- Hirdetés -

Újabb bank ügyfeleinek vált elérhetőve a Google Pay

|

- Hirdetés -

A CIB Bank és a Mastercard együttműködésének köszönhetően immár az androidos okostelefon-felhasználók is fizethetnek a mobiljukkal vagy akár az okosórájukkal a Google Pay szolgáltatás segítségével. Ez újabb mérföldkövet jelenthet a készpénzmentesség felé vezető úton, és további lökést adhat a mobilfizetéses tranzakciók térhódításának. A CIB Bank valamennyi Mastercard kártyabirtokosnak biztosítja a Google Pay használatát, függetlenül attól, hogy milyen típusú készüléken fut Android operációs rendszer.

Gyorsabb, kényelmesebb és biztonságosabb lehet mostantól a fizetés az üzletekben, illetve a webshopokban az okostelefonok vagy a viselhető eszközök, így például az okosórák segítségével. A CIB Bank és a Mastercard fejlesztésének köszönhetően a Google Pay Wallet funkciója február 1-től válik elérhetővé a lakossági ügyfelek, valamint a kis- és középvállalati szegmens számára a Széchenyi Kártya, illetve az Agrár Széchenyi Kártya tulajdonosok is digitalizálhatják saját plasztikjaikat az online fizetési rendszerbe.

Az elmúlt években folyamatosan nőtt az okostelefonos, illetve okosórás, érintésmentes fizetési tranzakciók aránya, ezt mi sem tükrözi jobban, minthogy a CIB Bank Google Pay-t használó ügyfelei közül ma már 4 százalék él rendszeresen az érintésmentes mobilfizetés lehetőségével. Az okostelefonos mobilfizetést használó emberek – a tapasztalatok szerint – gyakrabban fizetnek digitálisan és kisebb összegű tranzakciók esetében is mellőzik a készpénz használatát. Ez hasznos a kereskedőnek, a vásárlónak és nem utolsó sorban nemzetgazdasági szempontból is előnyös, hiszen a készpénzmentesség jelentős gazdaság fehérítéssel jár.

A bejelentés egy újabb mérföldkő a készpénzmentesség felé vezető úton, és az, hogy immár a Mastercard kártyák és az Android operációs rendszert futtató készülékek esetében is vásárolhatnak az ügyfelek ezzel az egyszerű, kényelmes és biztonságos fizetési módszerrel, határozott lendületet adhat a digitális tranzakciók további növekedésének.

A Google Pay Wallet bevezetése jól példázza a CIB Bank elkötelezettségét a digitális pénzügyek iránt. A vállalat már az elmúlt években is olyan innovatív pénzügyi szolgáltatások bevezetésében volt az első – vagy járt az elsők között – a magyar piacon, mint a teljesen online, illetve mobilalkalmazáson keresztüli számlanyitás, a digitális jelzáloghitel-igénylés, vagy éppen a teljes körű szolgáltatásokat nyújtó mobil app bevezetése.

„A mindennapi pénzügyek egyre nagyobb része költözik át az okostelefonokra. Ügyfeleink nyitottak az új technológiák és azok használata iránt, mi pedig azzal támogatjuk őket, hogy az elsők között vezetjük be a legmodernebb szolgáltatásokat. Ha minden mobiltárca-megoldást számba veszünk, akkor ügyfeleink 17 százaléka használja ezeket, vagyis, közel járunk ahhoz, hogy elmondhassuk: minden ötödik CIB-ügyfél a mobilját is használja fizetéskor. Ez nemcsak a készpénzmentesség, de a fenntarthatóság felé vezető úton is egy fontos állomás” – mondta a bevezetés kapcsán Mónus Anita Éva a CIB Bank Bankkártya Üzletfejlesztés vezetője.

„Nagyon örülünk, hogy mostantól a CIB Bank Mastercard kártyabirtokosai is élhetnek a Google Pay adta lehetőségekkel. A mobilfizetés népszerűsége töretlen a magyar felhasználók körében, sőt, egyre többen választják ma már ezt a megoldást a készpénz és a hagyományos plasztik kártyák helyett is. Éppen ezért is jelentős a CIB Bank mostani lépése, hiszen több ezer ügyfél számára nyílik meg a lehetőség, hogy a legegyszerűbb fizetést válassza, a Mastercardtól megszokott magas biztonság mellett” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A Google Pay Wallet funkciója minden CIB által kibocsátott bankkártyával igénybe vehető, a CIB Mobilapp-on keresztül a kártyák digitalizációja egyszerű, percek alatt elintézhető folyamat. Az érintésmentes mobilfizetés élményéhez csupán olyan okostelefonra van szükség, amely rendelkezik beépített NFC-chippel – a mai telefonok döntő többsége már ilyen –, illetve fontos technikai feltétel, hogy a telefonon be legyen állítva a jelszavas, jelkódos, vagy a biometrikus azonosítás és az automatikus képernyőzár funkció is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új arculattal érkezik a 20. Verzió Filmfesztivál

Idén 20. alkalommal rendezik meg a Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivált.  November 22-29. között megújult logóval, az idei fókusztémához illeszkedő friss arculattal és kivételesen gazdag programmal, több, mint 80 filmmel jelentkezik az esemény....

Hamarosan indul a Könyvfesztivál

Az idei Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison 140 kiállítóval, 40 külföldi szerzővel, 180 programmal és több mint 200 dedikálási lehetőséggel várja látogatóit a Parkban, a Nagycsarnokban (B épület), az Üvegcsarnokban (D épület), az Európa Ponton...

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Aki csak teheti, lecsap a jelenlegi csok-ra

A korábbi csúcsoktól még jócskán elmarad, de február óta tendenciaszerűen növekszik a jelzáloghitel-szerződési volumen, ami az ingatlanpiac élénkülésére is utal. Vincze Krisztián, a GV Hitelközpont országos hitelközvetítő hálózat ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, a családi...

Új arculattal érkezik a 20. Verzió Filmfesztivál

Idén 20. alkalommal rendezik meg a Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivált.  November 22-29. között megújult logóval, az idei fókusztémához illeszkedő friss arculattal és kivételesen gazdag programmal, több, mint 80 filmmel jelentkezik az esemény....

Hamarosan indul a Könyvfesztivál

Az idei Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison 140 kiállítóval, 40 külföldi szerzővel, 180 programmal és több mint 200 dedikálási lehetőséggel várja látogatóit a Parkban, a Nagycsarnokban (B épület), az Üvegcsarnokban (D épület), az Európa Ponton...

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....