- Hirdetés -

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

|

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban.

Az eseményen a „Digitális transzformáció” alapgondolat mentén elemzik a jövőt, számos nemzetközi szakember és hazai előadó segítségével. A szervezők most több nemzetközi előadót is bejelentettek. Daniel Verten MI-kutató, Mara Dettmann, a BBH London Digital Strategy & Content Leadje és Stoyan Yankov termelékenységi coach csatlakozik a stratégiai konferencia programjához.

A szakértők olyan kérdésekkel foglalkoznak majd, mint a videós tartalomkészítés átalakulása a mesterséges intelligencia érkezésével, az ügynökségek új célcsoportja: a mesterséges intelligencia, illetve a vállalati kultúra és csapatépítés, mint a siker receptje.

Daniel Verten a Synthesia.io VP Strategy-je. A Synthesia-t 2017-ben egy UCL-ből, Stanfordból, TUM-ből és Cambridge-ből származó AI-kutatókból és vállalkozókból álló csapat alapította. Küldetésük, hogy mindenki számára elérhetővé tegyék a videós tartalmak készítését - kamerák, mikrofonok és stúdiók nélkül. Az AI használatával gyökeresen megváltoztatták a content gyártás folyamatát, utat engedve az emberi kreativitásnak. Napjainkban olyan vezető vállalatok alkalmazzák a Synthesia szolgáltatását, mint a BSH Home Appliences vagy a Xerox. Használatával pedig jelentős költség- és időmegtakarítást érnek el.

Mara Dettman a Bartle Bogle Hegarty (BBH) London Digital Strategy & Content Lead-je. Az angol gyökerű digitális ügynökséget a kreativitás és a kommunikáció orákulumaként tartják számon. Többször elnyerték az Év ügynöksége címet Cannes-ban, a Campaign magazin hétszer választotta őket az Év ügynökségévé a szigetországban, 2018-ban pedig az Advertising Age reklámszakmai magazin Év nemzetközi ügynöksége elismerését zsebelte be a szingapúri irodájuk.

Meglátásuk szerint elérkezett az idő, hogy a hirdetők az AI-vezérelte eszközök termék- és szolgáltatás javaslataira is figyelmet fordítsanak. A gépekre és a gépi tanulásra nem csak versenytársként, hanem a fogyasztók új kategóriájaként kell gondolni. A folyamatosan fejlődő digitális környezetben az emberi kreativitás a kulcs a zaj leküzdéséhez és célközönség figyelmének megragadásához.

Stoyan Yankov termelékenységi coach, nemzetközi előadó, könyvszerző és podcaster. Kevés vezető fordít megfelelő figyelmet az erős vállalati kultúra alapjainak kialakítására. Éppen ezért Stoyan Yankov és Cristobal Alonso (a Startup Wise Guys vezérigazgatója) kifejlesztették a PERFORM módszertant: egy bevált eszköz- és stratégiarendszert, amely az erős csapatok felépítésében segíti a szervezeteket. Mára a metodológiát világszerte több száz vállalat alkalmazza eredményesen.

A PERFORM hét olyan területet foglal magában, amelyek gyakran nem kapnak kellő odafigyelést pedig hosszú távon elősegíthetik a cégek sikerességét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...