- Hirdetés -

Újabb Tippmix kampány indult

|

Négy hetes, integrált marketing kampányt indított a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási termékeinek népszerűsítésére. A közösséghez való csatlakozásra Anger Zsolt, Jászai Mari-díjas színész buzdítja a fogadókat, aki személyisége és megformált karakterei révén jut el a kampány célközönségéhez. A reklámfilm fő helyszínéül a Puskás Aréna szolgált, amely a kampány indulásának felvezetéseként múlt szombaton zöld fényárba borult.

Az év hátralévő részében kiemelt sportesemények várhatók, ezért ezzel egyidőben, szeptember 21-én indította el a nemzeti lottótársaság Tippmix és Tippmixpro sportfogadási termékeinek marketing kampányát. A termékfokúszú kampány hosszú távú célja, hogy a sportfogadók a két Tippmix márkára egyként tekintsenek a jövőben – derül ki a Szerencsejáték Zrt. közleményéből.

A sportfogadókra jellemző, hogy kellő mértékű szakértelemmel rendelkeznek azokkal a sporteseményekkel kapcsolatban, amelyekre fogadást kötnek, folyamatosan tanulnak, elemeznek, fejlesztik tudásukat, keresik az izgalmakat, valamint nyitottak az újdonságokra. E játékosok szakértelmét hivatott elismerni a „Tippmix – Több mint szerencse” szlogen, amely a kampány kiindulópontját adja.

A koncepció lényege, hogy szemléltesse a sportfogadáshoz köthető legfőbb lépéseket a fogadásra való felkészüléstől, a döntéshozatalon, illetve a várakozás izgalmán át, egészen a nyerés pillanatáig, ami egy valódi közösségi élményt teremt. A kampány üzenetei között, ahogy azt a nemzeti lottótársaságtól megszokhattuk, a felelős játék is kiemelt szerepet kap.

A kampány kulcsfontosságú eleme az a reklámfilm, amelyben Anger Zsolt karizmatikus egyénisége invitálja a játékosokat a Tippmix sportfogadói közösségéhez való csatlakozásra. Az alkotás – közelítve az online és offline lehetőségeket – összefogja és kiemeli a két márka előnyeit, hangsúlyt helyez az évente több millió fogadási lehetőségre, illetve az egész éven át tartó felkészülésre, amelyet a sportfogadás megkövetel a szakértő játékosoktól. A Szerencsejáték Zrt. felelős játékszervezőként reklámfilmjének főszereplőjén keresztül szól játékosaihoz, akiket a tudatosságra, a határok helyes felmérésére figyelmeztet: „mindig tudd, hol határ, és azt is, hogy mikor érdemes újrakezdeni”. A filmben azok a hazánkban legnépszerűbb sportágak tűnnek fel, amelyek egyben a sportfogadás szempontjából is nagy jelentőséggel bírnak. A Magyarországon megkerülhetetlennek számító labdarúgás mellett a tenisz, a kézilabda, a kosárlabda, valamint az e-sport, a Szerencsejáték Zrt. legújabb terméke is helyet kap.

A hazai sportfogadási termékeket bemutató reklámfilm több verzióban is látható lesz 10 tévécsatorna műsorai között, több mint 500 alkalommal. A televíziós kampányt látványos közterületi hirdetések – óriásplakátok, citylightok, illetve járműreklámok –, print és banner megjelenések, valamint lottózói POS anyagok egészítik ki.

A fogadói közösség aktivizálására, valamint új játékosok bevonzására nyereményjáték indul szeptember 21. és október 22. között. A teljes kampányt PR-, illetve közösségimédia-aktivitás is végigkíséri, ami többek között exkluzív sportolói tartalmakban, illetve a kiemelt sporteseményekre készített egyedi Instagram facefilterekben nyilvánul meg.

A Szerencsejáték Zrt. új kampányában reklámügynökségként a New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. működik közre, a pr ügynökség a Lounge Communication Kft., a social ügynökség a Dot Creative Kft., míg a gyártó cég a CineSuper Kft..

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...