- Hirdetés -

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

|

- Hirdetés -

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.

Az eMAG platformján új telefont vásárló ügyfelek megadhatják az eladni kívánt régi okostelefonjuk típusát és állapotát, hogy arra (első körben egy becsült) ajánlatot kapjanak. Ha készülékük ez alapján alkalmas a programban való részvételre, akkor azt csomagautomatán vagy futárszolgálaton keresztül a Rejoy.hu szervizébe küldhetik állapotfelmérésre és értékbecslésre. Az elküldött készülék státuszáról az ügyfelek valós idejű frissítéseket találhatnak az eMAG fiókjukban. Az állapotfelmérést és értékbecslést követően az ügyfelek egy-három munkanapon belül banki átutalással kaphatják meg a régi készülék árát az eMAG-tól.

Az új program elindításával egyidejűleg az eMAG 2024. június 30-ig tartó pénzvisszafizetési kampányt is indított, amelynek keretében a megvásárolt új készülék típusától függő értékű utalványokat kínál azoknak az ügyfeleknek, akik sikeresen vásároltak új telefont, és adták el egy régi készüléküket az eMAG.hu-n.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság statisztikái szerint itthon csak minden tizedik ember adja el régi okostelefonját, amikor újat vásárol, és körülbelül a felhasználók 15 százaléka ajándékozza el régi készülékét - míg tízből öt ember a fiókban hagyja régi készülékét annak életciklusa végén.

"Azt látjuk, hogy az emberek általában háromévente cserélik újra a telefonjaikat, és az új generációs okostelefonok egyre drágábbak. Egyszerűen igénybe vehető és intuitív új visszavásárlási programunk révén az eMAG ügyfelei a piacon kapható legújabb telefonokat vásárolhatják meg kedvezőbb áron úgy, hogy régi telefonjaikat a platformunkon keresztül adják el. A legtöbben néhány évente váltanak új készülékre, és egy néhány éves okostelefon eladása az új készülék árának jelentős részét fedezheti. Szeretnénk lehetővé tenni, hogy minél többen, jó áron és egyszerűen férhessenek hozzá a legújabb technológiához, ezért régi telefonjaikat néhány perc alatt, teljes egészében online úton értékesíthetik. Arra számítok, hogy az eMAG és a Rejoy.hu együttműködésének köszönhetően idén sok ezer új készülék talál majd új gazdára” - mondta el Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója.

"Tavaly tavasszal, az iPhone 15 bevezetésével volt az első sikeres együttműködésünk az eMAG-gal. A sikert követően most még hatékonyabban kihasználjuk a két vállalat közötti szinergiákat. Az együttműködéstől azt várjuk, hogy tovább növeljük a magyar magánfelhasználóktól piacunkra érkező készülékek arányát. Ráadásul az eddigi tapasztalataink azt mutatják, hogy az eMAG ügyfeleinek többsége az elmúlt két-három évben piacra dobott készülékeket értékesíti, amelyek a legnépszerűbbek a felújított kínálatunkban. Ez tovább támogatja üzleti célunkat, hogy újabb és jobb telefonokat hozzunk a kínálatunkba” - nyilatkozta Blaumann Bence, a Rejoy.hu ügyvezetője.

Az eMAG és a Rejoy.hu együttműködése a felújított okostelefonok területén a magyar piac mellett további két országra, Romániára és Bulgáriára is kiterjed.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...

Újabb rekord a belföldi használtautó-piacon

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon közel 457 ezer személygépkocsi cserélt gazdát az első félévben. Ez az érték 12,4 százalékkal haladja meg a tavalyi első félév volumenét. A JóAutók.hu várakozása szerint jelentős...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...