- Hirdetés -

Újabb díjakat nyert az ALDI

|

Egy hét alatt két versenyen is kiemelkedő eredménnyel zárt az ALDI. A fenntarthatósági intézkedéseket és projekteket díjazó Greengage versenyen a 19 döntőbe jutott pályamű közül a legtöbb, négy pályázat az ALDI CSR- és ESG-megoldásai közül került ki, és a zsűri az egyetlen különdíjat is az ALDI-nak ítélte. Az Év Saját Márkás Terméke pályázaton ismét taroltak az ALDI magas minőségű és alacsony árú termékei: a tavalyi 8 kategóriagyőzelem után idén is az ALDI saját márkás élelmiszer és nem-élelmiszer termékei kapták a legtöbb díjat – szám szerint tizenkettőt.

A PPH Media által idén másodjára kiírt Greengage versenyen a környezettudatos vállalati működés legkiválóbb megoldásait díjazták. Az elismeréssel immár nemcsak a marketingkommunikációs projekteket, hanem a környezettudatos működés érdekében hozott műszaki és üzleti döntéseket is honorálta a szakmai zsűri. Az idei évben 19 pályázat jutott döntőbe, köztük az ALDI négy, a közelmúltban végrehajtott ESG-projektje. Az egyik, a valamennyi hazai ALDI-üzletben felszerelt vízszűrők programja, aminek köszönhetően évente 800 000 műanyag palackkal kevesebb keletkezik, a munkatársak számára pedig folyamatosan biztosított a higiénikus szűrt csapvíz fogyasztása. Egy másik döntőbe jutott projekt középpontjában az áruházlánc logisztikai megoldásai – az egyutas csomagolás megszüntetését lehetővé tevő, összecsukható rekeszek és a raklapbérlet – álltak. Az üzletlánc újabb programja, hogy egy szakértő és kisiskolások segítségével országszerte hét településen olyan rovarhoteleket alakított ki, amelyek specifikusan a beporzók számára kedvező környezetet biztosítanak – ez volt a harmadik döntős pályázat. A negyedik döntős pályamű átfogó fenntarthatósági intézkedéscsomagot tartalmazott – többek között napelemek telepítését, használtsütőolaj-visszagyűjtők elhelyezését, természetes alapú hűtőközeg alkalmazását és e-töltőhálózat kiépítését. A zsűri a Greengage egyetlen különdíját az ALDI Magyarországnak ítélte, kiemelve, hogy pályázataiból egyértelmű: a fenntarthatósági intézkedések nem önálló projektek, hanem egy átfogó vállalati ESG-stratégia részei.

Az idén második alkalommal meghirdetett „Az Év Saját Márkás Terméke 2024ˮ pályázaton a legjobb, legkiválóbb minőségű saját márkás élelmiszereket és non-food termékeket kereste a szakmai zsűri. A Bálint Analitika laborjában végzett teszteken az áruházlánc termékei minőségükkel, válogatott összetevőikkel és receptúrájukkal is meggyőzték a zsűritagokat, így idén is az ALDI termékei kapták a legtöbb díjat – a tavalyi 8 elsőség után idén tizenkettőt. A vásárlók továbbra is a megszokott alacsony árakon juthatnak hozzá nemcsak a győztes árukhoz, hanem az ALDI teljes kínálatához.

Az idei évben az ALDI a következő termékekkel lett kategóriagyőztes:

MOSER ROTH FAIRTRADE csokoládé, 80% kakaótartalommal - 100 g

GOURMET Dijoni mustár, magos - 200 g

CHOCEUR Jumbo ropogós ostyaszelet, mogyorós-nugátos - 150 g

CHOCEUR Marcipántallér, madeira boros szilvás - 300 g

Viaszos borjúmájas, natúr - 400 g

HUMMUS Csicseriborsó-püré, pikáns - 200 g

HAPPY HARVEST Datolyapaszta - 400 g

KOKÁRDÁS Mini trappista korong - 300 g

TANDIL Prémium öblítő, Nordic Fresh - 1 liter

PRIMANA Tonhalas krém - 95 g

AZON MELEGÉBEN Burgonyás pogácsa - 85 g

AZON MELEGÉBEN Rozsos vekni - 750 g

Fotó: PPH - Gyurkovics Anna

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...