- Hirdetés -

Újabb országokba viszi el A Tanárt a Paprika Studios

|

- Hirdetés -

Magyarország és Szlovákia után Csehországban és Szlovéniában is a Paprika Studios magyar alkotógárdája kapott megbízást A Tanár című televíziós sorozat helyi változatának elkészítésére. A budapesti központú műsorgyártó szakembereinek irányításával készült, helyi nézői igényekhez igazított prémium sorozat így immár négy kelet-közép európai országban lesz látható.

Magyarország és Szlovákia után szeptembertől Csehországban is egyértelmű közönségsikert aratva fut a képernyőkön A Tanár című televíziós sorozat. A német Der Lehrer alapján készült prémium kategóriájú sorozat helyi változata Kelet-Európában elsőként a magyar nézők számára készült el, 2018-ban. A Tanár Nagy Ervin főszereplésével eddig 3 évadot futott, közönségsikert és kimagasló nézettséget hozva az RTL Klubnak. A történet folytatása, a 4. évad is elkészült, hamarosan pedig a szlovák és cseh nézők után már a szlovén közönség előtt is bemutatkozik a sorozat. Az adott ország nézői ízléséhez igazított, helyi népszerű színészeket felvonultató változatokat a kelet-közép európai régió egyik legnagyobb műsorgyártójának számító, budapesti központú Paprika Studios cseh, szlovén és szlovák alkotógárdája készíti Trunkó Bence showrunner és Pusztai Ferenc producer vezetésével.

Szlovákia - 2020-ban északi szomszédjainknál Pán profesor címen a Markíza televízió tűzte műsorra, címszerepben az ország egyik legnagyobb sztárjával, Tomáš Maštalírral. A szlovák változat különlegessége, hogy olyan epizódokkal is bővült a sorozat, amelyek nem szerepeltek az eredeti formátum történetvezetésben, és a Paprika Studios szakemberi kifejezetten a szlovák nézők számára írtak.
Két elképesztően sikeres szezon után - első alkalommal a legnézettebb új sorozat, a folytatásban pedig minden idők legnézettebb sorozata címet elnyerve – szeptemberben elindult a 3. évad is. Ahogyan az előző kettő, úgy az új epizódok is kimagasló nézettséggel futnak a képernyőn.

Csehország - Közel 100 napos forgatási időszak után a sorozat életének egyik legmagasabb epizódszámával, szeptemberben dupla részekkel debütált A Tanár. Az extra hosszú cseh változat nyitánya azonnal kimagasló nézettséggel indított a TV Nova-n, az adott nap legjobban teljesítő televíziós programjaként.
A csehek első saját szériája a szlovák verzióhoz hasonlóan szintén Pán profesor címmel készül, főszerepben az énekesként és színészként is hihetetlenül sikeres és népszerű Vojtech Dyk-kel, aki játszott többek között a cseh Terápiacímű sorozatban is, és két szérián keresztül a cseh – szlovák The Voice tehetségkutató zsűritagjaként is feltűnt a képernyőn.

Szlovénia - A Tanár a szlovén televíziós piac idei legnagyobb szabású projektjének számít. A forgatás már befejeződött, jelenleg az utómunkálatok zajlanak. Ahogyan az előző három esetben, így itt is a helyi közönség ízléséhez alakítva, helyi, népszerű színészekkel készült.
A 10 epizódon át bonyolódó történetet Jure Henigman főszereplésével láthatják majd a nézők, a POP TV csatornán. A formátum erejét valamint a magyar alkotókba vetett bizalmat mutatja, hogy még képernyőre sem került az első évad, amikor a csatorna úgy döntött, hogy megbízást ad a következő széria fejlesztésére.

A Tanár kelet-közép-európai változatai egyedülálló minőséget képviselnek a televíziós sorozattermésben, a szériák epizódjainak alapszituációi ugyanis egytől-egyig fontos társadalmi problémákat dolgoznak fel, szórakoztató módon. A Paprika Studios büszke arra, hogy a Tanár értéket képviselő prémium tartalmával egyidejűleg van jelen négy kelet-közép-európai ország televíziós piacán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA