- Hirdetés -

Újabb csúcstévék érkeztek a magyar piacra

|

Óriásképernyős, emberi agyi mintázatokat szimuláló mini-LED modellt és 75 colos játékorientált QLED okostévét is bevezetett a magyar piacra a Hisense. Idén szeptembertől a kínai gyártó négy új mini-LED szériája, köztük a zászlóshajó, 85 colos méretben is elérhető UXKQ modell, valamint a kifejezetten gamereknek tervezett, prémium E7KQ Pro QLED készüléke is kapható már itthon.

A Hisense négy új mini-LED ULED szériában is villantott új modelleket: a zászlóshajó UXKQ (65 és 85 colos), az U8KQ, az U7KQ (55, 65 és 75 colos) és az U6KQ (55 és 65 colos) készülékek immár Magyarországon is elérhetők. A Mini-LED technológia folyamatos fejlesztésének köszönhetően a készülékek ötvenszer kisebb méretű mini-LED-izzókkal rendelkeznek, ezáltal a legapróbb részleteket is felfedik és lenyűgöző kontraszt dinamikát, illetve képminőséget kínálnak.

A mini-LED szériák összes modelljét Quantum Dot Colour funkcióval látták el, ezért tisztább, élénkebb színeket eredményeznek, ugyanis a technológiának köszönhetően sokkal pontosabban emelik ki a három alapszínt – különösen a zöldet és a pirosat. A mini-LED készülékek Hi-View Engine funkciója biztosítja a lélegzetelállító kontrasztot, az apró zónákra osztott területek pontos fényerő szabályozásával: a processzor így következetesen, valós idejű elemzéssel optimalizálja a vizuális élményt.

A Hisense zászlóshajója, az UXKQ modell a cég legmodernebb szabadalmaztatott Hi-View Engine X funkciójával büszkélkedhet, amely emberi agyi mintázatokat szimulál, megtanulja és elemzi az adatokat, így a Hisense történetének legjobb képminőségét biztosítja. A készülék Mini-LED X technológiája gondoskodik az extrém részletgazdagságról: a készülék extra fényerejét és szinte már kísérteties fekete árnyalatokat kínál. A zászlóshajó modellben megtalálható Dynamic X -Display mindig garantálja a tükröződésmentes mozi élményeket és bármikor, bárhol képes igazodni a környezeti fényekhez is, tökéletes képet biztosítva.

Döbbenetesen gördülékeny játékélmény

A Hisense QLED kategóriájában is érkezett több új, prémium modell, köztük az 55, 65 vagy 75 colos E7KQ Pro, amely biztosan a gamerek kedvence lesz, ugyanis egy játékorientált készülék.

Az ultraprecíz VRR (48Hz-144Hz adaptív frissítési frekvencia) és az automatikus alacsony bemeneti jel késleltetés mód (ALLM) 144 Hz-en egyesülnek a zökkenőmentes játékélmény érdekében, és szakadásmentes mozgást produkálnak a képernyőn. A készülékbe épített HDMI 2.1 hatalmas előrelépést jelent a szórakoztató technológia területén, ugyanis a tévében rejlő teljes potenciál kiaknázható jobb sávszélességgel és akár 240 képkocka/mp-es frissítési sebességgel. Az AMD Freesync Premium technológia garantálja a gördülékeny játékélményt azáltal, hogy mesterségesen növeli a frissítési gyakoriságot, így még extrém esetekben is kiküszöböli a késleltetést és folyamatos játékot biztosít.

A Dolby Vision rendszer világosabb fénypontokkal, mélyebb feketével és ultraélénk színekkel garantálja a páratlan vizuális élményt, a Dolby Atmos 2.1 csatornás beépített hangrendszernek köszönhetően pedig minden felhasználó úgy érezheti, hogy ő maga áll a játék középpontjában és gyorsabban reagálhat az akciókra.

Az E7KQ Pro modellt a sportrajongók is értékelni fogják: az egyedi AI Sport mód és 120 Hz-es MEMC technológia a legjobb kép- és hangminőséget biztosítják, így szinte lelátóvá változtatják az otthont.

Prémium technológia minden modell mögött

A Hisense összes új készüléke a vállalat saját operációs rendszerével, a VIDAA intelligens rendszerrel működik, így a felhasználók személyre szabhatják a tévét és annak funkcióit. Emellett mind a mini-LED ULED készülékek, mind a legújabb QLED modellek támogatják a Dolby Vision IQ, a HDR10+ és a HLG formátumokat. A mini-LED tévéket HDR10+ Adaptive technológiával fejlesztették, így algoritmusok segítségével optimalizálják a beállításokat és a szoba fényeihez mérten állítják be a képernyő kontrasztját és színeit, továbbá IMAX Enhanced minősítéssel is rendelkeznek. Az UXKQ Mini-LED ULED és a E7KQ Pro QLED WiSA-kompatibilis készülékek, ezért a felhasználó kábelek nélkül bővítheti a hangélményt: akár több extra hangszórót is hozzáadhat a tévéhez.

A Hisense legújabb tévé-modelljei idén szeptembertől már a gyártó webshopján is megvásárolhatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Tovább nőtt a topvezetők aránya a digitális TOP50-ben

Az idén is helycsere történt a digitális szakembereket összegyűjtő rangsorunk élén. Bán Zoltán Net Média Zrt.-vezérigazgató – a tavalyi listavezető – a második helyen végzett, a partizános Gulyás Márton pedig a harmadikról az elsőre...

Összefogott a SkyShowtime és a Magyar Telekom

Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.Először lesz elérhető a SkyShowtime hazánkban TV előfizetéssel...

Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból

A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán - amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg - Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő...

Látványos 3D-kampánnyal erősít a Red Bull

Még megtekinthető a XIX. kerületben az a térhatású digitális plakát, amely a Red Bull Winter Edition idei Jeges áfonya & Vanília termékét hirdeti. Az energiaitalgyártó Magyarországon először jelentkezik nagyszabású, addicionális és innovatív digitális citylight...

Komoly elismerést kapott a K&H jövő gyógyítói díj

A kommunikációs szakma is elismerte a K&H jövő gyógyítói díjat, amely most bronz díjat nyert a Prizma Kreatív PR verseny CSR megoldások kategóriájában. A tavaly indult kezdeményezés célja, hogy elismerje a szívvel-lélekkel gyógyító és...

Hivatalos Binance-csatorna indult a WhatsAppon

A kereskedelmi volumen és felhasználók száma alapján a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance az iparágon belül az elsők között csatlakozik a WhatsApphoz. A több mint 2 milliárd ember által használt üzenetküldő alkalmazásban mostantól egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...