Ahogy a munkáltatói márka gondozása az elmúlt időszakban fókuszba került, a pr-ügynökségek gyakorlatában is felértékelődtek a HR területet támogató kommunikációs aktivitások. Ezek legjobb megoldásait ismerték el az idei HRKOMM AWARD szakmai versenyen, ahol az év ügynöksége címet jelentő HR EXCELLENCE díjat a FERLING nyerte el a döntőbe jutott és ott díjazott kampányok összesített értékelése alapján.
Idén 7. alkalommal hirdették meg a HRKOMM AWARD-ot, amely a hazai HR tevékenységhez kötődő kampányok és kommunikációs aktivitások megmérettetése. A pécsi székhellyel rendelkező, több mint 30 éves PR-ügynökség 4 pályázattal jutott a döntőbe, melyek közül 3 díjat is kapott.
Arany minősítést kapott a „Wellbeing a munkahelyen” alkategóriában az „Ahová szívesen járnak be reggelente a kollégák – munkavállalói jóllét a Körber Hungáriánál” elnevezésű projekt, amely a Körber Hungária Gépgyártó Kft. megbízásából készült.
Nyomtatott anyag alkategóriában bronz minősítéssel díjazták „A Galaxiál Hősei, avagy szuperhősök villáskulccsal” című pályázatot, amely az Axiál Kft. megbízásából készült.
A Tesco Technology „Tesco’s tomorrow made by you – arcok a kódok mögött” munkatársi sztorikra épülő employer branding kampánya pedig, „a globális, nemzetközi employer branding stratégia lokalizálása” alkategóriában szerzett bronz minősítést. Ez a projekt a FERLING és a Follow the Yellow együttműködésében zajlik.
„Ez a komoly elismerés igazából "csak" a ráadás, hiszen olyan projektekkel neveztünk, és kaptunk díjakat az egyik legrangosabb hazai szakmai versenyen, amelyek ügyfeleinknek már korábban meghozták a várt eredményeket. Jó mulatság, kemény csapatmunka volt.” – nyilatkozta Zubán Zoltán, a FERLING Kft. ügyvezetője.