- Hirdetés -

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

|

- Hirdetés -

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a követői körében hívja fel rá a figyelmet, ki pedig a saját életében és a munkája során figyel oda a fenntarthatóságra. Herczeg Zoltán divattervező, designer és a Capa-nagydíjas Szombat Éva fotós sem tett másként - mindketten a saját szakmájukon belül járultak hozzá ehhez a mindannyiunk számára fontos ügyhöz, támogatva a WWF Magyarország természetvédelmi tevékenységét és azt, hogy általuk még többen hozzátegyék a sajátjukat.

A természetvédelem és a fenntarthatóság már rég nem elvont, nehezen érthető fogalmak, hiszen ma már mindenhol arra hívják fel a figyelmünket, hogy magánemberként is mennyit tehetünk bolygónk megóvása érdekében, és milyen fontos, hogy ki-ki a maga módján támogassa természeti kincseink védelmét. A természetvédelmi civil szervezetek pedig mindent megtesznek azért, hogy ellássák a legsürgetőbb szakmai feladatokat: a WWF Magyarország már több mint 30 éve dolgozik a hazai folyókért és vizesélőhelyekért, a természetes erdőkért, a nagyragadozók megóvásáért és a klímavédelemért. Viszont ami nem változott, az az, hogy ezeknek a szervezeteknek szükségük van az emberek támogatására, hiszen csak így tudják fenntartani tevékenységüket, és csak együtt, összefogva lehet sikereket elérni.

Ehhez az ügyhöz csatlakozott most Herczeg Zoltán divattervező, designer és Szombat Éva, a 2021-es Robert Capa Magyar Fotográfiai Nagydíjával elismert fotós, akik két különböző projektben értékes munkájukkal járultak hozzá a hazai természetvédelemhez.

A WWF Magyarország a koronavírus-járvány kezdetekor leállította az utcai adománygyűjtést, most viszont friss arculattal, lelkes adománygyűjtőkkel indította újra ezt a tevékenységét. Az új arculat fő eleme a FUNdraiser csapat által viselt pólók és dzsekik, melyeket maga Herczeg Zoltán tervezett az ikonikus pandalogó fekete-fehér színeivel játszva fiatalos, mégis a WWF-re jellemző stílusban. Az OEKO-TEX(R) Standard 100 minősítéssel rendelkező, környezetbarát anyagból készült ruhadarabokat viselő utcai adománygyűjtőkkel egyre több helyen lehet találkozni Budapest csomópontjain.

"Azért álltam be a WWF mellé, mert szent meggyőződésem, hogy az egészséges, tiszta ember csak az egészséges, tiszta Földön lehet harmonikus és boldog, tehát teljes. Napjainkra ennek megóvása lett a legégetőbb kihívása a történelemnek, korunk emberiségének. Olyannyira támogatok minden egyes ezzel kapcsolatos erőfeszítést, hogy várhatóan egész további életemet és munkásságomat, hivatásomat is ennek a szent célnak a szolgálatába állítom" - mondta Herczeg Zoltán az együttműködésről.

Szombat Éva pedig a WWF Tagság program izgalmas és színes kampányát fotózta a civil szervezet számára, melynek mottója: "A természet pótolhatatlan". A képeken papírállatok jelennek meg egy erdő képe előtt, ami színes, mozgalmas és trendi, de látszik, hogy nem az "igazi" természet. A fotókon azokat a szintén környezetbarát, ám színes pandás pólókat viselik büszkén a WWF önkéntesei, amelyeket a WWF Tagként újonnan belépő rendszeres havi támogatók kapnak most limitált számban. A kis összegű, rendszeres adományozás ugyanis egy civil szervezet életében a működés egyik legfontosabb és nélkülözhetetlen forrása, ezt szeretné meghálálni a WWF Magyarország az új támogatóknak, és e mögé állt be a híres fotós is.

"Egyre nagyobb kihívás megszólítani az embereket, ugyanakkor az elkötelezett adományozók támogatása elengedhetetlen hazai természeti kincseink megóvásához. Éppen ezért nagyon fontosnak tartom, hogy ilyen neves művészek is a jó ügy mellé álltak. Segítségükkel még több emberhez eljut ez a fontos üzenet, hiszen a jövőnkért folytatott munka csak együtt lehetséges" - mondta Tar Emese, a WWF egyéni adománygyűjtési menedzsere.

A divattervező és a fotós tehát ezen a módon is kifejezte elkötelezettségét a természeti értékek megóvása iránt, adományozóként pedig - történjen az utcai adománygyűjtőkön keresztül vagy online formában - mindenkinek azt üzenhetjük, hogy civil szervezetet támogatni és a bolygó védelme mellett kiállni menő.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....