- Hirdetés -

Újabb gasztroközösséget épít a Nosalty

|

- Hirdetés -

Gyors és költséghatékony receptekkel, hasznos tippekkel, valamint kreatív ötletekkel várja #HÁZIMENZA elnevezésű Facebook-csoportjába a Nosalty azokat az olvasókat is, akik a kialakult helyzet miatt ragadnak először fakanalat. Természetesen a konyhában otthonosan mozgó tagokról sem feledkeznek meg, az üzenőfalra pedig bárki feltöltheti, hogy mivel lepte meg a home office-ban dolgozó és az online oktatásban résztvevő fiatalabb családtagjait – vagy éppen saját magát.

Az online gasztromagazin #HÁZIMENZA elnevezésű Facebook-csoportjához alig két hét alatt több mint 13 ezren csatlakoztak.

„Minden változás hoz valami újat, az új dolgok pedig a legtöbbször csak jó dolgokat szülnek. Itt az ideje, hogy lelassuljunk, közösen gondolkozzunk, beszélgessünk, tervezzünk együtt, és egymásra figyelve segítsük egymást. Vagy éppen arra, hogy megtanuljunk másként főzni, például a #HÁZIMENZA-val!” – fejtette ki véleményét Hering András, a Nosalty főszerkesztője az új Facebook-csoport kapcsán. „Ez az időszak, és a csoport is nagyszerű lehetőség arra, hogy egy új közösséget építsünk, ahol megoldást vagy inspirációt kaphat az, aki újoncként, kihívásként éli meg az otthonfőzést, és az is, aki új lehetőséget kapott ezzel az időszakkal a gasztronómiai kalandozásra és kísérletezésre.”

A szerkesztőség azt ígéri, a #HÁZIMENZA felületén a Nosalty-hívektől összegyűjtik a leggyorsabb és legegyszerűbb recepteket, melyek elkészítési ideje sokszor nem több 30 percnél. Ötleteket adnak, hogy milyen ételek készüljenek a karanténkonyhákban, és azokat is támogatják az első lépésekben, akik most kényszerültek rá először az otthonfőzésre. Sokan bespájzoltak lisztből és konzervekből, de azt nem tudják, hogyan lehetne ezeket praktikusan és hatékonyan felhasználni. Őket a gasztromagazin munkatársai arra kérik, ezután csak azt vegyék meg, amire feltétlenül szükségük van, de természetesen a felhalmozott holmikhoz ajánlanak megfelelő recepteket. A vitaminbevitel és az immunerősítés most kifejezetten fontos, így a csoport tagjai elsősorban egészséges és szezonális zöldségekből, gyümölcsökből készült receptajánlatok közül válogathatnak. Legyen szó élesztő nélküli házi kenyérről, a fagyasztó mélyén árválkodó mirelit spenót elkészítéséről, esetleg egy szuper, lisztmentes édességről, számos egyszerű, hatékony, de kreatív ötlet megtalálható a csoportban.

„Nagyszerű kikapcsolódást nyújtunk a Nosalty közösségi szellemében: ha nem vagy gyakorlott szakács, akkor sem kell aggódnod, mert a mirelit pizzától a tonhal salátán át a kovászos kenyérig nagyon széles a menükínálat a többi #házimenzás jóvoltából” – olvasható a szerkesztőség ajánlójában utalva arra a többezer posztra, melyet a csoporttagok küldtek a közösség üzenőfalára. A recepteket posztolók között több hazai sztár és közéleti személyiség is feltűnt már, megosztotta saját receptjét Eke Angéla színésznő, vegán tippekkel jelentkezett Steiner Kristóf, de láthattuk már Pácsonyi Daniella, az nlc. főszerkesztőjének ínycsiklandozó egg benedictjét is.

A #HÁZIMENZA csoport mellett a Nosalty Instagramján elindult a #HÁZIMENZA LIVE, melyben a koncepció szintén otthonfőzés. Az élő videós sorozatban a csoport tagjainak közismert és civil tagjai jelentkeznek hetente többször live videóval, melyben beavatják a követőket abba, hogy náluk hogy működik a #HÁZIMENZA. A saját konyhájában élőben főzött és osztott meg hasznos tippeket vagy szuper gondolatokat az otthonfőzés jegyében Eke Angéla, Dárdai Blanka és Szatmári Feri is. Ezen a héten Járai Márk és Trokán Anna érkeznek saját receptjeikkel, segítségül hívva a közösségi alkalmazás élő funkcióját.

A meglepetéseknek ezzel nincs vége, április 1. és 15. között a Nosalty #házimenza receptversenye várja a közösséget. További információk a gasztroportálon és a Facebook-csoportban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA