- Hirdetés -

Újabb fontos változás a FleishmanHillardnál

|

A Café Csoportból tavaly kivált, korábban Café PR néven ismert csapat végleg maga mögött hagyva a múltat ismét megújult. FleishmanHillard néven, továbbra is az egyik legnagyobb nemzetközi kommunikációs ügynökség budapesti, független irodájaként folytatják a munkát.

Új üzletágakkal kiegészülve, tapasztalt szenior kollégák igazolásával, megújult, moduláris szolgáltatáskínálattal nyújtják mindazt, amitől elismert szereplővé váltak a piacon az elmúlt 25 évben.

„Talán arra vagyunk a legbüszkébbek, hogy mindazt a rengeteg tapasztalatot, lelkesedést és tudást, amit elhoztunk magunkkal a mostanra lezárt Café-s éveinkből sok, hosszú távon velünk lévő ügyfél ismeri el, mint valódi üzleti előnyt teremtő értéket” – mondta Balaton Anita a cég alapító ügyvezetője. „A másik büszkeségünk az a vezetői és középvezetői csapat, amelynek – többek esetében – évtizeden átnyúló munkáját a FleishmanHillard amerikai központja a világon egyedülálló módon ismerte el: úgy vehettük fel a nevüket egyedüliként a világon, hogy azért sem tulajdonrészt, sem licenszdíjat nem kértek tőlünk. Idén 15 éve vagyunk e nemzetközi hálózat tagjai. Az a tudás, innovációs erő és a világ legnagyobb márkái által használt megoldások, amit rajtuk keresztül kínálni tudunk itthon, tapasztalataink szerint olyan előnyt biztosítanak ügyfeleink számára, amelyhez versenytársaik hazánkban nem férnek hozzá. Ez a legnagyobb előnye a FleishmanHillard-hoz tartozni” – tette hozzá.

A 2001-ben alapított kommunikációs ügynökség új képzési üzletággal, valamint social és digitális megoldásokra szakosodott csapattal erősített az elmúlt egy évben. E mellett továbbra is fejlesztik a több nemzetközi és hazai díjjal elismert insight alapú stratégiai kommunikációs kínálatukat, a FleishmanHillard egyedi válságkommunikációs gyakorlatát és rendszerépítési szolgáltatását, a belső kommunikációs és employer branding-, valamint a nemzetközi ügynökségi hálózatok működtetését, akár másfél tucat piac kommunikációját koordinálva Budapestről.

„Nem akarok Shakespeare-t idézni, de igaz: bárhogy is nevezzenek minket, ennek a cégnek az értékét azok a szakemberek adják, akik az elmúlt évtizedekben itt voltak és ma is itt vannak. Mi vagyunk a garancia arra, hogy a FleishmanHillard továbbra is mély ügyfélértésen és kemény munkával feltárt, valódi felismeréseken alapuló, az ügyfeleink üzleti céljait hatékonyan támogatni képes, mérhető megoldásokat szállít – hosszú távon fenntartható módon. Olyan tartós és kölcsönösen előnyös kapcsolatokat alakítunk ki ügyfeleink legfontosabb célcsoportjaival, amelyek folyamatosan erősödő üzlettámogató és reputációfejlesztő hatást képesek generálni” – mondta Balaton Anita.

Az ügynökség tapasztalatai szerint ügyfeleik sokszor szeretik kisebb szolgáltatási egységekből összeállítani maguknak az optimális megoldást – akár kisebb projektekre, akár hosszú távú stratégiai együttműködésekre. Éppen ezért készülő új honlapjukon is már ilyen, moduláris alapú kínálattal találkozhatnak majd az érdeklődők. Ezen túl a nemzetközi hálózat segítségével, a korábbi ügyféligényeknek megfelelően továbbra is biztosított az amerikai, londoni és brüsszeli kollégák bevonása a hazai munkákba, ami még tovább erősítheti a hazai vállalatok kommunikációs megoldásait a FleishmanHillard segítségével.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...