- Hirdetés -

Újabb okoseszközzel rukkolt elő a Huawei

|

- Hirdetés -

Megérkezett Magyarországra a fiatal generációt célzó, variálható szíjakkal és számlappal felszerelt HUAWEI WATCH FIT 2, amely sokoldalúságának köszönhetően kiváló társa lehet a divatos öltözködés kedvelőinek. Az okosóra számos új egészségfigyelő funkcióval járul hozzá a tudatos életmódhoz: többek között 97 edzésmóddal támogatja a sportolni vágyókat. Az eszközzel egyszerűen indíthatunk és fogadhatunk telefonhívást, illetve offline hallgathatunk zenét vele.

Június 8-án indult Magyarországon a Huawei Watch Fit szériájának új tagja, a HUAWEI WATCH FIT 2 okosóra értékesítése, kezdetben kizárólag a MediaMarkt üzleteiben. Az eszköz kifejezetten a technológia iránt fogékony fiatalok számára készült, továbbfejlesztett dizájnnal és kiterjesztett egészségügyi funkciókkal.

A HUAWEI WATCH FIT 2 lekerekített, 1,74”-es, téglalap alakú AMOLED HD FullView kijelzővel követi a megszokott, WATCH FIT termékcsaládra jellemző külsőt. A kijelző területe 18,6%-kal nagyobb, mint az előző generációé, a képernyő-test aránya pedig 72,2%-os.

Az okosórához több mint 200 számlap érhető el ingyenesen, különböző stílusokban és színekben. Emellett az eszköz „one-hop watch face” funkciója lehetővé teszi azt is, hogy egy-egy képet vagy fotót a felhasználó egy egyszerű érintéssel áthelyezzen az okostelefonjáról az okosórára, és azt digitális óralapként használja. A WATCH FIT 2-höz különféle szíjak kaphatók, a puha és kényelmes szilikontól az elegáns bőrszíjig, így az hangulatunknak vagy stílusunknak megfelelően bármikor egyszerűen cserélhető.

Elődeivel ellentétben a HUAWEI WATCH FIT 2 hangszóróval is rendelkezik, így könnyedén fogadhatunk hívásokat Bluetooth-on keresztül anélkül, hogy elő kellene vennünk okostelefonunkat. A HUAWEI Egészség applikációban gyakran használt kontaktokat is hozzáadhatunk a névjegyzékhez, és ha éppen nem tudjuk felvenni a bejövő hívást, egyetlen érintéssel személyre szabott üzenetet küldhetünk a hívó félnek. Az okosórán emellett offline is lehet zenét lejátszani, amit a felhasználók közvetlenül az óráról is megtehetnek edzés közben, míg a zenelejátszást mobilalkalmazásokon keresztül kezelhetik. A nagy memóriának köszönhetően akár 5000 zeneszám is tárolható az eszközön.

A gyorstöltési technológiával mintegy 5 perces töltéssel az óra akár 24 órán keresztül üzemképes. Átlagos felhasználás esetén 10 napig, intenzív igénybevétel esetén pedig 7 napig használható.

A HUAWEI WATCH FIT 2 új funkciókat is kínál, köztük a HUAWEI Health alkalmazást, amely megkönnyíti a mozgásmenedzsmentet és az egészségi állapot nyomon követését. A felhasználók erre akár egyedi tervet is létrehozhatnak, beleértve a napi lépésszámok és a vízfogyasztás mennyiségének beállítását.

Az okosóra számos egészségügyi adatot is nyomon követ: a Huawei továbbfejlesztett HUAWEI TruSeen 5.0 pulzusmérő technológiája pontosan méri a felhasználók pulzusszámát és a véroxigén-telítettségét (SpO2). Emellett az eszköz képes nyomon követni az alvási szokásokat is. Elemzi az éjszakai alvás különböző szakaszait, és hatféle alvásproblémát tud azonosítani, valamint azokra megoldásokat kínálni. A további egészségügyi funkciók közé tartozik még a menstruációs ciklus kezelése, amely alvás közben méri a felhasználó szívritmusát, bőrhőmérsékletét és légzésszámát, és ezek alapján előrejelzi a menzesz várható idejét.

Legyen szó reggeli futásról, úszásról vagy munkába kerékpározásról, a HUAWEI WATCH FIT 2 lehetővé teszi, hogy az edzést mindenki a saját igényeihez és céljaihoz igazítsa. Az eszköz 97 edzésmódot támogat, így a többi között a futást, kerékpározást, úszást, ugrást, illetve olyan edzéseket is, mint a súlyzós edzés, a tánc, a labdajátékok, vagy a vízi-, téli- és extrém sportok. Hét sportmódhoz pedig beépített, animált fitneszedző segítségével pedig bemelegítés és nyújtás is tartozik, amelyet hangalapú instrukciókon keresztül követhetünk.

Futók számára különösen kedvező funkciókat kínál a WATCH FIT 2: a Huawei futóképességi indexe (Running Ability Index - RAI) elemzi a felhasználó magasságát, életkorát, súlyát és futási tapasztalatát annak érdekében, hogy professzionális szintű edzéstervet állítson össze. Az adatok alapján az edzési javaslatokat a felhasználó előrehaladása alapján módosítja.

A WATCH FIT 2 öt műholdrendszert támogat, ezáltal az elődjeihez viszonyítva még pontosabb mozgás- és sebességkövetést, valamint helymeghatározást biztosít. Futók számára kényelmes megoldást biztosít a sportpálya mód, amely még pontosabban követi a megtett kilométereket és a tempót, az új útvonal importálása és exportálása pedig lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a HUAWEI Egészség alkalmazáson keresztül importálják útvonalukat az okosórájukra. Ezen kívül a felhasználók megoszthatják útvonalaikat barátaikkal is, és meghívhatják őket, hogy csatlakozzanak, ezzel segítve, hogy a futás élvezetesebbé váljon.

A HUAWEI WATCH FIT 2 teljeskörű országos értékesítése várhatóan június 17-én kezdődik hazánkban, az Active változatának ajánlott fogyasztói ára 56.990 forint, a Classic változaté pedig 66.990 forint.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...

Már ragaszkodnak a home office-hoz a munkavállalók

Az otthonról dolgozó munkavállalók harmada teljesen a lakóhelyéről látja el feladatait, míg a második leggyakoribb opció a heti három nap home office – derült ki az Erste felméréséből. A koronavírus-járvány alatt még kötelező rossznak...

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Ez történt a Telekom közgyűlésén

A Magyar Telekom 2024. április 16-án megtartotta Éves Rendes Közgyűlését.A Közgyűlés elején a részvényesek meghallgatták az Igazgatóság jelentését a Társaság ügyvezetéséről, a Társaság és a Magyar Telekom Csoport 2023. évi üzleti tevékenységéről, üzletpolitikájáról, valamint...

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21....

Kiderült, miért rendeződik át a munkaerőpiac

Miközben több mint 70 ezer állás betöltetlen ma Magyarországon, csaknem 100 ezer külföldi munkavállaló dolgozik az országban és több mint 200 ezer ember inaktív. Az elvándorlás és a külföldi munkavállalás évtizedes jelenség és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...