- Hirdetés -

Újítás a mobil reklámhordozók piacán

|

Bemutatták az új magyar innovációt, a LuxRoll névre hallgató hirdetéshordozó felületet, ami a mobil reklámhordozók piacán a már 3 évtizede elérhető és általánosan igen elterjedt roll-upra kínál egy korszerűbb alternatívát a vizuális megjelenítés területén. Az integrált motor és LED fényforrás által körbe forgó és világító, percek alatt felállítható mobil LuxRoll a mai naptól elérhető a reklámszakma, illetve a kreatív felületek után érdeklődő megrendelők számára.

A marketing célú üzenetek kreatív tartalommal való megtöltése úgy, hogy az megragadja az egyén figyelmét, egyre nagyobb kihívást jelent a reklámszakembereknek. Kitűnni a tömegből nem egyszerű, és ebben a képi megjelenítésnek van a legnagyobb ereje. A LuxRoll új generációs reklámeszköz, friss, ropogós csemegeként hat a reklámhordozók lassan megújuló piacán.

„Az elmúlt években a BTL piacot jellemezte a statikusság. Valahogy ide nehézkesebben szüremkedtek át a technikai innovációk. Még az óriásplakátok és citylightok területén újat tapasztalhattunk, de a beltéri megjelenítés, főleg a hordozható, könnyen átalakítható reklámhordozó felületek nem hoztak sok újat az elmúlt években. – mondta el Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja rövid előadásában. „Még mindig az egyik marketing főbűn, hogy nem használjuk eléggé a technológiai újdonságokat. Pedig az adatalapú marketing, a perszonalizált marketing, a kreatív ötletek és a technológiai innovációk kombinációja az, ami igazán sikerre tud vezetni.”

LuxRoll: minden, ami a Roll-up, csak még több

Az emberek ingerküszöbének átlépéséhez egyre erősebb impulzusokra van szükség. Ha BTL termékről beszélünk, elsők között asszociálunk a roll-upra, mint a beltéri vizuális megjelenítés legalapvetőbb és legelterjedtebb eszközére. Jól esik a szemnek, de a befogadó közönség megszokta őket és fehérzajként reagál rá. Egy olyan friss, kreatív tartalomhordozó megjelenése, mint a LuxRoll, innovatív formavilágával, továbbá a benne rejlő grafikai poénok lehetőségével merőben új felhasználói élményt, a megrendelő számára pedig üzleti sikert eredményez.

A LuxRoll 2 fő komponsensből áll: maga a LuxRoll vázszerkezete és a cserélhető, grafikát tartalmazó palást. A forgásiránya és sebessége mellett a fényereje is szabályozható. A termék nagy előnye a látványossága mellett, hogy a roll-uppal ellentétben minden irányból információt tartalmaz. Ráadásul a LuxRoll egyszeri megvásárlása után, elegendő csak a vázon lévő palástokat a kívánt tartalom szerint cserélni. A termék vezeték nélkül akkumulátorról is üzemeltethető, így bel- és kültéren bárhol szabadon térbe helyezhető, akár 2-3 perc alatt. A néhány mozdulattal cserélhető palástja vízálló, a vizuális tartalmat rendkívül látványosan, valódi fotóminőségben közvetíti. Több LuxRoll termék esetében lehetőség van a kreatív grafikai kombinációk kihasználására, amivel újabb lehetőségek nyílnak meg. Pl. egy élő fasor, vagy oszlopcsarnok szimulációja. A feltalálók úgy alakították ki a honlapon megtalálható palást szerkesztőfelületét, hogy a grafikusokon és ügynökségeken kívül, minden szakképzettség nélkül is tudja bárki a saját céljára felhasználni.

Mi is a receptje egy jól használható BTL terméknek?

A LuxRoll, mint a legtöbb nagyszabású innováció, egy baráti beszélgetésből nőtte ki magát. A feltaláló páros közül az egyik tag marketinges, míg a másik nyomdaipari háttérrel rendelkezik, így nem meglepő, hogy ez a csapat átérezte, milyen nagy igény lenne egy izgalmas, látványos, figyelemfelkeltő reklámhordozóra. Hamar kibővült a LuxRoll egy informatikussal, illetve egy világítástechnikával foglalkozó szakemberrel, akiknek gyakorlati tudása elengedhetetlenné vált a fejlesztés során. Az ötlet hamar megszületett, de a kivitelezéshez szükségük volt 1,5 év fejlesztésre és a GINOP pályázatára, aminek segítségével lehetnek ma itt.

„A LuxRoll olyan hirtelen jelent meg lelki szemeink előtt, hogy a lelkes csapat rögtön fejest ugrott az ötlet kivitelezésébe. Ahhoz viszont, hogy egy igen magas minőségű terméket tudjunk kínálni, rengeteg munkára, energiára és kísérletezésre volt szükség. De megérte, mert – nagy megelégedésünkre mondhatom – olyan lett a termék, mint amit a kezdetekben megálmodtunk. Reméljük a fogyasztók is hamarosan személyesen megtapasztalják a termék előnyeit” – mondta el Povázai György, a termék fejlesztője és koordinátora.

A LuxRoll nem csak az a termék, amire a reklámpiac régóta vágyott, hanem egy olyan megjelenítő eszköz, ami design és formatervezés szempontjából is újítást hozhat a rendezvények világába. A LuxRoll felhasználási lehetőségeinek csak a kreativitás szabhat határt, fesztiválokról kezdve esküvőkön keresztül a vállalati eseményekig a sokszínű lehetőségeivel, kifogyhatatlan tárháznak minősül.

A termék 2020 januárjától érhető el, a rendeléseket már fogadják.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...