- Hirdetés -

Újabb zöld termékkel rukkolt elő a Fjällräven

|

Harmadik alkalommal dobja piacra Kånken Art elnevezésű kollekcióját a svéd Fjällräven, amelyet ezúttal az óceánok világnapja inspirált. Az óceán kék színét megidéző, limitált szériás darabokat egy svéd művész, Linn Fritz alkotta meg a kreativitás, az önkifejezés és a társadalmi felelősségvállalás jegyében. A június 8-án debütáló különleges hátizsákokkal a márka a műanyagszennyezés súlyosságára és az óceánok megtisztításának fontosságára hívja fel a Kånken rajongók figyelmét.

Az eredetileg svéd iskolásoknak tervezett Kånken hátizsákokat a Fjällräven 1978-ban mutatta be a nagyközönségnek. Praktikus és kényelmes formatervezésének, illetve stílusos, vidám külsejének köszönhetően a táska azonban hamar népszerű lett a felnőttek körében, és mára a márka egyik legsikeresebb termékeként szolgálja a városi kalandorok és a természetjárók igényeit. A letisztult, tartós és fenntartható Kånkenek nem csak milliók kedvencei, de 2017 óta a Svéd Képzőművészeti és Design Társaság döntése alapján hivatalos iparművészeti darabnak is minősülnek. Az elismerés évében debütált az első Kånken Art kollekció, amellyel a márka az egyediséget és az önkifejezés szabadságát ünnepelte.

A Kånken Art 2021-es kollekciójával a Fjällräven az óceánok megóvására irányítja a figyelmet. Az előrejelzések alapján 2050-re a Föld óceánjaiban több műanyag szemetet találunk majd, mint halat, hacsak nem történik drasztikus változás a hulladékkezelésben. Az óceánok világnapján, június 8-án bemutatott exkluzív termékekkel a márka azt üzeni, hogy az élővilág fennmaradásához nélkülözhetetlen óceánok megtisztítása a szárazföldön kezdődik. Az egyedi hátizsákok tervezésére a márka Linn Fritz svéd illusztrátort kérte fel, aki örömmel állt a fontos ügy mellé, és az óceán kék színéből inspirálódva gondolta újra az ikonikus darabokat. Az Ocean Deep és az Ocean Surface fantázianevű hátizsákok mellé a készlet erejéig egy egyedi Kånken Art ’21 szemétszedő zsákot is kapnak a vásárlók, amely mindenkinek lehetősége nyújt arra, hogy naponta akár egy-két percet a környezete megtisztításával töltsön.

„Óriási elismerés volt a termékeken viszontlátni a mintáimat. Ám még nagyobb öröm számomra, hogy ezek a Kånkenek az óceánok megóvásának fontosságára hívják fel a figyelmet. A Fjällrävennel közös értékek mentén alkotunk: hozzájuk hasonlóan én is úgy gondolom, hogy a saját jövőnk és a természet jövője elválaszthatatlanul összefonódik, emiatt sokkal jobban kell vigyáznunk a környezetünkre. Meg kell becsülnünk, amink van, mielőtt túl késő lenne” – mondta Linn Fritz illusztrátor és animátor, a Kånken Art 2021 kollekció tervezője.

Az elmúlt évekhez hasonlóan a márka a limitált kiadású Kånken Art hátizsákokból származó bevétel egy százalékával a Fjällräven Arctic Fox Initiative programot támogatja. Az innovatív kezdeményezés olyan nonprofit projekteknek nyújt anyagi segítséget, amelyek a természet megóvását tűzték ki célul. Az idei évben két olyan szervezet kapja a hozzájárulást, amelyek a természetbe jutott hulladék eltakarításával és a műanyagszemét mennyiségének csökkentésével küzdenek az óceánok védelméért.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...