- Hirdetés -

Újabb luxushotel nyílik Budapesten

|

- Hirdetés -

Az Accor, a világ vezető vendéglátóipari csoportja a Swissôtel Budapest Lagoon megnyitásáról szóló megállapodás révén bővíti magyarországi jelenlétét. A prémium márka első hotelje 2028-ban nyílik hazánkban. Az ESG szempontokat figyelembe vevő projekt – amely a Duna-parton helyezkedik el egy mesterséges lagúnára nyíló kilátással, és 200 szobát és apartmant foglal magában – az innovatív vendéglátás egyik mintájává válhat a régióban.

Az Accornak ambiciózus tervei vannak Magyarországon. A Pullman márka idei bevezetését követően a csoport ma jelentette be, hogy aláírta a megállapodást a Forty Managementtel az első budapesti Swissôtel megnyitásáról. Az új szálláshely az Accor folyamatosan növekvő – jelenleg 27 szállodát és további három előkészítés alatt álló projektet magában foglaló – magyarországi portfólióját gyarapítja.

Az 1980-ban alapított prémium márka a svájci vendéglátás legjobb hagyományaiban gyökerezik. Az intuitív tervezésről, a hitelességről, a kézművességről és a fenntarthatóság céltudatos megközelítéséről ismert Swissôtel alpesi vitalitást és inspirációt kínál vendégeinek, hogy felfedezzék a világot és a jó élet igazi örömeit.

A vadonatúj Swissôtel a Central District Lagoon City – egy tízezer négyzetméteres, kristálytiszta vízzel és 3500 négyzetméteres homokos stranddal rendelkező mesterséges lagúna köré épülő vibráló közösség – vendéglátó központja lesz. A Central District Lagoon City egy korábbi ipari terület zöld, városias átalakítása. A környezetbarát technológiáknak, például a napelemeknek és a hőszivattyúknak köszönhetően energiaszükségletét tekintve 100%-ban önfenntartó lesz. A fejlesztés a Duna egyik mellékágának keleti partján, Pesterzsébeten kap helyet.

„A Swissôtel Budapest Lagoon az egyik kiemelt prémium projektünk Közép- és Kelet-Európában. A Swissôtel márkánk által nyújtott iparági vezető színvonal és egyedülálló élmény a Central District Lagoon City technológiai innovációjával ötvözve az egész régió számára izgalmas bepillantást nyújt a vendéglátás jövőjébe” – mondta Frank Reul, az Accor prémium, midscale és economy szállodamárkáinak fejlesztéséért felelős alelnöke (Kelet-Európa, Balkán, Olaszország és Görögország).

A Swissôtel Budapest Lagoonból elérhető a fenntarthatóan szabályozott vízhőmérsékletű magánstrand, amely télen korcsolyapályává alakul. A szálloda 200 szobával és apartmannal, két étteremmel, lobby bárral, spa-, wellness- és fitneszlétesítményekkel, konferenciateremmel, valamint 200 férőhelyes parkolóval rendelkezik majd.

„A Forty Management minden ingatlanprojektjében a kompromisszumok nélküli minőséget és az innovációt helyeztük előtérbe. A Swissôtel Budapest Lagoon fejlesztésében az Accorral való együttműködésünk jól példázza ezt az elkötelezettséget, hiszen a helyi szakértelmet az Accor páratlan szolgáltatási és vendéglátási színvonalával ötvözzük. Az együttműködés nem csupán a legmagasabb nemzetközi színvonalra emeli projektünket, hanem jelentős lépést jelent stratégiánkban is, amely a Lagoon City nevű vegyes felhasználású városrehabilitációs projektünk külföldi kiterjesztésére irányul, biztosítva, hogy fejlesztéseink továbbra is mércét jelentsenek az iparágban” – nyilatkozta Lucian Azoitei, a Forty Management alapítója és vezérigazgatója.

