- Hirdetés -

Újabb iskolákban érhető el a Vodafone Digitális Tanterem megoldása

|

- Hirdetés -

Monor hat oktatási intézményben indította el Digitális Tanterem szolgáltatását a Vodafone Magyarország, amely a piacon egyedülálló módon az online és offline oktatást egyaránt lehetővé teszi. A monori beruházás a Belügyminisztérium támogatásával valósult meg és a kormány okosváros stratégiájának részét képezi, melynek egyik alappillére a minőségi digitális oktatás támogatása – ebben a tekintetben pedig a Vodafone Magyarország élen jár hazánkban. A beruházásnak köszönhetően országszerte immár összesen 28 000 diák és 1200 pedagógus részesül minőségi digitális oktatásban.

Február óta a Vodafone Magyarország Digitális Tantermeiben zajlik az oktatás Monor összes iskolájában – általános, közép és szakképző iskolában egyaránt. Ezáltal több mint 2900 tanár és diák részesül minőségi digitális oktatásban – legyen szó tantermi, virtuális vagy hibrid tanításról.

A Digitális Tantermek, illetve az azokhoz szükséges tabletek és töltőszekrények kiépítése, továbbá a pedagógusok oktatása már tavaly év végén megtörtént. A szolgáltató által végzett beruházás mértéke összesen közel 100 millió forint, amely a Belügyminisztérium támogatásával valósult meg. A beruházás a kormány okosváros stratégiájának részét képezi, melynek egyik legfontosabb pillére az oktatás, egész pontosan a digitális oktatás támogatása. Utóbbi fő célja, hogy olyan fiatalok kerüljenek ki a helyi iskolákból, akik magabiztosan tudják használni a digitális technológiákat és ezáltal kellő tudással felvértezve léphessenek ki a munkaerőpiacra.

„Az elmúlt években több helyen valósultak meg okos városok létrejöttét megcélzó fejlesztések, ezek azonban elszigeteltek, egyediek voltak, nem feltétlenül kezelték komplexen a problémákat. Ezen okok miatt döntött úgy a Belügyminisztérium, hogy Okos város pilot programot indít, amely a későbbiekben mintaként szolgálhat. Ennek szellemében kezdődött meg Monoron az Okos város projekt kialakítása, melynek fontos fázisa a Digitális Tantermek kiépítése. A város általános- és középiskoláiban a ma ismert legkorszerűbb technológia került felhasználásra a kialakítás során. A projekt megvalósításáért Monor város önkormányzata a felelős, a kivitelezőket, szolgáltatókat versenyeztetés útján kereste. A Vodafone és jogelődjei régóta jelen vannak a térségben, így helyismerete és a szolgáltatásai miatti jó megítélése is segítette ahhoz, hogy partner legyen ebben a projektben. Bízunk abban, hogy a jó tapasztalatok más városokban, más projektekben is hasznosulhatnak majd.” – mondta el Pogácsás Tibor, a Belügyminisztérium Önkormányzati Államtitkára.

Dobó Mátyás, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese hozzátette: „Nagy öröm számunkra, hogy újabb intézményekben építhettük ki Digitális Tanterem szolgáltatásunkat, hiszen amellett, hogy több ezer diák és tanár részesülhet minőségi digitális oktatásban, Monor okosvárossá alakulásához is hozzájárulhatunk. Az eddigi visszajelzések nagyon pozitívak, február óta a pedagógusok napi szinten használják a szolgáltatást – legyen szó offline, online vagy hibrid oktatási formáról. A SEOS keretszoftver legújabb fejlesztéseinek köszönhetően a rendszert asztali számítógépről, laptopról, okostelefonról vagy akár tabletről is lehet használni az összes népszerű operációs rendszeren.”

Dr. Hrutkáné Molnár Monika, a Monori Tankerületi Központ igazgatója Albert Einstein gondolataihoz hasonította a Digitális Tanterem megoldást: „Én sosem tanítom a diákjaimat, csak próbálom megteremteni a feltételeket, amelyekben tanulhatnak.” Ezt jelenti számomra is az Okos tanterem projekt. A 21. század követelményeihez már nélkülözhetetlen a digitális kompetencia, amelyet a COVID helyzet miatt immáron másodszor bevezetett tantermen kívüli digitális munkarend tapasztalatai is megerősítettek. Monor Okos város projekt keretében lehetőségünk nyílt arra, hogy valamennyi monori iskolában fejlesszük a digitális eszközellátottságunkat, ezáltal megteremtve a lehetőségét annak, hogy korszerű gépekkel, illetve a tanári továbbképzéseken szerzett tapasztalatokkal a pedagógusok hatékonyabbá, színesebbé tegyék az oktatást. Hiszem, hogy a fejlesztéssel a tudásmegszerzési folyamat élményszerűbbé válik tanulóink számára, ami által motiváltabbak és aktívabbak lesznek az órákon.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...