- Hirdetés -

Újabb luxushotel nyílik Budapesten

|

- Hirdetés -

Az Accor, a világ vezető vendéglátóipari csoportja a Swissôtel Budapest Lagoon megnyitásáról szóló megállapodás révén bővíti magyarországi jelenlétét. A prémium márka első hotelje 2028-ban nyílik hazánkban. Az ESG szempontokat figyelembe vevő projekt – amely a Duna-parton helyezkedik el egy mesterséges lagúnára nyíló kilátással, és 200 szobát és apartmant foglal magában – az innovatív vendéglátás egyik mintájává válhat a régióban.

Az Accornak ambiciózus tervei vannak Magyarországon. A Pullman márka idei bevezetését követően a csoport ma jelentette be, hogy aláírta a megállapodást a Forty Managementtel az első budapesti Swissôtel megnyitásáról. Az új szálláshely az Accor folyamatosan növekvő – jelenleg 27 szállodát és további három előkészítés alatt álló projektet magában foglaló – magyarországi portfólióját gyarapítja.

Az 1980-ban alapított prémium márka a svájci vendéglátás legjobb hagyományaiban gyökerezik. Az intuitív tervezésről, a hitelességről, a kézművességről és a fenntarthatóság céltudatos megközelítéséről ismert Swissôtel alpesi vitalitást és inspirációt kínál vendégeinek, hogy felfedezzék a világot és a jó élet igazi örömeit.

A vadonatúj Swissôtel a Central District Lagoon City – egy tízezer négyzetméteres, kristálytiszta vízzel és 3500 négyzetméteres homokos stranddal rendelkező mesterséges lagúna köré épülő vibráló közösség – vendéglátó központja lesz. A Central District Lagoon City egy korábbi ipari terület zöld, városias átalakítása. A környezetbarát technológiáknak, például a napelemeknek és a hőszivattyúknak köszönhetően energiaszükségletét tekintve 100%-ban önfenntartó lesz. A fejlesztés a Duna egyik mellékágának keleti partján, Pesterzsébeten kap helyet.

„A Swissôtel Budapest Lagoon az egyik kiemelt prémium projektünk Közép- és Kelet-Európában. A Swissôtel márkánk által nyújtott iparági vezető színvonal és egyedülálló élmény a Central District Lagoon City technológiai innovációjával ötvözve az egész régió számára izgalmas bepillantást nyújt a vendéglátás jövőjébe” – mondta Frank Reul, az Accor prémium, midscale és economy szállodamárkáinak fejlesztéséért felelős alelnöke (Kelet-Európa, Balkán, Olaszország és Görögország).

A Swissôtel Budapest Lagoonból elérhető a fenntarthatóan szabályozott vízhőmérsékletű magánstrand, amely télen korcsolyapályává alakul. A szálloda 200 szobával és apartmannal, két étteremmel, lobby bárral, spa-, wellness- és fitneszlétesítményekkel, konferenciateremmel, valamint 200 férőhelyes parkolóval rendelkezik majd.

„A Forty Management minden ingatlanprojektjében a kompromisszumok nélküli minőséget és az innovációt helyeztük előtérbe. A Swissôtel Budapest Lagoon fejlesztésében az Accorral való együttműködésünk jól példázza ezt az elkötelezettséget, hiszen a helyi szakértelmet az Accor páratlan szolgáltatási és vendéglátási színvonalával ötvözzük. Az együttműködés nem csupán a legmagasabb nemzetközi színvonalra emeli projektünket, hanem jelentős lépést jelent stratégiánkban is, amely a Lagoon City nevű vegyes felhasználású városrehabilitációs projektünk külföldi kiterjesztésére irányul, biztosítva, hogy fejlesztéseink továbbra is mércét jelentsenek az iparágban” – nyilatkozta Lucian Azoitei, a Forty Management alapítója és vezérigazgatója.

A Central District Lagoon Cityt az innovatív vegyes felhasználású projektek és városrehabilitáció területén aktív svájci ingatlanfejlesztő cég, a Forty Management fejleszti. A Crystal Lagoon® amerikai biokémiai és vízügyi szolgáltató által kidolgozott és világszerte szabadalmaztatott innovatív technológia ésszerű költségek mellett teszi lehetővé nagyméretű, fenntartható lagúnák építését és működtetését, amelyek a trópusi üdülőhelyekre jellemző idilli életmódot kínálnak a világ bármely pontján. Jelenleg több mint ezer ilyen lagúnát alakítanak ki világszerte. A Forty Management egyike azon kevés cégeknek a világon, amelyek jogosultak a Crystal Lagoon® technológiát a Private Lagoon koncepció (Lagoon City) keretében hasznosítani.

A Swissôtel Budapest Lagoon vendégei a kedvezmények, szolgáltatások és élmények széles választékát élvezhetik az ALL – Accor Live Limitless hűségprogram részeként, amely minden egyes szállodai tartózkodás során és azon túl is fokozza az élményt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...

Újabb rekord a belföldi használtautó-piacon

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon közel 457 ezer személygépkocsi cserélt gazdát az első félévben. Ez az érték 12,4 százalékkal haladja meg a tavalyi első félév volumenét. A JóAutók.hu várakozása szerint jelentős...

Ezek a legnépszerűbb belföldi nyaralóhelyek

A Szallas.hu friss elemzése szerint bár a Balaton népszerűsége elvitathatatlan a vakációzók körében, a Tisza-tónál is sokan nyaralnak. A magyar tenger térségében Siófok, Balatonfüred és Hévíz szálláshelyeit választották eddig a legtöbben nyaraláshoz, a Tisza-tónál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...