A Central District Lagoon Cityt az innovatív vegyes felhasználású projektek és városrehabilitáció területén aktív svájci ingatlanfejlesztő cég, a Forty Management fejleszti. A Crystal Lagoon® amerikai biokémiai és vízügyi szolgáltató által kidolgozott és világszerte szabadalmaztatott innovatív technológia ésszerű költségek mellett teszi lehetővé nagyméretű, fenntartható lagúnák építését és működtetését, amelyek a trópusi üdülőhelyekre jellemző idilli életmódot kínálnak a világ bármely pontján. Jelenleg több mint ezer ilyen lagúnát alakítanak ki világszerte. A Forty Management egyike azon kevés cégeknek a világon, amelyek jogosultak a Crystal Lagoon® technológiát a Private Lagoon koncepció (Lagoon City) keretében hasznosítani.

A Swissôtel Budapest Lagoon vendégei a kedvezmények, szolgáltatások és élmények széles választékát élvezhetik az ALL – Accor Live Limitless hűségprogram részeként, amely minden egyes szállodai tartózkodás során és azon túl is fokozza az élményt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény a mikromobilok és az alternatív közlekedés népszerűsítését tűzi ki célul...

A pénzügyeinkben is fordulópontot hozhat a mesterséges intelligencia

Az idei év fordulópont lehet a generatív mesterséges intelligencia hatását tekintve pénzügyeinkre. A Deloitte szakértői szerint míg korábban az ismerkedés és kísérletezés fázisa volt jellemző, a befektetések mára elérték érettségi szakaszukat, és konkrét, a...

A szurkolókat is támadják a kiberbűnözők

Ikonikus sporteseményekből – mint például az olimpia vagy a foci bajnokságok - idén nyáron sem lesz hiány. A szurkolók alig várják ezeket az eseményeket - nincsenek ezzel másként a kiberbűnözők sem, bár őket a...

Eszméletlen jó portréfotókat lőhetünk a legújabb okosmobillal

A HONOR egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. A vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a...

Erősebb motorú autók gyakrabban baleseteznek

A kezdő vezetőknek általában azt tanácsolják, hogy amíg kellő tapasztalatot nem szereznek az utakon, lehetőleg olcsó és viszonylag kis teljesítményű motorral felszerelt autót vezessenek – így nagyobb eséllyel kerülhetik el a baleseteket. Ugyanakkor az...

Vadiúj színpaddal jön a Szigetre az ibis MUSIC és az ALL

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock...

Létszámbővítésre készülnek a cégek

2024 harmadik negyedévében a hazai munkáltatók 37 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét. Ez az arány 6 százalékponttal magasabb a három hónappal korábbi értéknél. Átlag feletti mértékű munkaerőfelvétel ebben az időszakban az alfödi régiókban és...

Nyereményjátékra hívja a focirajongókat a Viber

A Rakuten Viber minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez. A lelkes felhasználók lehetőséget kapnak arra, hogy a globális ranglistán közzétegyék...

Ebben bíznak az építőipari cégek

Az építőipar teljesítményének csökkenése, a megrendelések szűkülése miatt idén márciusra mélypontra esett a cégalapítások száma, miközben a tavaly április óta tapasztalható tendenciának megfelelően egyre több vállalkozás szűnik meg a szektorban. Az ágazat szereplői abban...

Kiderült, hol nőttek legnagyobbat az ingatlanárak

A money.hu legfrissebb elemzésében összefoglalta az elmúlt 5 év legdinamikusabb drágulását mutató települések top 10-es listáját. Az ingatlan.com adatai felhasználásával összeállított toplistán ott van Baranya és Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye több települése is. A szakértők kitértek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény a mikromobilok és az alternatív közlekedés népszerűsítését tűzi ki célul...

A pénzügyeinkben is fordulópontot hozhat a mesterséges intelligencia

Az idei év fordulópont lehet a generatív mesterséges intelligencia hatását tekintve pénzügyeinkre. A Deloitte szakértői szerint míg korábban az ismerkedés és kísérletezés fázisa volt jellemző, a befektetések mára elérték érettségi szakaszukat, és konkrét, a...

A szurkolókat is támadják a kiberbűnözők

Ikonikus sporteseményekből – mint például az olimpia vagy a foci bajnokságok - idén nyáron sem lesz hiány. A szurkolók alig várják ezeket az eseményeket - nincsenek ezzel másként a kiberbűnözők sem, bár őket a...

Eszméletlen jó portréfotókat lőhetünk a legújabb okosmobillal

A HONOR egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. A vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...