- Hirdetés -

Újabb irodát használhatnak a startupok

|

- Hirdetés -

Habár sorra emelkednek a Váci úti és a semmiből kinövő, új, budapesti városrészek felhőkarcolói, a startupoknak és a kezdő vállalkozásoknak mégsem áll rendelkezésére elegendő, rugalmas feltételekkel bérelhető, akár rövid távra is leköthető, izgalmas irodatér.

Az induló vállalkozások a kezdetekkor általában még bizonytalan alapokon állnak, és sokszor kávézókból, coworking irodákból, de legfőképp otthonról fejlesztik világmegváltó ötleteiket. Gyakran csupán éves üzleti tervvel indulnak, és nem tudják, hogy középtávon képesek lesznek-e fenntartani szervezetüket, és hogy abban hány főnek tudnak majd munkát biztosítani. A nagy növekedési potenciállal rendelkező startupok világában pedig még ennél is kevésbé jósolható meg, hogy akár egy év leforgása alatt mekkora fizikai térre lesz szükségük.

A hazai irodapiac egyik általános hiányossága, hogy nem gondolkodik “kicsiben”, nem tartja szem előtt a kis cégek igényeit, esélyt sem adva számunkra a gördülékeny induláshoz. A közösségi irodamodell hazai megteremtőiként, a Loffice tíz éve biztosít a startup- és mikrovállalkozásokra szabott flexibilis megoldási alternatívát. Éppen a saját közösségébe tartozó cégek növekedési igényeit szem előtt tartva látja szükségesnek a modern, szolgáltatott iroda-konstrukciót elérhetővé tenni a “kicsik” számára is – anélkü persze, hogy ijesztő, akár sok éves fix futamidejű bérleti szerződés kösse őket.

“Coworking-, kis- és szolgáltatott iroda-üzemeltetőként azt tapasztaljuk, hogy a kezdő vállalkozások elvárják a rugalmasságot, ám nem találnak erőforrásaikhoz és igényeikhez igazodó, megfizethető alternatívát az irodapiacon. Számtalanszor előfordul, hogy – ha bár szűkösen is, – de még akár ötfős csapatok is inkább a közösségi irodát választják, hiszen a növekedéssel járó extra feladatok mellett arra már egyáltalán nincs kapacitásuk, hogy egy saját irodában a WC-papír rendeléssel, a nyomtató karbantartásával, esetleg a kávégép feltöltésével bajlódjanak” – nyilatkozta Klementz Kata, a Loffice közösségi irodák társalapítója. Ez is azt bizonyítja, hogy az olyan egyszerű, gyors, instant megoldásokra, mint a közösségi irodahasználat vagy a rövid távú szolgáltatott irodabérlés, a kis cégek életében is egyre nagyobb szükség mutatkozik.

A népszerű szolgáltatott irodamodell előnye az, hogy a bérbeadó minden, az üzemeltetéssel és karbantartással kapcsolatos feladatot és terhet átvállal, így a bérlőnek egy olajozott gépezetben már csupán a székébe szükséges belehuppannia. A recepciós beléptetéstől, a postai levelek átvételén keresztül, akár a gyümölcskosár bekészítéséig minden, a működéshez szükséges apró feltételt a saját igényeire szabottan, egy gördülékenyen működő, jól szervezett és automatizált csomagban kap meg a bérlő.

“A Loffice 2020 májusában nyíló, közösségi koncepción alapuló 8. kerületi irodaépületében, amellett, hogy “butik” szemlélettel igyekszünk minél felhasználóbarátabb módon kialakítani a startupok részére is már előfoglalható kisiroda-csomagjainkat, arra is törekszünk, hogy a coworking iroda szellemiségét és előnyeit minden, a szolgáltatásunkat igénybe vevő személyre és cégre kiterjesszük. Fontos szempont, hogy a nagyobb irodákat bérlő cégek munkatársai is otthon érezzék magukat a közösségi- és rendezvényterekben, sajátjukként használják azokat, örömmel vegyenek részt a közös ebédeken, regisztráljanak a szakmai eseményekre, vagy csatlakoznak be egy péntek délutáni, lazább fröccsözésbe” – mondja Énekes Zsófi, a közösségi iroda kommunikációs menedzsere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...