- Hirdetés -

Újabb streaming platform száll be a hazai versenybe

|

Európában elsőként Magyarországon indítja el a SELEKT nevű streaming platformját az AMC Networks International Central and Northern Europe (AMCNI CNE) a Magyar Telekommal megvalósuló stratégiai partneri együttműködés keretén belül.

Az AMCNI CNE streaming szolgáltatása a Magyar Telekom 2020 szeptemberi és utáni IPTV és Telekom TV díjcsomaggal rendelkező ügyfelei számára (kivéve Közszolgálati, Alap és S díjcsomag) lesz elérhető. A SELEKT 1800 órányi tartalmával teljeskörű szórakozást nyújt a család minden tagja számára: közkedvelt filmekkel és sorozatokkal, exkluzív sportközvetítésekkel, ismeretterjesztő- és gasztrotartalmakkal, gyermekműsorokkal.

A folyamatosan frissülő műsorkínálat – többek között – olyan ikonikus filmekkel várja a nézőket, mint az Éhezők viadala vagy a Torrente. Ami a közönségkedvenc sorozatokat illeti, az AMC saját gyártású műsorai közül a The Walking Dead – The Ones Who Live Magyarországon egyedül a SELEKTEN streamelhető.

A magyar piacon a harmadik legnagyobb portfólióval rendelkező AMCNI CNE kötelékébe tartozó Spektrum saját gyártású produkciói közül a Thuróczy Szabolcs nevével fémjelzett Tabukról tabuk nélkül és a Tiltott Zónák első évada is elérhetővé válik a nézők számára. A család fiatalabb tagjai a SELEKT-nek köszönhetően – más, jól ismert és közkedvelt mesehősök mellett – Thomas, a gőzmozdony kalandjait követhetik bármikor, de a gasztroműsorok szerelmesei is megtalálják számításaikat Jamie Oliver és a TV Paprika számos saját gyártású műsorának köszönhetően.

A sportrajongók a Sport TV-n kívül egyedül a SELEKT-en követhetik a Kézilabda Bajnokok Ligája, NBA- és MLB-mérkőzések, illetve további sportközvetítéseket élőben. Az élő közvetítések mellett a Sport TV saját gyártású sorozatai és magazinjai- mint a Harmadik Félidő, Trash Talk, Alley-oop, A Calcio Titkai - bármeddig visszanézhetők, mindezek mellett a Sport1-en és Sport2-n élőben közvetített legjobb meccsek is elérhetők egy hétig.

A SELEKT mellett a vállalat elindítja SELEKT Light szolgáltatását is, amely regisztrációval bárki számára hozzáférhető. A SELEKT Light-on a felhasználó ízelítőt kap a csatornák kiemelt tartalmaiból, betekintést nyerhet legújabb saját gyártású műsorokba: tartalmak a lineáris csatorna kínálatából, valamint a saját gyártások első epizódjaiból. A frissen debütáló izgalmas, magával ragadó Minek ment oda első epizódja október 13-27-ig a SELEKT Light-on lesz látható. Ezzel párhuzamosan az AMC Mikro megszűnik. Fontos különbség a két szolgáltatás között, hogy a teljes tartalomlista – beleértve az élő sporttartalmakat – csak a SELEKT-en érhető el.

„Az AMC csoport évek óta készül első streaming termékének elindítására Közép Európában. A SELEKT egyszerre biztosítja nézőink számára, hogy lekérhető módon is hozzájuthassanak a legkiválóbb tartalmainkhoz -bármikor, bárhol - miközben tovább erősödik a tavaly megszerzett dobogós pozíciónk a hagyományos, lineáris televíziók között is. Ennek az építkezésnek fontos mérföldköve a Magyar Telekommal régóta tartó, kitűnő együttműködésünk új szintje a SELEKT-tel" – mondta el a szolgáltatás indulása kapcsán Málnay B. Levente, a vállalat vezérigazgatója.

„Az AMC csoport régóta a Magyar Telekom kiemelt és megbecsült partnere. A lineáris tévécsatornák mellett évek óta színesítjük tartalmaikkal a FilmKlub szolgáltatásunkat. Együttműködésünk a SELEKT indulásával még szorosabbá válik, hiszen csak a Telekom tévéelőfizetői számára lesz elérhető a streaming szolgáltatás. Telekomos ügyfélként is várom már a SELEKT tartalmait, mint pl. a mindig izgalmas kézilabda Bajnokok Ligája meccseket vagy az NBA kosárlabda mérkőzéseket, illetve olyan közkedvelt magyar sorozatokat, mint pl. a Tabukról tabuk nélkül. De abban is biztos vagyok, hogy a SELEKT a család minden tagja számára feltuningolja és tartalmassá teszi majd az otthoni kikapcsolódást” - mondta el Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV&Entertainment igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...

Megérkezett az HBO nagyszabású sci-fi sorozata

Már elérhető a hazánkban forgatott Dűne: Próféciák az Max és az HBO kínálatában. A Pioneer Stillking Film és az HBO által készített sorozat 10 000 évvel Paul Atreides születése előtti időszakot mutatja be. Friss...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...