- Hirdetés -

Ön is segíthet az éhező gyerekeken

|

- Hirdetés -

Sok ezer gyerek az iskolai szünetben hetekig nem jut tápanyagdús ételhez, a hó közepétől nekik a kenyér és a szalámi is luxusnak számítanak, a tésztát gyakran csak tejföllel eszik, és az óvodát, iskolát azért várják, hogy végre energiát adó ételeket ehessenek. Idén a The Human Safety Net, a Generali által életre hívott globális közösségi kezdeményezés ebben próbál segíteni: élelmiszercsomagokkal szeretnék támogatni a gyerekek megfelelő étkezését.

Az óvodai, iskolai szünetek a szokottnál is nagyobb kihívást jelentenek a rászoruló családok számára. Idén nyáron a Generali The Human Safety Net globális közösségi kezdeményezése azoknak a családoknak szeretne segíteni, akiknél komoly problémát jelent a kicsik tápanyagdús étkeztetése. Ám ezt 2022-ben nem csak mint szervezet teszi meg: a Generali munkatársai is aktív részesei az adománygyűjtésnek. Azt szeretnék ezzel bebizonyítani, hogy egy igazán fontos célért közösen, egy „segítségláncba” összeállva hegyeket tudnak megmozgatni. A The Human Safety Net koncepcióját, a „segítséglánc” alapeszméjét pedig az adja, hogy azok, akiken segítünk, egyszer valaki másnak segítenek majd, így a pozitív változások hulláma az egész világra kiterjed és korlátlanná teszi a lehetőségeket.

Ehhez a kezdeményezéshez pedig bárki csatlakozhat a csoporton belülről és kívülről is, hogy együtt épülhessen ez a globális mozgalom.

A The Human Safety Net EllátPakk programja ezért is kiemelten fontos projekt 2022-ben: a lényege, hogy minél több rászoruló család számára eljuttassanak egy havi, kiegyensúlyozott étkezést fedező, előre összeállított élelmiszerdobozt, úgynevezett EllátPakkot 50 ezer forint értékben.

Az ötletről a kezdeményezés partnere, az Anyák az Anyákért Alapítvány vezetője, Niklesz-Varga Éva mesélt. „Már a tavalyi téli szünetben is gyűjtöttünk pakkokat a családoknak, mert az a tapasztalat, hogy a szünetek – legyen az akár két hét is – óriási kihívást jelentenek a rászoruló családoknak. A COVID óta még sokkal több családot érint ez a probléma. A nyári szünidő pedig valóban egyet jelent azzal, hogy nem jutnak meleg ételhez, alapvető élelmiszerekhez, megfelelő tápanyagokhoz, vitaminokhoz, a gyermekek egészséges növekedéséhez szükséges dolgokhoz. És bizony sok esetben nem is kell messzire menni – a főváros vonzáskörzetében is találkozunk szívbe markoló esetekkel.”

Éva kiemelte azt is, a csomagok összeállításánál törekszenek arra, hogy a körülményekhez képest tápanyagdús ételeket és vitaminokat is eljuttassanak a családok részére. „A csomagokat úgy rakjuk össze, hogy tartalmazzák az alapvető élelmiszereket a főzéshez. Törekszünk arra, hogy a tészta mellé menjen por vagy üveges szósz, legyen a csomagban hagyma, krumpli, kolbász. Vannak helyek, ahová csak tartós élelmiszert tudunk szállíttatni, így ott gyümölcs helyett igyekszünk vitamint is tenni a csomagba. Vagy például szörpöt. Ez sok gyereknek – akik például túró rudit életükben nem láttak – az extra kategóriába tartozik. Igyekszünk komplett csomagokat összerakni, hogy azokból abszolút lefőzhető legyen egy menü. A minőségi éhezés sok családot érint – vagyis az, hogy bár ételhez jutnak, de azokban nincsenek tápanyagok. Mert az, ha hetekig tejfölös tésztán vagy tejbegrízen él a gyermek, beláthatatlan következményekkel jár. De a csomagok tartalmaznak sót, borsot, olajat, zsírt is, mert – bár ezt valószínűleg nem sokan feltételeznék – bizony a legtöbb rászoruló családnál ezek a teljesen alapvető élelmiszerek is hiányoznak a konyhából. Nem egyszer kapunk képet üres hűtőkről. Ez a valóság.”

A Generali dolgozói két módon igyekeznek segíteni: egy-egy élelmiszerdoboz örökbefogadásához indítanak saját adománygyűjtő kampányt, illetve egy jótékonysági büfével a Gyerek Szigeten.

A kezdeményezéshez bárki csatlakozhat: adományozni az itt elérhető oldalon lehet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

Ettől félnek a repülővel utazók

Járattörlés, elveszett poggyász, információhiány – ezek aggasztják leginkább a fiatal magyar utazókat a Kiwi.com régiós reprezentatív felmérése szerint. A járattörlések miatt hazánk fiataljai különösen aggódnak. Ezzel szemben az online check-in kihagyása miatti esetleges ráfizetés...

Kommunikációs iparági AI kézikönyv készül

A mesterséges intelligencia (AI) rendszerek adta lehetőségek átalakították a tartalom előállításának és terjesztésének módját és új kérdéseket vetettek fel a kommunikációs iparág szakmai folyamataival és az ide kötődő minőségi és etikai kérdések szabályozásával kapcsolatban....

Duplázás ma este: jön a marketinges és PR-es TOP50 rangsor

Néhány óra, és kiderül, hogy kik szerepelnek idén a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokon. A listát ma este mutatják be, a Marketing Summit keretein belül...

Hogyan kommunikál manapság egy patinás és egy fiatal márka?

Kettő vs hetvenöt év, bankszektor vs telekommunikációs szféra. Mi a közös bennük és miben különböznek, hogyan kommunikál, fejlődik az OTP és a Yettel? A Business Lounge adásában Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing...

Hypewriter: kiderült, kik jutottak a döntőbe

Összesen nyolc alkotó és alkotópáros jutott be a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat döntőjébe, ők lesznek azok, akik az októberi pitch-fórumon személyesen mutatják be pályaművüket. Az idén hatodik alkalommal meghirdetett versenyre a világ minden tájáról, hat...

Új üzletet nyit az Alza

2024.09.20.-tól már Budán is várja vásárlóit az Alza.hu. Ez a cég első budai üzlete, amely a Fehérvári út 23. szám alatt, az Újbuda-központ metrómegálló és az Allee bevásárlóközpont közvetlen közelében található. Magyarországon ez már...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elképesztő mennyiségű bankszámlája van a magyaroknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) legfrissebb adatai alapján Magyarországon 2024. június 30-án 10 036 099 darab bankszámlával rendelkezett a lakosság. Eddig még sosem haladta meg a lakosság által birtokolt számlák száma a 10 milliót...

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

Don't Miss

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége

A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén. A Conventa Best Event...

Magyar siker az Employer Brand Management Award londoni díjátadóján

A FERLING a Körber Hungária részére készített projektjével ezüst- és bronzérmet, a Follow The Yellow-val közösen a Tesco megbízásából futtatott kampánnyal pedig egy további ezüstöt nyert.Az Employer Brand Management Award (EBMA) a legjobb európai...

Tapasztalt vezetővel erősít az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak...

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...