmentes mobilfizetés lehetőségével. Az okostelefonos mobilfizetést használó emberek – a tapasztalatok szerint – gyakrabban fizetnek digitálisan és kisebb összegű tranzakciók esetében is mellőzik a készpénz használatát. Ez hasznos a kereskedőnek, a vásárlónak és nem utolsó sorban nemzetgazdasági szempontból is előnyös, hiszen a készpénzmentesség jelentős gazdaság fehérítéssel jár.

A bejelentés egy újabb mérföldkő a készpénzmentesség felé vezető úton, és az, hogy immár a Mastercard kártyák és az Android operációs rendszert futtató készülékek esetében is vásárolhatnak az ügyfelek ezzel az egyszerű, kényelmes és biztonságos fizetési módszerrel, határozott lendületet adhat a digitális tranzakciók további növekedésének.

A Google Pay Wallet bevezetése jól példázza a CIB Bank elkötelezettségét a digitális pénzügyek iránt. A vállalat már az elmúlt években is olyan innovatív pénzügyi szolgáltatások bevezetésében volt az első – vagy járt az elsők között – a magyar piacon, mint a teljesen online, illetve mobilalkalmazáson keresztüli számlanyitás, a digitális jelzáloghitel-igénylés, vagy éppen a teljes körű szolgáltatásokat nyújtó mobil app bevezetése.

„A mindennapi pénzügyek egyre nagyobb része költözik át az okostelefonokra. Ügyfeleink nyitottak az új technológiák és azok használata iránt, mi pedig azzal támogatjuk őket, hogy az elsők között vezetjük be a legmodernebb szolgáltatásokat. Ha minden mobiltárca-megoldást számba veszünk, akkor ügyfeleink 17 százaléka használja ezeket, vagyis, közel járunk ahhoz, hogy elmondhassuk: minden ötödik CIB-ügyfél a mobilját is használja fizetéskor. Ez nemcsak a készpénzmentesség, de a fenntarthatóság felé vezető úton is egy fontos állomás” – mondta a bevezetés kapcsán Mónus Anita Éva a CIB Bank Bankkártya Üzletfejlesztés vezetője.

„Nagyon örülünk, hogy mostantól a CIB Bank Mastercard kártyabirtokosai is élhetnek a Google Pay adta lehetőségekkel. A mobilfizetés népszerűsége töretlen a magyar felhasználók körében, sőt, egyre többen választják ma már ezt a megoldást a készpénz és a hagyományos plasztik kártyák helyett is. Éppen ezért is jelentős a CIB Bank mostani lépése, hiszen több ezer ügyfél számára nyílik meg a lehetőség, hogy a legegyszerűbb fizetést válassza, a Mastercardtól megszokott magas biztonság mellett” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A Google Pay Wallet funkciója minden CIB által kibocsátott bankkártyával igénybe vehető, a CIB Mobilapp-on keresztül a kártyák digitalizációja egyszerű, percek alatt elintézhető folyamat. Az érintésmentes mobilfizetés élményéhez csupán olyan okostelefonra van szükség, amely rendelkezik beépített NFC-chippel – a mai telefonok döntő többsége már ilyen –, illetve fontos technikai feltétel, hogy a telefonon be legyen állítva a jelszavas, jelkódos, vagy a biometrikus azonosítás és az automatikus képernyőzár funkció is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....