- Hirdetés -

Újabb irodát használhatnak a startupok

|

- Hirdetés -

Habár sorra emelkednek a Váci úti és a semmiből kinövő, új, budapesti városrészek felhőkarcolói, a startupoknak és a kezdő vállalkozásoknak mégsem áll rendelkezésére elegendő, rugalmas feltételekkel bérelhető, akár rövid távra is leköthető, izgalmas irodatér.

Az induló vállalkozások a kezdetekkor általában még bizonytalan alapokon állnak, és sokszor kávézókból, coworking irodákból, de legfőképp otthonról fejlesztik világmegváltó ötleteiket. Gyakran csupán éves üzleti tervvel indulnak, és nem tudják, hogy középtávon képesek lesznek-e fenntartani szervezetüket, és hogy abban hány főnek tudnak majd munkát biztosítani. A nagy növekedési potenciállal rendelkező startupok világában pedig még ennél is kevésbé jósolható meg, hogy akár egy év leforgása alatt mekkora fizikai térre lesz szükségük.

A hazai irodapiac egyik általános hiányossága, hogy nem gondolkodik “kicsiben”, nem tartja szem előtt a kis cégek igényeit, esélyt sem adva számunkra a gördülékeny induláshoz. A közösségi irodamodell hazai megteremtőiként, a Loffice tíz éve biztosít a startup- és mikrovállalkozásokra szabott flexibilis megoldási alternatívát. Éppen a saját közösségébe tartozó cégek növekedési igényeit szem előtt tartva látja szükségesnek a modern, szolgáltatott iroda-konstrukciót elérhetővé tenni a “kicsik” számára is – anélkü persze, hogy ijesztő, akár sok éves fix futamidejű bérleti szerződés kösse őket.

“Coworking-, kis- és szolgáltatott iroda-üzemeltetőként azt tapasztaljuk, hogy a kezdő vállalkozások elvárják a rugalmasságot, ám nem találnak erőforrásaikhoz és igényeikhez igazodó, megfizethető alternatívát az irodapiacon. Számtalanszor előfordul, hogy – ha bár szűkösen is, – de még akár ötfős csapatok is inkább a közösségi irodát választják, hiszen a növekedéssel járó extra feladatok mellett arra már egyáltalán nincs kapacitásuk, hogy egy saját irodában a WC-papír rendeléssel, a nyomtató karbantartásával, esetleg a kávégép feltöltésével bajlódjanak” – nyilatkozta Klementz Kata, a Loffice közösségi irodák társalapítója. Ez is azt bizonyítja, hogy az olyan egyszerű, gyors, instant megoldásokra, mint a közösségi irodahasználat vagy a rövid távú szolgáltatott irodabérlés, a kis cégek életében is egyre nagyobb szükség mutatkozik.

A népszerű szolgáltatott irodamodell előnye az, hogy a bérbeadó minden, az üzemeltetéssel és karbantartással kapcsolatos feladatot és terhet átvállal, így a bérlőnek egy olajozott gépezetben már csupán a székébe szükséges belehuppannia. A recepciós beléptetéstől, a postai levelek átvételén keresztül, akár a gyümölcskosár bekészítéséig minden, a működéshez szükséges apró feltételt a saját igényeire szabottan, egy gördülékenyen működő, jól szervezett és automatizált csomagban kap meg a bérlő.

“A Loffice 2020 májusában nyíló, közösségi koncepción alapuló 8. kerületi irodaépületében, amellett, hogy “butik” szemlélettel igyekszünk minél felhasználóbarátabb módon kialakítani a startupok részére is már előfoglalható kisiroda-csomagjainkat, arra is törekszünk, hogy a coworking iroda szellemiségét és előnyeit minden, a szolgáltatásunkat igénybe vevő személyre és cégre kiterjesszük. Fontos szempont, hogy a nagyobb irodákat bérlő cégek munkatársai is otthon érezzék magukat a közösségi- és rendezvényterekben, sajátjukként használják azokat, örömmel vegyenek részt a közös ebédeken, regisztráljanak a szakmai eseményekre, vagy csatlakoznak be egy péntek délutáni, lazább fröccsözésbe” – mondja Énekes Zsófi, a közösségi iroda kommunikációs menedzsere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA